Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 15:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Vidste ikke helt om jeg skulle poste det her, og om det overhovedet høre til i medaljens bagside, men da det er et sørgeligt farvel og da det handler om afhængighed kunne jeg ikke rigtigt finde et sted der passede bedre.

Jeg har langt om længe (vil nogle nok mene) tænkt mig at stoppe med Methylon :)

Efter et par posts for nyligt hvor jeg rigtigt fik øjnene op for at jeg ikke rigtigt kan forsvare mit forbrug længere, så er jeg kommet frem til at et totalt stop er det bedste.

Winta skrev:
Methylone and me

I believe myself to be one of the people in the world with the biggest “Methylone experience bank”.

Not only have I records of my own experiences, I have made it a lifestyle to gather information about others as well.

My first time

It is more than 2 years ago I tried it the first time, 31/6-05, I only ingested a dose at 150mg of 99,5% pure yellowish Methylon powder. That was the start of a whole new period in my life, from the first second of effect I knew that this drug had entered my life to stay.

I had tried all types of different mushrooms, amphetamine, 2c-B and 2c-I in small and in big doses but this was the first time I ever felt real euphoria, felt real alive. It was one of the biggest events of my life, and one that should change my life.

I was on a festival with my best friends, it was the second day, and I took out this package that a friend had send me, the others where quite exited, though a little afraid, what was this RC thing? Was it dangerous?

I remember it like was it yesterday, like this little kid getting the biggest present of his life, I opened it, it smelled weird, but still fantastic, like liquorice. I did not want my friends to try it before I was sure it was safe, so the others smoked some hash instead, while watching over me.

After ingesting it I waited, I was so exited, from what I had heard this drug should be fantastic, and after 20 min., I felt it, it WAS fantastic. The euphoria hit me like a truck, I was so overwhelmed by love that I had to say it to all my friends, and right about everyone I saw, the friends laughing because of the hash but still letting me know they felt the same.

One thing I remember especially well was about 1 and a half hour into the trip I wanted to make some hot chocolate, this going well until the water was boiling and I wanted to pour it in a cup, pouring it all over my hand instead making me drop the casserole and looking at my hand, it felt FANTASTIC, my hand was all red and burned but it really felt fantastic (Do not try this a home, it could be dangerous). It wasn’t until the day after I really could feel how burned it was, and then it hurt.

Became my life, my work

Anyway, that was the start of my life with methylone, pretty fast after that, it became a big part of my life. I almost stopped drinking and taking other drugs, every time I went to a party I took methylone, right about every weekend in big periods from then to now, sometimes taking a few weeks off, but almost every weekend. Sometimes telling myself that it was my job to test this drug, using that as an excuse.

The reasons I thought it was my job to test it; was that I gave it to my friends, and I even began selling this drug to people pretty fast (this not being a problem since its legal where I am from).

And people loved it, not only me, but everyone, this only making me like it more. But that also made my feeling of responsibility grow, or was it just a bad excuse?

At first I really thought it was a feeling of responsibility, but as my addiction kept growing and the use got bigger and bigger the feeling of something wrong kept coming, but I always pushed it away with the talk about “How could this be worse than others drinking every weekend?” or “Well, it’s the drug I have tried with the best hangovers!” or “I cannot sell it if I don’t even want to take it myself?”

I never felt bad about selling it, or giving it to my friends, I loved to feel their love when they used it, and I love to see people on methylone for the first time, the happy feeling, the almost overwhelming love they feel.

The uppers and the downers

One of the magic’s about this drug is that you can take it 3 days in a row, without upping your dose.

That is indeed a dangerous feed. That means that I could actually party Thursday, Friday, Saturday without feeling too bombed in school on Monday. And in the start I could even make homework Sunday. But as time went on, and I took it more and more, at some point I began to have the feeling of nothingness afterwards. Feeling of NOT wanting to do ANYTHING other than watch movies and sleep. This feeling would most often leave after a day or 2.

Another magic is that you can keep redosing for hours.

I could always redose in the start, actually I could always redose until lately, for 2 whole years of hardcore use I could redose as much and almost as long as I wanted to (bout 12 hours straight) and almost keep the same effect all the way trough.

There’s almost no tolerance build.

For 2 whole years I took it almost every weekend, often more than one day, and the dose only raised from 150mg to 250mg and I felt almost the same euphoria everytime.

But a few weeks ago, the tolerance finally hit me! I took the same amount as I always did, and nothing happened, after about 40min. I took the same dose again and almost nothing happened. I thought that this was just a onetime thing, and so I tried the week after, exactly the same happened, and the next week after again, I had at last felt the tolerance. Now I have to take about 500mg to really gain effect, and that’s not something I want, so I have stopped, but that’s a lot harder than I thought it would be, now I even want it in the working days, before I could wait for the weekend. I miss it.

The worst thing about methylone is the Amphetamin and MDMA like side effects.

Those being jaw tension, increased perspiration, loss of appetite, and a total kill of ones whole mouth.

Another bad thing is; the sometimes MDMA light like side effect of depression. It’s nothing like the depression I could get from MDMA, and in the start it wasn’t even there, but later on, after heavy use it sometimes came.

And of course “methylone brain” this being the state of mind where you cannot remember what you where just talking about, or wanting to say something while someone else talks and then forget about it when its your turn.

The experiences

On of my own favourite quotes would be; “You haven't tried something before you have tried it on methylone!” and I really lived by this quote sometimes, trying right about everything on methylon:

Masturbating (very nice, but hard to come),
Sex (very good, I can go on for hours, but again, hard to come),
Work (makes work fun, but concentration can be a problem),
Sleep (that’s hard? :S),
Tivoli (big Danish theme park, one of the best days of my life),
Swimming hall (this felt fantastic, especially the Jacuzzi),
Cinema (felt like commenting everything, hard to shut up),
Funny/sad/action/girl/scary movie at home (same as with cinema),
Driving (felt clear headed, but this was a bad idea!),
Playing games (Especially trivial pursuit is really fun on methylone, but games generally is),
Festival (2 years in a row, both times was fantastic),
All sorts of parties (my all-time favourite drug for partying),
Scoring (When I am on methylone I think I can score any girl, and that actually often works!)

Oral Use:
My all-time favourite administration route, this being easy (capsules) and gives a good long effect.

Nasal Use:
Tested it a lot of times, but never really liked it, the dose seems the same as oral dose which is a lot to snort, and if you do it wrong, and you can taste it, you can sometimes taste it for hours.

Rectal Use:
I have tested this 2 times, and it actually felt fantastic, I felt the effects much faster and much more intense than normally, and it worked for almost the same amount of time as oral dose.

Mixes

My all-time favourite methylone mix is methylone and keta; this giving the ultimate party trip and even the possibility of a very deep self exploring trip.

Some other things I like to mix with methylone is, coke (should always be taken AFTER methylone) alcohol (can give BAD hangovers), ghb, lsd, shrooms and 2c-x. Actually, if you ask me, methylone can make almost any other trip better.

My experience

Since I first took methylone I have tried a whole lot more, 2c-E, 2c-C, Coke, Ketamine, LSD, 5-meo-dipt, DOI, MDMA, Butylone, Salvia, GHB, Staying awake on Zolpidem (that’s fucking weird?) and properly some more, but none has even come close to follow methylone, at least not for me.

Everything has an end, even the best.

No matter how much I have always protested against this, I will have to admit that methylone has addiction potential. I guess everything good has?

Anyway now that I have stopped I can see how much I miss it when it isn’t there. But I really had to stop, I can’t live my life on drugs.

Altogether I think that this drug made me a better person, and I actually believed that I got a lot more out of it, than I lost, but how can I tell where I would be today without it?

I hope at least some of you can use this for something.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Flot post Winta. Det er altid godt at få smidt kortene på bordet.

Jeg har hvertfald gavn af din udforsking af methylon. Givet os andre gode råd osv. Jeg har ihvertfald kunne bruge din viden til noget.
Jeg stod selv og ikke viste en skid og methylon da jeg stod med det i hånden, engang til nytårs aften. Det var ikke nogen rart på noget måde.

Thumbs UP Winta.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
God beskrivelse af dine oplevelser. Du får methylon til at fremstå helt fantastisk - det lyder næsten som en salgstale :)

Jeg synes det er ret underligt at tolerancen opstod så pludsligt efter så lang tids brug, kender du andre det er sket for?

Men dejligt at methylon er lovligt endnu...

Titel:
Medlem

Jeg synes helt klart det hører til medajens bagside. Det er ihvertfald en effekt der ikke ønskes for de fleste.

Og noget af en personlig overvindelse (hvis det ikke er skrevet som en joke) at få sagt efter en "forelskelse" i dette stof

En skam at du har mistet en aliance med dette stof, for mig var det lidt forudsigende at det sikkert vile ske, men da man ikke har lavet seriøse undersøgelser endnu, så ...

Men synes det er vigtig at få med, så folk kan overveje prisen for at ofte og større indtag.

Personligt har jeg aldrig kunne få nogen god effekt ud af mere end 1 - 2 redoseringer. og bliver fint ramt af 185mg, og mere end 300mg er spildt på mig.

Men hatten af for at du har set nogle fare signaler og opdaget at mange af dine "argumenter" har tjent til undskyldninger for indtagelse. Det at du har opdaget det, aksepteret det, og ikke mindst handlet på det, det kan du være langt mere stolt af end at have "undersøgt" (pga at det trods alt ikke har været videnskabelige test og under alt der dertilhører) dette stof.

Det ville have været så meget næmmere at have benægtet dette. jeg har været glad for dine beskrivelser af dine oplevelser, personligt fordi jeg så har kunne se hvordan du har oplevet det. og mere professionelt fordi det bekræftede mine tanker i ihvertfald dette tilfælde.

Hvis du er heldig og holder måske et års pause måske mere kunen det måske tænkes at den kendte virkning vender tilbage. Dette er ikke nogen opfordring, men hvis du beslutter dig for at prøve igen efter en lang pause, så vil jeg gerne høre mere om det.

Og husk at: life is a wonder to live, not at problem to solve, med eller unden stoffer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
fuld støtte herfra :wink:

Titel:
Methylon Connoisseur

Tamara9k skrev:
Du får methylon til at fremstå helt fantastisk - det lyder næsten som en salgstale :) .

Det var nu faktisk ikke min mening, var nærmere det modsatte, at sige det måske ikke altid er lige uskadeligt, i forhold til hvad jeg ellers har kunne få det til at fremstå som! :) Men det kan være svært at svine noget efter så lang og blind en forelskelse..

Tamara9k skrev:
Jeg synes det er ret underligt at tolerancen opstod så pludsligt efter så lang tids brug, kender du andre det er sket for?

Ja, faktisk er der en af mine gode venner som jeg klart tror er den person med næst mest viden om Methylon, han har også været med fra starten og taget det ca. lige så meget som mig, og det sjove er at PRÆCIS samme aften som det med tolerancen skete for mig, skete det for ham :O Han har ellers også fulgt samme mønster hvad dose andgik, først tænkte jeg at det vr kvaliteten, men de andre blev stadig lige skudt af samme methylone :(

topjohn skrev:
Og noget af en personlig overvindelse (hvis det ikke er skrevet som en joke) at få sagt efter en "forelskelse" i dette stof

Men hatten af for at du har set nogle fare signaler og opdaget at mange af dine "argumenter" har tjent til undskyldninger for indtagelse. Det at du har opdaget det, aksepteret det, og ikke mindst handlet på det, det kan du være langt mere stolt af end at have "undersøgt" (pga at det trods alt ikke har været videnskabelige test og under alt der dertilhører) dette stof.

Det ville have været så meget næmmere at have benægtet dette. jeg har været glad for dine beskrivelser af dine oplevelser, personligt fordi jeg så har kunne se hvordan du har oplevet det. og mere professionelt fordi det bekræftede mine tanker i ihvertfald dette tilfælde.

Ja, det var bestemt en personlig overvindelse, har jo også taget mig længe.. Bare at komme her til, nu må vi se om jeg kan holde mig fra det.. Det er godt nok svært, men tager en dag af gangen og tror på det :)

Det var jo også jer på boardet der fik mine øjne rigtigt op for det, egentligt vidste jeg det jo godt, men når andre også begyndte at sige det, så kunne jeg ikke rigtigt ignorere det mere.

Titel:
Flot Winta :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
:) God post. Men du får det nu stadig til at lyde meget lækkert.
Held og lykke med tiden uden methylon - det vil alligevel være synd at tage det hvis det har mistet magien for dig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Angående tolerance. Det er bestemt min oplevelse, at metylon-tolerancen bliver opbygget meget subtilt, og tager man stoffet nogenlunde ofte så glemmer man måske også sommetider, hvordan de første ture på stoffet var. Det er jo ikke ualmindeligt, at man sommetider glemmer at give stoffet og dets virkning den fulde, udelte opmærksomhed - og så kan man nok have en tendens til at synes at "virkningen stadig er den samme på xxx mg.".

Det lyder lidt underligt, at I begge skulle have opbygget en pludselig tolerans mod stoffet. Mit gæt er mere, at I for en gangs skyld satte farten ned og kiggede lidt mere indad - hvor I så begge pludselig erkendte, at euforien ikke var den samme mere.

Jeg kan godt kende en del fra mig selv, og jeg tror at man på et tidspunkt begynder at acceptere den der 80-90% eufori på samme mængde stof. Og så daler den måske 5-10-15% mere, og så pludselig husker man "hvordan det var" og "hvordan de er lige nu", og så kommer erkendelsen vel?

Måske har metylon lidt den samme sniger effekt som GHB? Man føler at stoffet koster utroligt lidt på tømmermandssiden, og så er det jo fristende at tage en tur mere. Så det er lidt et tveægget sværd: det slår ikke nær så hårdt som MDMA og giver ikke nær samme bivirkninger, men det frister i højere grad til ofte brug.

Det jeg ikke kan erklære mig enig i, er at det er nemt at man kan køre med samme effekt i 12 timer i træk. Jeg synes selv at effekten bliver mere "lunken" efter et stykke tid.

Jeg ved ikke, om der er nogle gode tricks til at bryde denne type afhængighed? Det kunne i hvert fald være en god diskussion.

Måske er det lidt som ved hash. Man har den der geniale oplevelse, og så glemmer man at den første rumraket ud i universet nemt bliver et faldskærmsraket ved for hyppig brug. Så på vægtskålen ligger den "sjældne, men store oplevelse" vs. "oftere, uforpligtende hyggeture".

Jeg overvejer i hvert fald selv at gøre lidt status - prøve og mærke lidt efter i maven, om mine trips p.t. virkelig er oppe i den højde, som de initielt var? Metylon er en fortryllende skabning, men sommetider er det nok sundt nok at ignorere sirenernes kald.

Jeg tror sgu jeg vil prøve at tage 4 uger uden metylon eller andre serotonerge stoffer. Hvis trippet herefter er meget bedre, så har jeg i det mindste noget til at modveje det mere hyppige forbrug. Det giver ligesom nogle pejlemærker.

Senest rettet af Malkavian 20 nov 2007 12:16, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Synes som de andre, det er flot du har indset at det ikke er ufarligt og indrømmet det. Er der en virkning er der også en bivirkning.

Nu har jeg ikke selv prøvet andet end et par streger methylon (skal jeg have gjort noget ved :wink: ), men har tilbragt weekenden sammen med et par venner der har nydt godt af methylon og ketamin, og de var sgu i et "vældig humør", så tvivler ikke på det's effekt :)

Men ja, thumbs up herfra :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

rigtig flot post Winta!

Glæder mig helt til jeg skal på prøve det :) men selfølgelig, altid passe på ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Rigtigt lækker post der Winta.
Man må sige du har taget din del af methylon og godt at se du selv er kommet frem den konklussion at det er på tide at stoppe :) Nu håber jeg bare du holder den, kunne godt lyde lidt svært sådan som du beskriver din kærlighed til stoffet i teksten..

Anyways held of lykke med det :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Xtreme skrev:
Nu har jeg ikke selv prøvet andet end et par streger methylon (skal jeg have gjort noget ved :wink: ), men har tilbragt weekenden sammen med et par venner der har nydt godt af methylon og ketamin, og de var sgu i et "vældig humør", så tvivler ikke på det's effekt :)

Men ja, thumbs up herfra :)

Hell year :P

Ej, winta! Flot du er kommet her til. Tak for alle informationerne om stoffet og erfaringer..

Det er et lækkert stof men tror også man skal være forsigtig med det da det er også er fedt på 2. dagen og ingen tømmermænd! Jeg kunne nem blive afhænig hvis jeg havde så nem adgang til det som du har..

Go vind herfra!

btw. flot engelsk du har.. :S

Titel:
Methylon Connoisseur

Tak for de mange positive feedbacks :)

Lige en kort update, har ikke taget siden fredag, og har jeg det godt med :D

plejer dog heller ikke at tage i hverdage, men tanken om at jeg ikke skal tage det mere giver mig faktisk crawings, ret underligt.

Prometheus skrev:
:) God post. Men du får det nu stadig til at lyde meget lækkert.

Ja, du må heller ikke tage fejl, jeg synes det har været et fantastisk stof, og derfor er farvellet jo også så hårdt, men det er også et farligt stof, præcis som hash og ghb som malkavian siger, det føles ikke skadeligt og så synes man jo bare man kan blive ved. men man skal passe på.

Malkavian skrev:
Angående tolerance. Det er bestemt min oplevelse, at metylon-tolerancen bliver opbygget meget subtilt, og tager man stoffet nogenlunde ofte så glemmer man måske også sommetider, hvordan de første ture på stoffet var. Det er jo ikke ualmindeligt, at man sommetider glemmer at give stoffet og dets virkning den fulde, udelte opmærksomhed - og så kan man nok have en tendens til at synes at "virkningen stadig er den samme på xxx mg.".

Præcis, det er også derfor jeg beskriver den første opelvelse så intest, for havde jeg hældt kogene vand ned over hånden den dag idag på methylon havde det på ingen måde givet den samme euphori! Men tager man det ofte nok mangler der virkelig en mile-pæl hvor man kan måle forskel.

Malkavian skrev:
Det lyder lidt underligt, at I begge skulle have opbygget en pludselig tolerans mod stoffet. Mit gæt er mere, at I for en gangs skyld satte farten ned og kiggede lidt mere indad - hvor I så begge pludselig erkendte, at euforien ikke var den samme mere.

Tjah måske, men lige til DJ tiesto burde det ikke være aftenen til det :O men måske har du ret.

Malkavian skrev:
Måske har metylon lidt den samme sniger effekt som GHB? Man føler at stoffet koster utroligt lidt på tømmermandssiden, og så er det jo fristende at tage en tur mere. Så det er lidt et tveægget sværd: det slår ikke nær så hårdt som MDMA og giver ikke nær samme bivirkninger, men det frister i højere grad til ofte brug.

Det tror jeg du har helt ret i! Havde faktisk ikke tænkt på ghb i den her omgang, men kan sagtens se ligheden.

Malkavian skrev:
Jeg ved ikke, om der er nogle gode tricks til at bryde denne type afhængighed? Det kunne i hvert fald være en god diskussion.

Ja, indtil videre har mit første og største skridt jo været og erkende det, og det har fået mig langt da jeg faktisk har en ret god vilje styrke, er bare så god til at overbevise mig selv om at der ikke er noget galt.

Malkavian skrev:
Jeg overvejer i hvert fald selv at gøre lidt status - prøve og mærke lidt efter i maven, om mine trips p.t. virkelig er oppe i den højde, som de initielt var? Metylon er en fortryllende skabning, men sommetider er det nok sundt nok at ignorere sirenernes kald.

Tror faktisk virkelig man burde sætte sig ned engang imellem og gøre status, er stoffet virkelig stadig det samme? Gir det stadig mere end det tager? osv.

PsychedelicBaker skrev:
btw. flot engelsk du har.. :S

haha ja, beklager mit engelske, det kommer jo nok en dag :P

Titel: .......
Medlem

Geografisk sted: 3630
Fed post winta..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg må indrømme, at det ikke kom som den store overraskelse, at det måtte ske... men det er nu alligevel lidt underligt at høre om, når det så sker.

Personligt er jeg spændt på at se dig klare denne udfordring, du har givet dig selv. Jeg tror ikke på, at det bliver lige så let som at tørre sig i røven, og jeg er spændt på at se, om du kan holde fast i tankerne om, hvorfor du ikke skal tage methylon. Man glemmer hurtigt, hvorfor man planlagde at stoppe helt, og så flytter man sine grænser langsomt igen. Men jeg håber, at du gør det rigtige for dig.

Titel:
Medlem

Malkavian skrev:

Der er faktisk et godt triks, der gælder ved alle typer afhængighed. Hvis man vel at mærke er klar og villig til at stoppe.

-Lade være med at tage stoffet!-

Ja jeg ved det er logisk, men faktisk så er en af de værste ting at overvinde - hjernens konstante fremmaninger af forklaringer og undskyldninger for at lige tage en sidste tur, eller jeg kan stoppe når jeg vil, osv.

Jeg kender det selv f.eks fra cigaretter, jeg er en af dem der stortset kan ryge i 1md, 10 cigaretter om dagen og så sige næh nu gidder jeg da ikke det længere så kan der gå flerre måneder før jeg igen får lyst, det kan så blive en cigaret eler måske en uge med cigaretter alt efter lysten og tildels valget.

De gaske få gange hvor jeg har tænkt nu holder jeg sgu, og det ikke er lykkedes har alt sammen haft samme årsag - en latterlig god forklaring til at tage den næste :)

Det samme kan jeg iagtage der gør sig gældende hos mange andre og med flerre forskellige stoffer.

Der er dog nogle stoffer det nok ikke er smart at stoppe fra den enedag til den anden med.

Men det gælder for den sags skyld også at stå op om morgenen, få læst det man skal, få lavet det man skal, "komme til at blive hjemme" hvis først undskyldningen er ved at være formet så er det svært at undgå at bruge den. Hvis man da ikek er klar over hvad der er man er ved at gøre.

Senest rettet af topjohn 20 nov 2007 18:33, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Winta skrev:

Ja, indtil videre har mit første og største skridt jo været og erkende det, og det har fået mig langt da jeg faktisk har en ret god vilje styrke, er bare så god til at overbevise mig selv om at der ikke er noget galt.

Tror faktisk virkelig man burde sætte sig ned engang imellem og gøre status, er stoffet virkelig stadig det samme? Gir det stadig mere end det tager? osv.

Det er et skole eksempel, og da du selv kan se det så er du så meget bedre rustet til ikek at falde i. Husk blot å fra nu er findes der INGEN grund og forklaring der gør det ok at tage bare en enkelt gang (måske det næste år) jo før du accepterer dette jo før stopper din hjerne med at finde gode grunde og så fjerner du den psykiske "crawing" ;)

Og jeg og sikkert også minimal ;) skal nok være dr til at "mobbe" dig hvis du alligevel finder en grund du lader dig overbevise af. ;)

Titel:
Medlem

Minimal skrev:
Man glemmer hurtigt, hvorfor man planlagde at stoppe helt, og så flytter man sine grænser langsomt igen. Men jeg håber, at du gør det rigtige for dig.

:) Inde i wintas hoved de næste par dage: Kom så kom så bare lige lidt - det opdager de aligevel ikke inde på psychedelia... arh kom nu bare lige lidt - elsker du mig ikke længere- du kan jo ikke vide hvad der sker hvis man fortsæter med at tage det selv om det ikke har nogen positiv effekt - og hvordan skal andre så finde ud af det... Arhhhjjjj kom nu det kunne jo være det virkede allerede nu igen.. det tror jeg det gør, ellers kan man jo bare holde pause igen igen igen... Alle de andre gør det jo og man ved jo slet ikke om det er farligt - de andre ser ud til at fungere fint, så ... KOM SÅ TAGGGG mig NU!

Winta lad vær med at høre efter det... Du har gjordt dig nogle opdagelser, og derved har vi andre noget at holde tingene op i forhold til. Det bedste du kan gøre nu er at HOLDE en LAAANG pause og så forhåbelig (hvis du altså får lyst senere) kunne bekræfte eller afkræfte tesen om at med f.eks 1 års pause så er tolerancen forsvundet - hvis du altså ikke har taget en masse andet ligende i mellem tiden.

Men jeg er kun stærk på det psykiske, jeg har ingen kemisk / neorologisk viden om methylon. Så jeg kan ikek sige noget om skaderne ved at tage det igen efter en lang pause

Senest rettet af topjohn 20 nov 2007 18:29, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Malkavian skrev:
Jeg tror sgu jeg vil prøve at tage 4 uger uden metylon eller andre serotonerge stoffer. Hvis trippet herefter er meget bedre, så har jeg i det mindste noget til at modveje det mere hyppige forbrug. Det giver ligesom nogle pejlemærker.

Det vil jeg mene altid er en god ide. Specielt hvis man bruger det som andet end bare - fest og glæde- så er det næsten end regel man brude indføre for sig selv. Så er der tid til diverse reflektioner og andet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]