Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 sep 2025 04:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg sidder og brænder inde med en masse vrede her, så det kommer i til at høre på :lol:

Er jeg den eneste der er pisse træt af at høre på små unger på 15-16 år, der siger det er det fedeste i hele verden af tage dope?
Der er ABSOLUT INTET fedt i at tage stoffer, du bliver ikke sejere, du bliver ikke mere tiltrækkende, du er en idiot hvis du tager stoffer, så ja, jeg kalder mig selv en idiot, men har det godt med at jeg kan.

Og så alle de folk der siger "Hvis du tager stoffer, så er du misbruger", alle i verden er misbrugere.
Jeg er misbruger af amftamin, MDMA, LSD, kokain, bøger, musik, venner.

Alle misbruger et eller andet, deres PC, deres kæreste, deres Visa kort, deres viden, den kaffe de drikker hverdag, de smøger de ryger, den verden de lever i!.

Så pointen er at alle er misbrugere.

Så kom jeg af med det :lol:

Mini ;)

Titel:
Junior medlem

N1

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
MiniBror skrev:
[...]Der er ABSOLUT INTET fedt i at tage stoffer,[...]

Hvorfor gør du det så?
Der må der være nogle aspekter i det der tiltrækker dig, ellers var du vel ikke blevet ved.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Den værste der findes er den der med: Jamen det er ulovligt! - OG?! Din uvidende nar!

Eller: Jamen det er da lovligt.

Men ja, hvorfor skulle man være sej fordi man intager noget? ehh? ,, kan være man bliver sejere i sin måde at være på når man er på stoffet., - Men man tager sku da ikke stoffer for at være sej, man tager stoffer fordi man får det dejligt, føles dejligt, kan virke bevidsthedsudvidende, man kan slappe af på stoffer, være mere social, hygge sig, se farver og syner hvis det er det man kan lide. ,- IKKE for at være sej. Hvor latterlig kan man være?, - Latterlige indsnævret personer er der bare for mange af! ,- Forhelvede jeg hader mange mennesker!, jo, HADER!

:) Smil smil smil, - Får ikke en SKID ud af at være sur og skælle ud og den slags! ,- Hvad får man ud af det? seriøst?

Always look on the bright side of live (lige meget hvad!), fløjt fjøjt.....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Den her tråd skulle være i fuck, under NH :roll:

Selvfølgelig er det fedt at tage stoffer. Jeg elsker det da. Men det kommer jo helt an på, hvordan du bruger stoffet. Jeg synes da det er fedt, at jeg efter et svampetrip føler, at jeg har fået et wake-up-call mht. mit liv.

Hvad jeg er træt af, er idioter, som tager ordet "misbrug" tæt til sig, og bruger det i hver en sætning, de kan komme afsted med det i. Det hedder forbruger, eller overforbrug! Jeg misbruger hverken min computer, kaffe, mit visa eller den kæreste jeg ikke har, selvom jeg godt gad at misbruge sådan en :)

Det været sagt, så er du da en kæmpe idiot (du skrev det jo selv), for man kan da ikke tage en person som først siger "jeg er en idiot for at sige det her, but here goes".

Junior medlem

DeHades skrev:
MiniBror skrev:
[...]Der er ABSOLUT INTET fedt i at tage stoffer,[...]

Hvorfor gør du det så?
Der må der være nogle aspekter i det der tiltrækker dig, ellers var du vel ikke blevet ved.

Jeg fik vist formuleret mig forkert. Mente at man ikke skal føle sig sej fordi man tager stoffer :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
MiniBror skrev:
Jeg fik vist formuleret mig forkert. Mente at man ikke skal føle sig sej fordi man tager stoffer :)

Så er jeg med. Og helt enig.

Titel:
Junior medlem

Jaspar skrev:
Det været sagt, så er du da en kæmpe idiot (du skrev det jo selv), for man kan da ikke tage en person som først siger "jeg er en idiot for at sige det her, but here goes".

Det jeg mener er at det er idiotisk at begynde at tage dope, og fraråder da alle mine kammerater det. Det er dumt at begynde ;).
Og skal lige siges jeg ikke siger i er idioter, det er bare min personelige mening :).
Og jeg siger at jeg er glad for at jeg kan indse at jeg er en kloning, og ikke bare lader det slippe forbi, uden at tænke på det :).

Junior medlem

DeHades skrev:
MiniBror skrev:

Så er jeg med. Og helt enig.

Godt så :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Hvis alle dine venner er 15-16 år, så synes jeg du gør det helt rigtige i at fraråde dem at tage stoffer.
Men når nu du er en af de "oplyste" bør du også huske at belære dem om at der er forskel på stoffer, de kan ikke alle skæres over en kam.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Nej, hvis du bare leger Lene^2 er de sku nok ligeglade med hvad du siger.

Titel:
Dedikeret medlem

T skrev:
Den værste der findes er den der med: Jamen det er ulovligt! - OG?! Din uvidende nar!

Eller: Jamen det er da lovligt.

Hehe... Minder mig om en af mine venner da jeg åbnede ideen om et svampetrip. Han kom med omtrrent samme begrundelse... Lidt grineren i betragtning af at han er en af dem jeg har røget mest cannabis med og vi har dyrket det :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg gider ikke at bitche over andre... kører bare mit egen stil og den er jeg efterhånden vældig tilfreds med...

men indrømmer gerne at jeg engang syntes det fedeste var dope og man så op til dem der pushede eller lign. men ser sku ikke op til dem mere... jeg ved bedre. for de fleste kommer ingen vejne i deres lorte liv og det får min selvtillid op, da jeg kan se at mange er laaaangt værre end mig... + at det er da helt klart federe at få sig en uddannelse samtidig med at man kan more sig med div. rusmidler og kan omgås dem fornuftigt.

så når man sidder der som lad os sige 25-30 årig og kigger på sit eget lille hus og det gode arbejde man nu har og kigger på de andre der var populære i sine unge dage, men de er sku ikke kommet videre og der er heller ingen der gider dem længere, når de kun kan finde ud af at proppe sig med piller og splitte deres hoveder endnu mere ad. hvem gider en junkie uden intelligens, eget sted og arbejde... det er kun få.

så alt i alt. det kan godt være i er seje nu... men bare vent, jeg kommer til at se ned på jer resten af mit liv (tilegnet dem der syns jeg er bleven hellig)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

MiniBror skrev:
Det jeg mener er at det er idiotisk at begynde at tage dope, og fraråder da alle mine kammerater det. Det er dumt at begynde ;).

Jeg er uenig. Hvis man ikke kan styre det, eller måske stadig er for ung: Ja. Ellers, nej.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lilleso skrev:
MiniBror skrev:

Jeg er uenig. Hvis man ikke kan styre det, eller måske stadig er for ung: Ja. Ellers, nej.

jeg ville mene det er dumt at tage stoffer... men psykedeliske er en anden sag... men tvivler på at alle mennesker kan holde til sådan et trip.. stoffer er meget mildere imo.. men alt i alt... ville ønske at folk kunne holde sig til de psykedeliske... man får jo et ordenlig spark i røven af det og det er kun få der nærmer sig det hurtigt efter et kraftigt trip.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
Lilleso skrev:
MiniBror skrev:

jeg ville mene det er dumt at tage stoffer... men psykedeliske er en anden sag... men tvivler på at alle mennesker kan holde til sådan et trip.. stoffer er meget mildere imo.. men alt i alt... ville ønske at folk kunne holde sig til de psykedeliske... man får jo et ordenlig spark i røven af det og det er kun få der nærmer sig det hurtigt efter et kraftigt trip.

Er ikke helt med på hvad du mener? Stoffer er farlige, på nær psykedeliske? Det er jo noget pis. Psykedeliske stoffer er farlige såvel som alle andre stoffer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
JEG ER PISSE IRRITERET OVER AT FOLK IKKE SYNES, DET ER FEDT AT TAGE STOFFER! DET IRRITERER MIG, AT NOGEN SYNES, DET IKKE ER PISSE SEJT OG SYNES, AT DEM DER GØR DET ER DUMME!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lilleso skrev:
waggafnipsen skrev:
Lilleso skrev:
MiniBror skrev:

Er ikke helt med på hvad du mener? Stoffer er farlige, på nær psykedeliske? Det er jo noget pis. Psykedeliske stoffer er farlige såvel som alle andre stoffer.

siger ikke psykedeliske er "ikke farlige", men de har ikke det samme afhængighedspotientiale som de andre stoffer... hvis man kan sige det sådan... f.eks. så render folk jo ikke rundt og dropper syre døgnet rundt, til forehold til hvor mange der render rundt og tager den ene snitte efter den anden og splitter deres hoved ad, hvilket de ikke får noget ud af.. f.eks. man får en kæmpe oplevelse med psykedeliske stoffer.. og hvis du misbruger dem skal de sku fortælle dig det.. forstår du nu skattepigen...

måske ikke den bedste forklaring men håber den sparker ind. :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
the-red-pill skrev:
JEG ER PISSE IRRITERET OVER AT FOLK IKKE SYNES, DET ER FEDT AT TAGE STOFFER! DET IRRITERER MIG, AT NOGEN SYNES, DET IKKE ER PISSE SEJT OG SYNES, AT DEM DER GØR DET ER DUMME!

Burde vist være smidt i fuck den kommentar der.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
kemal skrev:
the-red-pill skrev:

Burde vist være smidt i fuck den kommentar der.

Undskylder hvis min form for ironi virker for provokerende. Jeg bruger bare tit den metode til at provokere folk for at få dem til at tage et standpunkt eller bare tænke lidt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]