Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2024 20:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 mar 2007 23:47 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 feb 2007 18:55
Indlæg: 49
Hej folks. Jeg er lige flyttet fra en by til en anden fordi der var mange mennesker efter mig osv. Jeg har efterfølgende skrevet meget med en pige som jeg ved er venner med nogle af dem der er efter mig (og de er ikk for sjov) men jeg stoler på hende, og hun betror mig en del ting. Selvom jeg stoler på hende, har jeg alligevel en fornemmelse af, at det jeg skriver med hende om, kommer ud til andre end hende. Derudover bliver jeg rigtig nedern over at høre at hun har været sammen med andre (ikke sex, bare samme sted), så mit spørgsmål lyder.

Kan ovenstående situation skyldes stoffer eller er jeg bare jaloux? Jeg har ingen grund, til ikke at stole på hende. Kan jeg være blevet paranoid? Håber på svar, og på forhånd tak. Hvis det kan hjælpe, med jeres bedømmelse, så har jeg taget ecstasy i rimelig store mængder et par gange om måneden i en periode over et halvt år, derudover har jeg røget meget hash inden for en kort periode, for ikke så lang tid siden.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 mar 2007 01:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2002 01:01
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ja mdma og andre stoffer for den sags skyld ka sagtens forkludre ens sind sådan ;)

hold en lang pause med stofferne og se om ik det ville hjælpe på det :)

_________________
http://www.soundcloud.com/confusionintrusion


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 mar 2007 01:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 mar 2007 10:24
Indlæg: 576
Hmm.. For mig lyder det der bar som jalousi, tror jeg skam os at jeg ville ha i hovedet hvis det var mig.. Og Jeg tar ikk møg stoffer, har aldrig rørt MDMA / e, bar lidt røg her de sidste par måneder.. Men ville os ha det i hovedet før jeg røg :/

Men det er lidt svært at bedømme, da det er noget der er i din bevidsthed, af den ene eller anden grund.

Dessuden har jeg haft en depression, men det var ikke stof relateret.. Min holdning til depression / stoffer er at hvis en person tager stoffer og derefter bliver depressiv, er det nok snarere fordi der har været et problem som personen "flygtede" fra med stoffer, hvilket bare har tynget problemet op indtil der går hul på bylden og depressionen opstår :roll: Men det er bare min teori :)

Men håber da du får det bedre, men som ^^ siger, kan det godt være du skal tage en pause fra stofferne mens du føler dig skidt tilpas.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 mar 2007 06:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 sep 2006 17:16
Indlæg: 65
Jeg vil sige du selv kun kan svare på det; men klart ville jeg blive lidt jalux. :P Så jeg tror bare det skyldes dig som person. :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 mar 2007 11:16 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 feb 2007 18:55
Indlæg: 49
Tak for svarene alle sammen. Jeg tror bare jeg bliver ved med at skrive med hende, og dropper stofferne i et stykke tid. Jeg har alligevel ikk mulighed for at få fat på noget her, så det gir lidt sig selv, og det skal også siges at jeg ikke har taget stoffer siden jeg flyttede. Håber det hjælper at jeg holder en lang pause!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 mar 2007 19:01 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 mar 2007 20:04
Indlæg: 697
Hashen gjorde også at mine tanker gik i den retning, så til sidst kunne jeg ikke gå på gaden længere uden at tro folk pegede fingre ad mig bag min ryg. Plus at de største begivenheder i mit fandt sted i den periode. Så hashen fik virkelig smadret mit sind.

Og hvad så nu? :D jeg fik til sidst talt mig fra de tanker, er dog stadig lidt paranoid, men ikke noget der ligner dengang. Så nu er jeg bare som født på ny :wink:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team