Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forfatter besked
Indlæg: 29 jul 2012 12:19 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 1026
Geografisk sted: Danmark
Min personlige erfaring er at selv om du har gået 2 år fuldkommen clean, hvis du bestiller GHB hjem igen, så går det galt. Jeg gjorde det selv og tog det kun "en" gang, fra flasken blev åbnet til den var tom. Så måtte jeg igennem samme detox helvede atter en gang. Jeg må desværre indrømme at jeg absolut ingen selvkontrol har overfor GHB, og det vil aldrig kunne lade sig gøre for mig at have en flaske stående til gode hygge aftener.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2012 02:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jun 2006 18:40
Indlæg: 427
Geografisk sted: hasselager
jeg havde en gang et meget farligt misbrug af bdo som minder om gbl. det hed 3 dage i helve det et til og finde en starten af arkive i generelt mener jeg vis nogen skulle være nysgerrig...

jeg heder nok den anonyme på det gamle post under mit samme nick...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2013 00:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hej, jeg tænkte jeg lige ville poste dette link omhandlende GHB abstinenser da det passer meget godt ind i trådens ånd.
Der står rigtig mange spændende informationer, så det er bare at gå i krig! :)

http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb_addiction2.pdf

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2013 15:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 apr 2013 14:20
Indlæg: 1
Hej har selv af flere omgange været dybt afhængig af ghb :( den ene gang endte jeg med at måtte tage i døgnbehandling for det havde taget helt overhånd. men min erfaring når man skal ud af det, at man starter med at dosere ned stille. og så har benzoer klar til når man slipper ghb en for abstinenserne er så ulækre, har flere gange bare ligget i min seng efter en kold tyrker og tænkt ar fordi ghb er blod fortyndende at jeg er ved at få en blodprop og kan fysisk mærke mit blod stivner, og det har stået på flere dage hvor jeg ikke har turde bevæge mig :( men med benzoer slipper jeg for de nedture plus jeg kan få noget søvn ;d for det er en af de ting jeg mangler efter længere tids ghb misbrug. det eneste søvn jeg får mig under misbruget er hvis jeg overdosere og drikker mig "kold" men det er max 2 timers søvn jeg kan fange mig der. ghb er nok det værste stof jeg kender, men desværre os et stof jeg elsker. men det er sindsygt så hurtigt lige præcis det stof snyder mig hver gang. det fra narrer mig bare hurtigt alle oprindelige værdier, struktur, moral osv, osv.... har en del af bagsidens medaljer jeg dagligt kæmper med efter misbrug af ghb bla. angst, søvn problemer, add, osv osv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2014 11:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 feb 2013 17:27
Indlæg: 17
Vil sige tak til alle der har delt deres historier! Det er spændende og skræmmende læsning.

Tænker jeg vil bidrage med information om hjælpemidler til at håndtere abstinenser og til at trappe ud. Særligt to præparater som ikke er blevet nævnt her, kan bruges. Gabapentin og baclofen!

Jeg har ikke selv haft et ghb misbrug, men jeg har med succes brugt ovenstående præparater til at håndtere phenibut withdrawal, og jeg ved, at de også kan bruges til ghb afrusning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 aug 2014 23:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2014 00:49
Indlæg: 56
Altså nu er det her ingenting i forhold til mange af jer der skriver herinde men for mit vedkommende,
der har jeg i denne her sommer periode haft et forbrug på en 8-9 dage hvor jeg i weekenderne måske tog 7 hætter om aftenen og i hverdagene 3-4 stks og jeg kunne mærke psykisk at jeg havde lyst til en til da jeg ikk kunne mærke dem mere men har intet følt fysisk.
jeg har så valgt at tage en pause på en måneds tid for jeg ved at jeg hurtig kan blive for glade for dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2015 21:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2014 00:49
Indlæg: 56
.,.,


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 aug 2015 12:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2007 23:49
Indlæg: 792
Well
Mondaymonday skrev:
.,.,


well, så må du være heldig.
8-9 dage er som regel ikke nok til at danne "ægte" fysisk afhængighed, men det betyder ikke at du bør undervurdere den psykiske afhængighed. Det har jeg - desværre - oplevet at gøre år efter år. Jeg troede, jeg kunne styre det - og har taget kolde tyrkere efter Roskilde Festival f.eks.

_________________
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can.
Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2015 01:42 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 okt 2015 00:19
Indlæg: 16
Geografisk sted: 55° 40′ 25″ N, 12° 35′ 59″ Ø
Jeg blev tilbudt et mix af GHB her i weekenden, og takkede venligt nej.

Af hvad jeg kan forstå herinde var det helt klart det rette valg. :gud:

_________________
Det er menneskeligt at fejle.

CHRISTIANIA


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2016 23:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 sep 2016 20:02
Indlæg: 15
Aldrig undervurder psykiske abstinenser, de fleste tilfælder af de fysiske abstinenser er et biprodukt af den psykiske. Dit hovede er kraftigt nok til at forvolde dig fysiske ubehag, men det gør det trods alt ikke til mindre indbildning ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2016 23:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
svampefund234 skrev:
Aldrig undervurder psykiske abstinenser, de fleste tilfælder af de fysiske abstinenser er et biprodukt af den psykiske. Dit hovede er kraftigt nok til at forvolde dig fysiske ubehag, men det gør det trods alt ikke til mindre indbildning ;)


Så skulle jeg da være afhængig og have abstinenser fra LSD...
Klart man kan tænke sig til nogle ting, men jeg ved af meget bitter erfaring, at der er VOLDSOM forskel på de psykiske og fysiske abstinenser...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2016 09:47 
xun skrev:
svampefund234 skrev:
Aldrig undervurder psykiske abstinenser, de fleste tilfælder af de fysiske abstinenser er et biprodukt af den psykiske. Dit hovede er kraftigt nok til at forvolde dig fysiske ubehag, men det gør det trods alt ikke til mindre indbildning ;)


Så skulle jeg da være afhængig og have abstinenser fra LSD...
Klart man kan tænke sig til nogle ting, men jeg ved af meget bitter erfaring, at der er VOLDSOM forskel på de psykiske og fysiske abstinenser...


Haha og jeg af DMT :D Nej pjat jeg kan faktisk godt følge Svampefund234, da hverken LSD eller DMT skaber psykisk afhængighed, kunne man også forestille sig, at det var det der gjorde, at man heller ikke opbyggede fysisk afhængighed. Men så er der Ketamin, der modsiger dette, da man kan opbygge en kraftig psykisk afhængighed, uden at opbygge en fysisk med abstinenser osv.

Så du har nok ret xun :peace:


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team