Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 00:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Så skete det sku endelig, at jeg blev opdaget i at tage stoffer. Men altså historien er den, at vi var til fest et sted, hvor stoffer ikke er accepteret. Og nu vil værten så melde os til politiet.
Og jeg tager hele skylden, fordi mine forældre vil tage det køligst. Men jeg ved så ikke om jeg skal sige, jeg bare hentede det til en anden eller om det var til eget forbrug. Det der bekymre mig mest er bare min straffeattest, for jeg er en snart 17-årig dreng der har planer for mit liv og er igang med en uddannelse.
Hvad ville i selv gøre og hvad tror i er bedst for min straffeattest?

I må selvfølgelig os godt komme med meninger og andre forslag.
På forhånd tak herfra

Junior medlem

Jeg undrer mig lidt over, hvordan at politiet vil finde beviser for at i rent faktisk har været i besiddelse af drugs? Så længe i ikke er blevet taget direkte i det, men kun er blevet anmeldt pga. en observering kan jeg da ikke forestille mig at politiet kan gøre ret meget ved det?

Nu er jeg ikke særlig bekendt med jura, men det var blot lige mine tanker.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Har politiet konfiskeret det fra jer?

Hvis ikke, hvad vil de så dømme jer på?

Og fuck de fladpander til den fest.....

Medlem
Brugeravatar

Der er jo vidner der har hørt snakke om det og set os låne en pengeseddel, men ik lige nogen der så os sniffe. Der var dog to piger med ude at hente det, og jeg ved ik om de vil vidne eller om det kan bruges til noget. Men en anden ting er om politiet overhovedet vil bruge tid på det, for så ku de jo nærmest ik lave andet. Og nej politiet er ik indblandet endnu

Medlem
Brugeravatar

Han er nu på mirakuløs vis blevet snakket fra det. Men tak for hjælpen alle sammen:D

Medlem

Geografisk sted: ..
Der var heller ikke sket noget alligevel. Politiet skal tage jer med det før i får det på straffeattesten og får bøder.

Medlem

Psychomancer skrev:
Og fuck de fladpander til den fest.....

Jeg forstår da godt at nogle folk ikke tolererer stoffer til deres fester?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Erik T. Ion skrev:

Lige præcis. Der er forskel på folk, samt forskel på stoffer. Pumper-brian med kort lunte på rohpynoler vil jeg helst ikke ha' med til en fest.

Det er da mere fladpandet ikke at tale med arrangøren om det, og indordne sig under dennes formaninger?

Site Webmaster
Brugeravatar

LOL, du skal bare slappe af.

Politiet kan intet gøre i sådan en sag.
'Vidner' er ikke ret meget værd i en retsag. Det er de aldrig, men lige i sådan en sag her er de slet intet værd.

Det værste der kan komme ud af det er de underretter jeres forældre, men det tror jeg nu ikke engang.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hahaha, mon dog at de ville bruge ressourcer(?) på at indkalde til vidneafhøring på baggrund af en der har hørt jer snakke og låne en pengeseddel. :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Og selv om du en dag får et par pletter på din straffeatest, så skal du nok komme videre i livet.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Wuschhead>> Nej, politiet kan ikke gøre noget når de ikke har fældende beviser. Noget andet er, at du måske fik lært at være lidt mere forsiktig og hensynstagende når du vælger at tage stoffer? Man skal sørge for at det er iorden hvis man er på udebane, så at sige.
Nu hader jeg når folk bare skriver "stoffer" :? . Hviklke stoffer var det du tog? Amfetamin er selvfølgelig mit første gæt.

Held og lykke med dine planer for fremtiden, og pas på dig selv!

Hilsen Fanny

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
And skrev:
Erik T. Ion skrev:

Lige præcis. Der er forskel på folk, samt forskel på stoffer. Pumper-brian med kort lunte på rohpynoler vil jeg helst ikke ha' med til en fest.

Det er da mere fladpandet ikke at tale med arrangøren om det, og indordne sig under dennes formaninger?

Det er da en fladpandet arrangør hvis denne ikke bare smider dem ud istedet for at gå til politiet? Kæft en ven at have.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Som sagt, vær påpasselig med at tage stoffer på udebane. Om det er coke, speed, LSD eller smøger. Nogle folk tolererer det bare ikke og det ka' man have sin mening om, hel fint, men man må acceptere at det er deres holdning og tage hvad der kommer hvis man til deres fest vælger at trodse reglementet. - Lev med det eller vær' mere ninja! :wink:

- Låst

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]