Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 02:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle brugere på psychedelia, jeg er n og jeg vil snart gå igang med min historie fra top til tå, men til at starte med vil jeg gerne have lidt mere viden om tilbagevendende trip. Jeg har faktisk været på psychedelia siden tidernes morgen, men jeg har aldrig haft mod på at skrive trip rapporter så derfor har jeg heller aldrig oprettet en bruger før nu, dog har jeg lært meget af alle de brugere som har været her gennem tiden.

Det essentielle er at jeg ikke har rørt ecstasy i omkring 1½ år nu men jeg får stadig trip, ikke så kraftige men det forkommer på en 2 dags basis til tider. Jeg har været over min kolde tyrker som var fandens kraftig fordi jeg var en meget stor tilfænger af ecstasy. Efter den kolde tyrker har jeg siden fået tilbagevendende trip, til at starte med var det slemt, jeg besvimede, jeg havde ondt i hjertet, og jeg spyttede meget væske ud - men som tiden har fløget forbi mig er det blevet bedre og bedre men jeg har det stadig, og jeg har det as we speak.

Mit spørgsmål lyder på om nogen har haft lignende trip efter stoppet med deres stofmisbrug.

Regards, n.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Lyder ikke som et trip.
Det lyder mere som om der er noget fysisk galt.
Få tjekket dit blodtryk osv.
Det kan godt være alvorligt, eftersom du oplever ondt i hjertet, besvimelse m.m. Vil under alle omstændigheder anbefale at du tager til lægen.

Mvh.

Junior medlem

Dr.Divinator skrev:
Lyder ikke som et trip.
Det lyder mere som om der er noget fysisk galt.
Få tjekket dit blodtryk osv.
Det kan godt være alvorligt, eftersom du oplever ondt i hjertet, besvimelse m.m. Vil under alle omstændigheder anbefale at du tager til lægen.

Mvh.

Mine smerter som jeg har haft i hjertet er gået væk, det var i starten det var slemt da jeg lige var stoppet og de første "tilbagevendende trip" trådte frem. - jeg var endda taget på skadestuen selvsamme aften og fik afvide at intet var galt af lægen, jeg fik tjekket blodtrykket og lyttet til mit hjerte.

Jeg tror at dele af mit forbrug stadig er inden i mig, og at jeg bliver renset - for omrent en uge siden drak jeg 10 L vand på de 2 dage som trippet fandt sted, og i de sidste 2 dage har jeg drukket omrking 8-9 L, tørsten slår til ret hårdt og det mærkes som et trip, og bagefter kommer hallucinationerne, fuldkommen som et ægte trip, dog ikke lige så hårdt.

Som sagt, det var meget slemmere før men bliver kun bedre med tiden - Jeg har læst mig frem til at ting som dette sker 1-3 år efter stofmisbruget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Stop med at drikke så meget vand, det er slet, slet ikke sundt! Du udvasker alle stoffer i kroppen og risikerer vandforgiftning/hyponatrimæi.

Her er enkelte links om det:
Ugeskriftet for Læger
Forbrug.dk

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Trådstarter- Du skriver holder en kold tyrker, hvor tit tog du ecstasy ? Og ecstasy kan ikke komme tilbage, du har vel haft en slags psykose.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Eller i hvertfald en voldsom ubalance i hjernen.
Det lyder i hvertfald ret skummelt.
Fortalte du lægen om dit misbrug, og de ubehagelige effekter efter det endte?
Jeg ville i hvertfald ikke affinde mig med en blodtryksmåling, hvis jeg hallucinerede og besvimede uden kemisk indflydelse.

Held og lykke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]