Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 16:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Hey psych..

Først vil jeg gerne fortælle, at jeg ved det er dumt noget at det jeg har lavet, og er godt klar over :)

Jeg har i den sidste måned taget mephedrone hver weekend. Aldrig mere en enkelt aften/nat/morgen. Det vil sige ikke mere end fra 19:00 - 10:00, for derefter at komme hjem og slappe af.

Men nu kan jeg virkelig mærke det tærer på min krop. Den skriger og råber efter en seriøs pause, det får den også nu. Jeg kan mærke min krop er svag for tiden, jeg gider intet, har fået små problemer med at stave, og skal virkelig tænke over hvordan det er man stavet til div. ting engang imellem, selvom jeg førhen altid har været "den bedste til at stave". Jeg glemmer fra højre til venstre, og kan stå med en flaske vand i hånden, og pludselig tænkte hvad fanden jeg skal med den vandflaske, små ting som man normalt vil grine af og overse, men denne gang er det sku nok. Nu skal pausen kommme.

Ved ikke om det har noget med det at gøre, men når jeg tager en god streg meph, bliver hjernen lammet bagerst til venstre. Men nu hvor jeg ikke er påvirket kan jeg sku stadig mærke det kildre deromme bagi, derud over er det småting som jeg selv er skyld i. Sår i næsen, ondt i halsen osv.

Nu har jeg 8g meph liggende hjemme i skuffen. Hvad gør jeg med det? Jeg næner ikke at smide det ud, men på den anden side ville det måske være det bedste for mig? .

Just my 50' cents.

Tak for psych.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Iversen skrev:
Nu har jeg 8g meph liggende hjemme i skuffen. Hvad gør jeg med det? Jeg næner ikke at smide det ud, men på den anden side ville det måske være det bedste for mig? .

Hvis du ikke kan lade mephedrone være så smid den da ud. Det gælder alt knark.
Har du taget andet sammen med mephedronen, hash, alkohol?

Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Iversen skrev:

Hvis du ikke kan lade mephedrone være så smid den da ud. Det gælder alt knark.
Har du taget andet sammen med mephedronen, hash, alkohol?

Kan godt lade være, men jeg synes bare det er en synd og skam af smide det ud.

Nej har ikke taget andet i sammenhæng med meph.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Iversen skrev:

Det kommer helt an på om du har selvkontrol nok til at have det liggende. At kassere 8 gram slamnarko synes jeg ikke lyder som et stort tab for nogen. Hvad virkelig ville være synd og skam, var hvis du kom til at gøre mere eller mindre uoprettelig skade på dig selv fordi du i svage øjeblikke ikke kunne holde fingrene fra noget som du ved ikke er godt for dig.
Jeg har kasseret en hel del stimulanser i tidens løb fordi jeg ikke havde lyst til at have dem liggende og lokke, når jeg på forhånd havde besluttet mig for at det var noget jeg skulle holde mig fra.

Medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Iversen skrev:

Det kommer helt an på om du har selvkontrol nok til at have det liggende. At kassere 8 gram slamnarko synes jeg ikke lyder som et stort tab for nogen. Hvad virkelig ville være synd og skam, var hvis du kom til at gøre mere eller mindre uoprettelig skade på dig selv fordi du i svage øjeblikke ikke kunne holde fingrene fra noget som du ved ikke er godt for dig.
Jeg har kasseret en hel del stimulanser i tidens løb fordi jeg ikke havde lyst til at have dem liggende og lokke, når jeg på forhånd havde besluttet mig for at det var noget jeg skulle holde mig fra.

Det self. rigtigt.. Tror sku det ryger i skralderen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ud med lortet hvis du ikke har godt af det, og andet hverken kan eller vil vi råde dig til. Håber du kommer ovenpå igen.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvis det var mig ville jeg smide det ud (ikke give det videre), out of sight out of mind.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
hvor meget mere tog du den her weekend, i forhold til de andre?

Medlem
Brugeravatar

spiffeh skrev:
hvor meget mere tog du den her weekend, i forhold til de andre?

Har gået godt til den, denne weekend. Der ver 2 andre med også, men vil skyde på jeg selv har teget 1 gram ca. +/- 100mg. De andre weekender har jeg lagt på max 500mg.

Kender du til nogen af de signaler min krop giver mig?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 6510 Gram
Smed selv ud for lidt over 1000,- piller i starten af i år, og da det var gjort lå tanken ikke længere i baghoved at jeg bare kan nuppe en enkelt eller 2, så der ikke noget er noget der lokkede :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil også ønske dig held og lykke med at stoppe med det massive forbrug mephredone. Du har ihvertfald taget et stort skridt allerede! Nemmelig at indse at dit forbrug lå alt for højt.

Way to go, du skal nok komme op på hesten igen hvis du stopper

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
altså... at du har det dårligt flere dage efter, er en normal modreaktion på at du har gennemlammet dig? du oplever det samme hvis du sniffer et gram mdma hen over en aften(KUN hypotetisk, ikke forsøgsvenligt!).. det tager flere dage at komme sig!

- du har det sikkert bedre i morgen, og endnu bedre i overmorgen. og på torsdag vil du være frisk som før..

Husk at du, grundet din weekends monsterlamning, sikkert er i mangel på vitaminer... - så spis sundt de næste par dage, og jeg vil næsten garantere dig du får det bedre.

Jeg vil desuden sige at dit forbrug ikke er noget sindsygt alarmerende... hvis du har kunne holde det til én dag pr. weekend.. - du burde måske skære det ned til én gang hver anden weekend, eller hver 3.. men altså..

imo. behold lortestoffet, hvis du har styrken til at skylle det ud, har du også styrken til at lade det være. - men husk lige..

RC's er ofte sjove.. men det er altså noget du leger med enkelte gange, ikke gentagene gange hver weekend... så.. hva med at skylle halvdelen ud? ;)

Medlem
Brugeravatar

Puny_pete skrev:
Jeg vil også ønske dig held og lykke med at stoppe med det massive forbrug mephredone. Du har ihvertfald taget et stort skridt allerede! Nemmelig at indse at dit forbrug lå alt for højt.

Way to go, du skal nok komme op på hesten igen hvis du stopper

Det er jeg sku glad for at høre.

Jeg har før kunne stoppe med et massivt forbrug af amfetamin,men jeg tror en del af hjælpen skal hentes i en sag der indeholdt både, en politianholdelse, en fængelsstraf, 2 forældre og en kæreste der ikke vidste noget til mit forbrug.

Men jeg håber og ved at dette ikke bliver noget problem. Man skal aldrig sige aldrig, men mener sku jeg kender mig selv godt nok til at kunne udtale mig om det :)

Tak for ordene.

Dedikeret medlem

Held og lykke med at stoppe. Om du skal smide det ud eller ej? Personligt ville jeg godt kunne lade det ligge - er jeg i al fald overbevist om.

Lad det nu være en advarsel for dig selv og andre om at der ikke er nogen grund til at undersøge hvor langt man kan gå. Især ikke med et RC.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, helt klart held op lykke, ikke mindst for dit helbred.

Jeg har også de sidste 4 måneder haft et weekendmisbrug af Methylon, eCat, Buthylone og div. andre stimulancer.
I denne forlængede weekend indtog jeg 1,6 g. methylon torsdag.
200 mg. buthylone fredag.
500 mg. methylon lørdag.

Jeg ved ikke hvad der sker med mig når jeg har det liggende der hjemme. Jeg kan ikke styre at have det liggende, jeg ved hvor dumt det er at tage specielt sådan nogle stoffer flere dage i træk og ikke nok med det, flere weekender i træk.

Det kan også mærkes nu. Jeg føler mig retarderet, oplever også de der situationer hvor man bare møder sig selv(kommer tilbage til virkeligheden) og spørger sig selv om hvad man i virkeligheden har gang i. Jeg føler mig meget træt og uoplagt, mit syn er lang tid om at stille skarpt specielt hvis jeg går fra et mørkt til et lyst rum. Jeg føler min hjerneskald er for lille til min hjerne og at mine kæber ikke passer sammen. Bortset fra det, så ved jeg godt at der kun er en vej frem og det er selvfølgelig ikke at tabe modet og tage ved lære af ens fejl.

God bedring

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Jeg vil bare lige sige 3 ting:

Det var dig der fuckede dig selv.

Det er da lidt bekymrende at du du rent fysisk kan mærke en kildren i hjernen.

Hvis dit (mis)brug af stoffer før har været medvirkende til at du er kommet i fængsel, er det så ikke direkte tåbeligt overhovedet at vove sig i nærheden af den slags? Hvis du kender dig selv, som du siger, så ville jeg råde dig til, af respekt for din familie og nærmeste, som formodentlig har tilgivet dig(?), at kvitte stofferne fuldstændig. Har du overvejet hvilke sociale konsekvenser det ville have hvis du faldt i igen? Ville de tilgive dig IGEN?

@IELBDG..
Stop, bare stop... NU! (eller søg hjælp)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

IELBDG skrev:

Jeg har også de sidste 4 måneder haft et weekendmisbrug af Methylon, eCat, Buthylone og div. andre stimulancer.
500 mg. methylon lørdag.

Jeg ved ikke hvad der sker med mig når jeg har det liggende der hjemme. Jeg kan ikke styre at have det liggende, jeg ved hvor dumt det er at tage specielt sådan nogle stoffer flere dage i træk og ikke nok med det, flere weekender i træk.

Det kan også mærkes nu. Jeg føler mig retarderet, oplever også de der situationer hvor man bare møder sig selv(kommer tilbage til virkeligheden) og spørger sig selv om hvad man i virkeligheden har gang i. Jeg føler mig meget træt og uoplagt, mit syn er lang tid om at stille skarpt specielt hvis jeg går fra et mørkt til et lyst rum. Jeg føler min hjerneskald er for lille til min hjerne og at mine kæber ikke passer sammen. Bortset fra det, så ved jeg godt at der kun er en vej frem og det er selvfølgelig ikke at tabe modet og tage ved lære af ens fejl.

God bedring

Start med alt pulver i lokummet og derefter kvit dopen, eller hold en meget lang pause, det der lyder ikke godt, pas på nu dig selv, du vågner altså ikke op i en anden krop i morgen, kun din egen som du vil have hele livet.

Medlem
Brugeravatar

spiffeh skrev:
altså... at du har det dårligt flere dage efter, er en normal modreaktion på at du har gennemlammet dig? du oplever det samme hvis du sniffer et gram mdma hen over en aften(KUN hypotetisk, ikke forsøgsvenligt!).. det tager flere dage at komme sig!

- du har det sikkert bedre i morgen, og endnu bedre i overmorgen. og på torsdag vil du være frisk som før..

Husk at du, grundet din weekends monsterlamning, sikkert er i mangel på vitaminer... - så spis sundt de næste par dage, og jeg vil næsten garantere dig du får det bedre.

Jeg vil desuden sige at dit forbrug ikke er noget sindsygt alarmerende... hvis du har kunne holde det til én dag pr. weekend.. - du burde måske skære det ned til én gang hver anden weekend, eller hver 3.. men altså..

imo. behold lortestoffet, hvis du har styrken til at skylle det ud, har du også styrken til at lade det være. - men husk lige..

RC's er ofte sjove.. men det er altså noget du leger med enkelte gange, ikke gentagene gange hver weekend... så.. hva med at skylle halvdelen ud? ;)

Du har helt sikkert ret, og jeg kan allerede i dag mærke jeg har det bedre. Det er nok nedturen der har drevet mig ud at skrive det her emne igår. Men alligevel er det ikke sjovt og have det godt, og lysten til at tage stoffet når weekenden kommer, men så alligevel skulle igennem samme smøre næste mandag..

Dedikeret medlem

Portuz skrev:
IELBDG skrev:

500 mg. methylon lørdag.

God bedring

Start med alt pulver i lokummet og derefter kvit dopen, eller hold en meget lang pause, det der lyder ikke godt, pas på nu dig selv, du vågner altså ikke op i en anden krop i morgen, kun din egen som du vil have hele livet.

x2 - og jeg mener det mere alvorligt.

Den pause du tager - lad den være et halvt år.
Snak med dine forældre om du har haft et "mindre" problem og opsøg noget hjælp. Som du kort beskriver det tvivler jeg på at du kan klare det selv.
Få dig en hobby du kan bruge tid på og som er 100% ikke-narko relateret.

Hvis du tænker "i tror i er så kloge", så prøv at overvej om det ikke skulle være et seriøst wake up call, når folk der selv tager stoffer beder dig om at lade det ligge på hylden, for at have livet i behold?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kender det godt selv med at have noget liggende, hvis jeg har noget, ryger det i lommen hver weekend, for hvad nu hvis jeg fik lyst til at ryge ved min kammerat. Nu har jeg solgt resten af mit hash, da jeg ikke bare kan have det liggende under en pause.

God vind frem over, Håber du kommer igennem det og skyller lortet ud.
:peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]