Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 jul 2025 05:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Hey gutter ;) Endelig tog jeg mig ordenlig sammen. Nu Stopper jeg.. eller jeg stoppede d. 1. Maj.
Indtil videre går det godt. Har sågar været hjemme med gutterne og ryge og sagt pænt nej tak.

Grunden til jeg stopper var blandt andet at min mor havde haft mistanke i lang tid og så en dag fandt hun lige min blaster og sendte ind til test på hendes arbejde.
Testen var positiv for amfetamin..

Men tja, det er faktisk dejligt at være klar oven i hovedet efter et års tid som weekend junkie.
Har røget en del hash i perioder, nogle gange 3-4 gange om ugen.
og stoffer (amfetamin, mdma og psykedelika) ca hver anden weekend.

Vil bare ønske jer alle sammen der prøver at stoppe go vind. Og lad være med at give op!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fedt at høre du har det bedre :) Godt gået kammerat

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Godt gået.

Må man så spørge om du stadig holder den?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
John Doe skrev:
Godt gået.

Så du spørger egentlig om han allerede er faldet i igen samme dag, som han oprettede sin tråd :lol: ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Og hvor fanden arbejder din mor? Et analytisk lab??

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
PsychedelicBaker skrev:
Vil bare ønske jer alle sammen der prøver at stoppe go vind. Og lad være med at give op!

Fornuftigt sagt...En vigtig ting, som Zarathustra engang påpegede for mig, er at man prøver at være "så clean som muligt." Hermed ikke sagt, at man skal tillade sig selv at falde i, men hvis man omvendt gør det, så bør man ikke hade sig selv for det. Det kan godt tage mange tilbagefald at blive helt clean, men personligt håber jeg ikke - efter næsten 9 måneder "on the wagon" - at jeg falder i igen.

Mvh. Psyko

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kemal skrev:
John Doe skrev:
Godt gået.

Så du spørger egentlig om han allerede er faldet i igen samme dag, som han oprettede sin tråd :lol: ?

Nå for faen, det så jeg sku ikke.. Owned.
Men.. Hvordan holder du den så NU!?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

hey gutter :D Nu er der sku gået et måned ;) Og jeg har holdt den pæn..
Var i byen igår jeg prøvede godt nok at få fat i noget amfetamin men min kammerat fik mig overtalt til at lade være.

Det er helt rart at være "klar i bøtten". Min hukommelse er også blevet en del bedre.

Og min mor arbejder på en ungdomsinstution hvor de har nogle misbrugskonsulenter som sendte blasteren til tjek. :s

I må fandme hygge jer ;) skriver igen om en uges tid..

Men må nok erkende at jeg kommer til at falde i når dette grow er færdig http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=17&t=24412 :\ ups.

Junior medlem

PsychedelicBaker skrev:
hey gutter :D Nu er der sku gået et måned ;) Og jeg har holdt den pæn..
Var i byen igår jeg prøvede godt nok at få fat i noget amfetamin men min kammerat fik mig overtalt til at lade være.

Det er helt rart at være "klar i bøtten". Min hukommelse er også blevet en del bedre.

Og min mor arbejder på en ungdomsinstution hvor de har nogle misbrugskonsulenter som sendte blasteren til tjek. :s

I må fandme hygge jer ;) skriver igen om en uges tid..

Men må nok erkende at jeg kommer til at falde i når dette grow er færdig http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=17&t=24412 :\ ups.

Dont do it buddy, så går det jo bare galt igen :-)
Hold den, du kan godt hvis du virkelig vil!

Medlem
Brugeravatar

Heej :)

Det går sku stadig væk pisse godt.. Dog røg jeg en ½ joint igår med en god ven. Jeg har en uges ferie her og 1½ g god hash. Så kommer nok til at ryge en smule..

Men her i sidste uge fik jeg at vide jeg blev månedens medarbejder :D på diplomet stod der "Har udviklet sig meget, overblik, altid glad, smilende og hjælpsom. Det var for maj måned, det måned hvor jeg var clean ;) Det hjælper pænt meget at lade være ;D

*edit*

Men har endnu ikke planer om at tage mdma eller amf og har heller ikke gjort det siden d. 1 maj

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
PsychedelicBaker skrev:
Heej :)

Det går sku stadig væk pisse godt.. Dog røg jeg en ½ joint igår med en god ven. Jeg har en uges ferie her og 1½ g god hash. Så kommer nok til at ryge en smule..

Men her i sidste uge fik jeg at vide jeg blev månedens medarbejder :D på diplomet stod der "Har udviklet sig meget, overblik, altid glad, smilende og hjælpsom. Det var for maj måned, det måned hvor jeg var clean ;) Det hjælper pænt meget at lade være ;D

*edit*

Men har endnu ikke planer om at tage mdma eller amf og har heller ikke gjort det siden d. 1 maj

Det var dælme flot. Stort tillykke herfra. Det må sku hjælpe en del, og give dig en masse selvtillid at få sådan en diplom stukket i hånden.

Hvad arbejder du som?

Medlem
Brugeravatar

BAGER da :D

Medlem
Brugeravatar

hej igen ;) Nu faldt jeg så lidt i her i weekenden (13-15 juni) Men det var som sagt lidt planlagt. Heldigvis var det "kun" noget "jubel pot". Men har endnu ikke haft næsen i amf, mdma etc.

og fortsat god vind til jer som prøver at stoppe.. ALT ER MULIGT FOR DEN SOM VIL

Mvh Rasmus

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Geografisk langt væk...
Jeg bliver ærgeligt talt rørt over at du kan stoppe :)

Det sgu godt gået, har aldrig selv været vildt langt ud og er glad for det, men er altid glad når høre andre er kommet ud af noget lort :peace:

Lev nu vel frem over, til alle

Medlem
Brugeravatar

kendt123 skrev:
Jeg bliver ærgeligt talt rørt over at du kan stoppe :)

Det sgu godt gået, har aldrig selv været vildt langt ud og er glad for det, men er altid glad når høre andre er kommet ud af noget lort :peace:

Lev nu vel frem over, til alle

Mange tak ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

PsychedelicBaker skrev:
hej igen ;) Nu faldt jeg så lidt i her i weekenden (13-15 juni) Men det var som sagt lidt planlagt. Heldigvis var det "kun" noget "jubel pot". Men har endnu ikke haft næsen i amf, mdma etc.

og fortsat god vind til jer som prøver at stoppe.. ALT ER MULIGT FOR DEN SOM VIL

Mvh Rasmus

Det lyder da lækkert. Bare fordi du er stoppet med stoffer, så gør det da ikke noget at ryge en pind engang imellem. ;) Du behøver skam ikke have dårlig samvittighed, bare fordi du ryger en enkelt pind i gode stunder.
Held og lykke fremover.

Medlem
Brugeravatar

BaD :\ Det er gået lidt tilbage .. :\ Jeg har røget en del her på det sidste og har også taget ketamin.. :\

Men ellers går det nu fint nok. Jeg skal til noget tramp i uge 30, så der bliver jeg nok rimelig brændt af !

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
I mine øre lyder det som om du kommer til at ende hvor du startede, hvis du ikke hanker op i dig selv. Du startede med at sige, at det var ok at ryge lidt, og nu sniffer du ketamin og regner med at blive stegt i uge 30.. hvordan synes du selv det lyder?

Pas på dig selv.
Hilsen Fanny

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hold skansen for fanden!

Bevis over for dig selv du kan have en fed aften uden at være ristet, især til "tramp" eller hardstyle fester som jeg selv går til en gang imellem, Drik alcohol og vand. Jeg var seriøst overrasket over at man kunne have en så fed aften bare ved at være fuld.

Håber alt godt for dig. God vind fremover!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
PsychedelicBaker skrev:
BaD :\ Det er gået lidt tilbage .. :\ Jeg har røget en del her på det sidste og har også taget ketamin.. :\

Men ellers går det nu fint nok. Jeg skal til noget tramp i uge 30, så der bliver jeg nok rimelig brændt af !

Er det summer-angel du skal til?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]