Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 21:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Totalt fucked aften, endte med at blive hentet af en ambulance.. Først havde jeg spist kiks og røget hash og taget bzp..

Så er der åbenbart en fra festen der vil lave te, efterfølgende laver han en te med 7 benzoer, 7 afføringspiller og 1 kiks i som jeg drikker.
Jeg får at vide at det bare er te, og det næste jeg husker er at jeg vågner op i ambulancen.

Mit hovede summer stadigvæk og jeg har MEGET svært ved at gå...

Titel:
Flueknepper kongen

Kæft en idiot, mand.

Ham ville jeg ikke være venner med mere. Den slags svineri, føj! :evil:

Senest rettet af Slettet 21 maj 2007 12:51, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja jeg er også så FUCKING sur på ham... :twisted:

altså jeg var virkelig ude i et decideret blackout og jeg har væltet rundt for vildt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Lyder som en nederen omgang.. Men hvorfor fanden puttede han afføringsmiddel i teen???

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Drengen er rigtig i hovedet.. typen der hele tiden er inde og ude og fængslerne.. kort sagt.. HELT ude for pædagogisk rækkevide..

Jeg harsmidt alt mit tøj ud fordi der var lort ud over det hele

Senest rettet af Rocco Siffredi 21 maj 2007 13:42, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Det lyder grimt med at din ven gav dig "te" uden at fortælle hvad der var i. Det undrer mig bare at du ikke kunne smage at der var andet end te i? Du skriver:

Citat:
efterfølgende laver han en te med 7 benzoer, 7 afføringspiller og 1 kiks i som jeg drikker.

Nu er MDMA rimelig bittert og syntetisk i smagen, benzodiasepin er også møg-bittert og afføringspillerne kan vel heller ikke bare smage af bergamotolie? Derfor har jeg svært ved at forstå, at du kunne tro, at det bare var te.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

NU skal du høre her min fine ven.. jeg var ret så påvirket i forvejen, desuden havde han puttet overdrevet meget sukker og honning i, og når det er helt pulveriseret glider det godt ned i te... det var en stor kop skal du tænke på

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Bomber styr dit sprog, fannys undren er ganske velbegrundet.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Hej Bomber. Jeg er ikke "din fine ven" men prøver bare at stille et neutralt spørgsmål som andre sikkert også tænker. Der har været en del tudehoveder i tidens løb som har kommet med historier om at have fået stoffer i drinks, som de ikke anede noget om, hvorefter de har opført sig grimt. Ofte kan det være en måde at undgå at tage ansvar for egne handlinger og overforbrug.
I dit tilfælde kunne der være en mulighed for at du rent faktisk var klar over at der var benzodiasepiner og extasy i teen, men at du bagefter havde det så skidt over din opførsel, at du fortrængte, at du havde vidst noget fra starten. Derfor spurgte jeg. Det er ikke fordi jeg ikke vil tro på dig, men din historie må kunne tåle en smule forhør, uden at du bitcher.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Jeg forstår ikke helt. Du er til en fest, hvor du i forvejen er påvirket, hvilket det lyder som om alle andre også er. Der er formodentlig lettilgængelighed til disse stoffer til denne fest. Din "ven", som du i forvejen ved er en klovn, kommer så og stikker dig en kop te midt på aftenen, og du tænker "Ja det er da sikkert bare te han har lavet her kl halv 3".

Er det kun i mine øre, at dette lyder en smule naivt? Jeg ville, hvis jeg var dig, skifte ud i min vennekreds. Eller i hvert fald ekskludere ham fra den :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvorfor skulle Bomber med vilje indtage den sindsyge te, og derefter lyve om historien på et narkoboard? Hvad er det lige han kan få ud af det? Street-cred?

Hvis Bomber faktisk havde indtaget teen velvidende om indholdet, kan jeg ikke se hvorfor han skulle oprette denne tråd for at lyve om det. Ville det så ikke bare være lettere ikke at nævne episoden overhovedet?

Jeg kan godt forstå at Bomber bliver lidt gnaven over at blive mistænkt for at lyve om hele affæren, når han intet incitament har til at handle sådan. Manden prøver jo bare at dele en ubehagelig oplevelse med os.

Mht. din "ven" så bør du aldrig tale med idioten igen! Den slags er utilgiveligt!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Bergthora skrev:
Jeg forstår ikke helt. Du er til en fest, hvor du i forvejen er påvirket, hvilket det lyder som om alle andre også er. Der er formodentlig lettilgængelighed til disse stoffer til denne fest. Din "ven", som du i forvejen ved er en klovn, kommer så og stikker dig en kop te midt på aftenen, og du tænker "Ja det er da sikkert bare te han har lavet her kl halv 3".

Er det kun i mine øre, at dette lyder en smule naivt? Jeg ville, hvis jeg var dig, skifte ud i min vennekreds. Eller i hvert fald ekskludere ham fra den :)

Bergthora det har jeg da også gjort.. har afskåret dem efter igår, desuden kunne det rent faktisk godt lave sig gøre at de bare ville lave te til os alle sammen, men i har ret det er naivt at tro af mig, men jeg var sindssyg kørende på ecstasyen og bzp'en og rigtig skæv af hashen.

Det var heller ikke ment som et angreb fanny, kan godt forstå din undren, men mit hovede har bare været meget mærkeligt siden den nat :(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Det er muligt jeg har formuleret mig dårligt. Jeg ligger ikke op til, at bomber ved hvad der er i teen, men at han næste gang tænker "hey vent nu lige lidt, er det nu også plausibelt, at denne te er fri for stoffer kl halv 3 til en fest, hvor narkoen flyder, som bræk til en 16 års fødselsdag". :)

Og jeg håber du får det bedre inden for ganske kort tid :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Bergthora skrev:
Det er muligt jeg har formuleret mig dårligt. Jeg ligger ikke op til, at bomber ved hvad der er i teen, men at han næste gange tænker "hey vent nu lige lidt, er det nu også plausibelt, at denne te er fri for stoffer kl halv 3 til en fest, hvor narkoen flyder, som bræk til en 16 års fødselsdag. :)

Og jeg håber du får det bedre inden for ganske kort tid :)

Hvis en af mine venner, stak mig en kop te klokken halv 3 om natten, til en narkofest. Ville jeg være helt sikker på det enten var svampe eller MDMA, så jeg vil drikke den, efter lige at have spurgt til styrken og droppet ideen hvis det var MDMA.
Jeg vil da gå amok hvis jeg blev dopet med skidepiller, xtc og benzodiazepiner.

The skal forresten ikke være fri for stoffer klokken halv tre om natten til en narkofest, med mindre der er en masse piger der, så kan man godt hyggedrikke the.

Fuck ham din kammerat der.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Lyder som en væmmelig omgang.

De gange jeg har prøvet ecstasy har jeg altid haft et enormt mindfuck, og har ikke været i stand til at huske ting, eller tænke fremad, så hvad angår den kop the og alt det med "narkoparty", så tror jeg også, at jeg godtroende ville drikke den, simpelthen fordi jeg ville være for lam i hovedet til at tænke videre over det.

Og det er jo netop derfor, at man skal vælge sine venner med omhu, især når det kommer til stoffer. "Vil personerne ringe efter en ambulance, hvis lokummet virkelig brænder?"

Jeg fatter vitterligt ikke, hvordan en såkaldt ven kan finde på at vove sådan et stunt. Har du snakket med ham siden da? Der kunne måske være en meget mærkelig forklaring på det ret kiksede indslag din ven kom med.

Håber du får det bedre.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Bomber skrev:
Det var heller ikke ment som et angreb fanny, kan godt forstå din undren, men mit hovede har bare været meget mærkeligt siden den nat :(

:) Og det var heller ikke fordi jeg ikke var parat til at tro din historie.. skulle bare lige spørge.

Håber du har det bedre nu!

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
HJÆLP DER ER NOGEN DER HAR PROPPET NARKO I MIN TE????

Lyder virkelig som om du kunne bruge en ny vennekreds.
Tag det ikke personligt. Men det lyder ikke som om dine "venner" er værd at samle på.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg undrer mig også en del over hvorfor der var afføringsmiddel i - mon det var selve "joken" eller hvad?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
LSDrejø skrev:
Jeg undrer mig også en del over hvorfor der var afføringsmiddel i - mon det var selve "joken" eller hvad?

Eller også så er ham der "vennen" så fortabt oveni skallen, og ikke rigtigt fatter en skid!

Det kan virkelig pisse mig af sådan noget!! :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Er stadigvæk ikke rigtig kommet til kræfterne.. kan stadig ikke gå ordentligt.. har snakket meed ham drengen og det var flere end 7 benzoer jeg har fået.. drak åbenbart også en andens te,

jeg har smidt 2 cykler væk, jeg stak af fra hospitalet ( spørg mig ikke hvorfor) jeg har væltet på det groveste rundt i aldi i en kemikerdragt som jeg havde taget på. , og oven i hatten har mine forældre endnu engang opdaget mit misbrug.
Jeg tager fri fra skole imorgen, og skal på misbrugscenter.. for nu er det fandema tid til at få styr på mit stimulans misbrug, det spolerer min tilværelse gang på gang...

hold da kæft hvor har det bare været en pinlig episode

Senest rettet af Rocco Siffredi 11 feb 2008 17:41, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]