Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Havde den anden dag en kombo med ecstasy og LSD. Midt under trippet hævede min drøbel inde i ganen op og hang så den gik på tungen. Havde meget tørke i sidste halvdel af trippet. Ved ikke om det skyldtes det, men det blev i næsten 24 timer. Nogle der har prøvet det eler ved hvad der sker ?

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
ved ikk hvorfor det sker, men har selv oplevet og få det 3 gange. første gang var jeg kun på meget lidt meyholon, og var meget utryk ved at den var så hævet da det samtidig gjorde det sværere og trække vejret og snakke. det varede 1 dags tid ca. og så var den ved normal størrelse igen. de andre 2 gange har også været på stoffer, dog i større mænger og har sikkert og tager mere end 1 ting, der var det også ret ubehageligt men ikk så slemt som første gang. Nok forde jeg havde prøved det før så var ikk lige så nervøs over det der.
men ved ikk hvorfor det sker at den hæver, men har altså opevet det samme.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay. Oplevede det som meget ubehageligt i og med man hee tiden føer man skal synke, og når man gør det føles det som om man sluger den.

Men godt og høre det ikke kun er noget der sket for mig . . he..

Titel: ..
Medlem

jeg har også prøvet det, det var efter en tur i byen, hvor jeg var blevet godt fuld, og da jeg var kommet hjem havde jeg sovet med åben vindue, så næste morgen morgen vågnede jeg og skulle brække mig hele tiden, hvis jeg trak vejret med munden.
Fandt så et sted på nettet hvor de sagde man skulle tage noget vand med is terninger i og vente til det var helt koldt også drikke det, gjorder det og efter 5min var den normal igen.

Tror det skyldtes noget med at jeg var snottet og havde ligget og trukket vejret ud af munden og vinduet var åben, for vågnede og var helt tør i halsen, så måske noget med det, men ved det ikke :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Er du sikker på at det var din drøbel? Mit første gæt ville være at det har været en reaktion fra dit immunforsvar (på fx en forkølelse) så dine mandler er hævet op, det kan føles cirka samme sted. Hvis det var drøblen, så tror jeg at det er fordi du har irriteret den eller beskadiget noget af vævet i den, muligvis ved at have din mund udtørret. Så hæver den op.

Basssher > I dit tilfælde er det helt sikkert en forkølelse.

Titel:
Medlem

jaa, var også forkølet og halv syg inden.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Det sker med jævne mellemrum for mig, omkring en 3-4 måneder imellem. Dog er det ikke på grund af ecstasy eller LSD, men derimod alkohol.
Når jeg kommer meget fuld hjem og smider mig på sengen på ryggen og snorker højlydt, "blafrer" min drøbel i svælget med det resultatet at den dagen efter er 3 gange større end normalt.
Det kan skam også være farligt -- har en enkelt gang fået min drøbel galt i halsen på vej i skole. Kunne ikke trække vejret, og endte med at grave den fri med et par fingre. Yderst ubehageligt.

I mit tilfælde er jeg ret overbevist om at det er min snorken der er årsag til det, og har indset at jeg nok bare må prøve at sove på maven når jeg er stiv.
Som regel er den hævet hele dagen, og smerterne fortager sig langsom over dagen.

Med de historier i andre har kunne det godt tyde på at det hænger sammen med udtørring af munden, men skal ikke gøre mig klog på det. Har som sagt kun selv prøvet den anden form hvor man er ved at dø.
Pas på :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay tak for svarene.

Det var min dråbel i og med jeg kunne se den hang ned i munden når jeg kikkede i spejlet .

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Første gang jeg læste din overskrift var jeg sikker på det handlede om inpotens! :lol: :lol: :lol:

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Incase skrev:
Første gang jeg læste din overskrift var jeg sikker på det handlede om inpotens! :lol: :lol: :lol:

what ? why ??

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
tror det er et ret almindeligt fenomen blandt hyppige bruger af stimulanser( tror dog mest det er MDMA). jeg har oplevet det op til 3-4 gange sidst i forgårs, har prøvet det i slem grad 1 gang, og de andre gange har det bare været så den var irreterende. vil skyde på ud fra min erfaring fra i forgårs at det skyldes dehydrering, altså for meget væske i form af alkohol. det gik stort set væk efter nogle timer da jeg begyndte at drikke rigelige mængder vand. men det har netop været sådan at jeg kunne få min drøbel op og ligge på det bagereste af tungen hvis jeg pustede ud, og til at ligge i halsen når jeg trak vejret ind. gangske ubehageligt for den kan sku nok godt hæve op i en størrelse så den blokere. jeg holder sku mest til at det grunder sig i noget dehydrering over længere tid..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]