Jo. Til at begynde med, omkring juletid 2005(en måneds tid før), var der tale om røg, ikke mere end et par pinde om ugen så ikke noget vildt.
Ikke længe efter jeg var begyndt at ryge, faktisk kun halvanden til to måneder, kom amfetamin på banen, og mit forbrug har vel ligget på 1 gram per gang, og det har været alt mellem en og tre gange gange om måneden. Dog mest i den lave ende, vil jeg mene. Holdt dog mit forbrug på weekendbasis. I sommerferien var der festival, og der blev røget en masse fed, sniffet noget amf og prøvede coke her for første gang - dog ikke kombineret med amf.
Efter festivalen stoppede jeg med at ryge, med undtagelse af en periode på fem dage hvor jeg havde et hus for mig selv i fem dage, og en glimrende terrasse til at ryge på. Har ikke røget siden. Dog fortsatte jeg med amfen, selvom det varierede hvor lang tid der gik imellem.
Så fulgte en periode i efteråret 2006 hvor en kammerat begyndte at sælge for en han kendte, og det blev pludselig alt for let at skaffe amf. Her røg weekendbasisen, og jeg havde to uger hvor jeg var på amf hver anden dag. Herefter stilnede det tilbage til den gamle rytme, måske endda lidt mindre. vil sige 1-2 gange om måneden, højest.
Derfra er det så gået samme vej med amfen, altså forbruget er blevet mindsket, og på nuværende tidspunkt har jeg ikke sniffet amf i næsten et halvt år. Klappede nogle kiks i sensommeren/efteråret, men det stoppede jeg også med igen. dog skal det siges at min hukommelse var værst da jeg begyndte med stoffer, som sagt grundet min psykiske tilstand.
Hvorfor jeg stadig lider under det, ved jeg ikke - dog skal det siges at min hukommelse stadig er effektiv på mange punkter - der er bare mange ting jeg ikke kan huske(fx det jeg lærer i skolen), ligeså snart der er en begivenhedsrig aften. Især hvis det er i forbindelse med alkohol.
Her på det seneste har jeg holdt mig til svampe, med mindst en måneds mellemrum, men synes min hjerne fungerer bedre og bedre