Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 jul 2025 07:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Her på det sidste er jeg begyndt at lægge mærke til en underlig bevirkning jeg får. Dagen efter jeg har røget er mine kuldegysninger anderledes, de "stikker" ligesom, håber det giver mening. Er der nogen der kender noget til det?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Hvor længe har du røget, er du nybegynder, weekendryger, vaneryger osv.

Tror du ikke bare det er ren indbilskhed? Fordi du tænker mere over din krop, muligvis fordi du måske inderst inde ikke er helt tryg ved det du foretager dig? Jeg kender det godt selv, dagen efter jeg har indtaget noget, føler jeg en gang i mellem der er noget galt med mig, som f.eks. at det gør ondt mærkelige steder. Fordi jeg holder mere øje med min krop.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det lyder lidt specielt, har aldrig oplevet lige det her, men det lyder som det er primært mentalt og måske også lidt afhængingheds relateret. Din hjerne siger den vil ha noget mere og viser det ubevisdst igennem de her små udslag. Det er sket for mig nogle gange, bare med et andet resultat end kuldegysninger, men det er forkskelligt fra person til person.

Det kunne også hænge sammen med stress, Er du stresset for tiden ?

Mvh Mikkel

Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Jeg er weekendryger (ryger efterhånden 1-2 gange hver weekend), begyndte lidt efter nytår så vidt jeg husker.

Forklaringen med at jeg på en måde ubevidst tror der er noget "galt med mig" lyder faktisk meget logisk, da jeg udemærket er klar over at det ikke ligefrem er sundt fysisk, og hvor slemt et misbrug kan være.

Men afhængighed tror jeg ikke det er, jeg får kun disse kuldegysninger 1-2 dager efter rygningen, men jeg har da mere træng til at ryge et hovede jo længere tid der går.

Stress er udelukket, min mentale tilstand er ikke anderledes end den plejer at være.

Tak for svarene forresten, og undskyld for det sene svar fra min side, jeg var lidt fuld da jeg lavede tråden, og da jeg ikke kunne finde tråden et par dage senere troede jeg bare at det var noget jeg havde drømt eller sådan noget :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
fe_faqet skrev:
Jeg er weekendryger (ryger efterhånden 1-2 gange hver weekend), begyndte lidt efter nytår så vidt jeg husker.

Forklaringen med at jeg på en måde ubevidst tror der er noget "galt med mig" lyder faktisk meget logisk, da jeg udemærket er klar over at det ikke ligefrem er sundt fysisk, og hvor slemt et misbrug kan være.

Men afhængighed tror jeg ikke det er, jeg får kun disse kuldegysninger 1-2 dager efter rygningen, men jeg har da mere træng til at ryge et hovede jo længere tid der går.

Stress er udelukket, min mentale tilstand er ikke anderledes end den plejer at være.

Tak for svarene forresten, og undskyld for det sene svar fra min side, jeg var lidt fuld da jeg lavede tråden, og da jeg ikke kunne finde tråden et par dage senere troede jeg bare at det var noget jeg havde drømt eller sådan noget :P

wow det med at drømme man gør noget fik jeg da også prøvet i nat. havde glemt at fortælle min far at jeg havde kommet til at ødelægge hans tankdæksel og da jeg vågnede i dag var jeg så sikker på jeg havde sagt det fandt så senere ud af at det var n oget jeg havde drømt. ret nøjeren

Medlem
Brugeravatar

jeg har snart røget i mange år on-off og jeg syns der kan være mange forskellige virkninger og bivirkninger ved at ryge... Jeg kunne sagtens forestille mig at kuldegysninger f.eks føles anderledes dagen efter... man er i princippet stadig påvirket.. så...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]