Hey alle her på psy!!
Efter at have været fuldstændig clean fra alt i lidt over 3 år, valgte jeg her snart 4 uger siden at begynde at eksperimentere med stoffer igen... Udgangspubktet var at jeg mente at jeg nok godt kunne styre det og holde mig selv fra atter at ryge ud i et decideret misbrug... Jeg var i hvert fald villig til at afprøve det.... Det gik ikke, og jeg er p.t. allerede blevet godt hooked på alverdens opiater desværre

Jeg må sande at jeg nok ikke er særlig modstandsdygtig når det kommer til stoffer... Tilgengæld kan jeg sagten finde ud af at holde mig fuldstændigt fra de,. som jeg bl.a har bevist gennem lidt over 3 år... Der er bare desværre for mig, ingen gylden middelvej jeg kan boltre mig i, og det er enten eller!! Enten er jeg på eller også er jeg slet ikke... Jeg har så naturligvis valgt, at så vil jeg slet ikke, g jeg vi nu gøre alt for at blive clean igen. Jeg er dog p.t. også bundet af den fysiske afhængighed til opiaterne, og har prøvet med en kold i sidste uge, men det ku' jeg ike gennemføre...
Har snakket med misbrugscentret og på tirsdag skal jeg startes op på noget buprenorphin i form af suboxone... Herfra denne partielle agonist skal jeg så tage mn nedtrapning, og har kun hørt godt om dette middel, som eftersigende skulle give en fantastisk blød lading og næsten fjerne alle abstinenser... Desuden virker denne medicin som en slags antabus mod andre opiater, så jeg vil ikke kunne have et sidemisbrug af andre opiater mens jeg tager dette middel... Jeg er dog meget motiveret så tror heller ikke at dette havde været noget problem...
Jeg er dog lidt nervøs for nu her når jeg skal starte op på dem... Jeg vil helst gerne have en så flydende overgang som muligt, og undgå det meste ubehag... De siger man helst skal være abstinent når man starter på dem fordi at de direkte går ind og modvirker på andre opiater man har i blodet, så man med det samme bliver abstinent, samt at man kan blive voldsomt syg....
Jeg har primært taget illegalt metadon i løbet af de sidste 4 ugers tid, men også andre opiater der har været indenfor rækkevidde... Heroin blev det til en enkelt gang, og lidt ganer og sådan lidt ind imellem.... Men jeg har haft meget nemt ved at skaffe doner og derfor har jeg brugt det mest.... Problemet er nu at donerne sidder så fucking lang tid i kroppen, og selv når man begynder at føle sig en lille sule abstinent går der mange mange timer, hvor det bare bliver værre og værre og værre, før donerne er ordentligt ude af kroppen... Dette er simpelthen pga donernes enormt lange halveringstid... Jeg ønsker ikke at skullle gennemgå alt dette, så derfor spørger je nogen om der findes en måde hvor jeg ligesom kan undgå den nedtur og komme blødt over på sub'erne? Er der nogle der har erfaring med dette? Jeg tænkte på at skaffe heroin og så tage det i dagene inden, for det sidder ikke lige så langt tid i kroppen, så nedturen ville ikke være så lang og hård som med donerne... Men jeg synes ikke ligefrem at det lyder så smart at begynde at fylde mig med heroin når jeg i princippet prøver at blive clean... Ellers hvad med nogle ketoganer eller noget??? Ville det kune give en blød overgang??? De bare pisse-svære at få fat på lige her