Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 15:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Skønt...
Junior medlem

Her for et par år siden var jeg bogstavligtalt ved at gå helt ned, efter et syretrip, piller stort set hver weekend + røg. mm.
Alt var mørkt, specielt mit hoved :roll:
Den fandens paranoia, som mange af jer beskriver havde jeg for fuld skrue konstant, i lidt over et år.

Er stoppet med alt, på nær lige colaen (den skader ikke så meget hvis man kun bruger den til særlige lejligheder :lol:) og sprut selvfølgelig. Man bliver så mærkelig af alt det andet stas, det kan jeg virkelig mærke efter jeg er stoppet.

Kan stærkt anbefale at stoppe til de folk som går rundt med nogle tanker, som de ikke selv er herre over.
Efter to år nu har jeg det super, der er kommet så meget mere styr på tingene, både med mig selv og det sociale.

:peace:

Titel: Re: Skønt...
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Godt at hører du har fået det bedere. :-D

Det kunne være rigtig fedt hvis du kunne uddybe hvad for nogen tanker du gik og havde?
Du siger at du havde tanker du ikke selv var herre over, hvad mener du med det?
Hvor gammel er du?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jamen tillykke med det :D
godt kæmpet og vær stolt af dig selv.

der er en tråd herinde der hedder ''Clean...'' den ville dit indlæg passe perfekt i.

Junior medlem

Alt Ædende Ateist: Jo tak :D

Ja... Jeg var så frustreret på mig selv, havde en idé om at alle ville mig ondt, ikke fysisk men psykisk (selvom jeg ikke var påvirket at noget). Hver eneste lille ting kunne få min hjerne til at arbejde på høj tryk. Hver gang jeg fik en tanke prøvede jeg at arbejde imod den, hvilket gjorde den stærkere og blev så trukket ud i nogle mere fuckt up ting, som intet havde at gøre med den tanke jeg fik i starten. Hvis du forstår hvad jeg mener?

galskabens-gardner: Hehe stolt af mig selv, det kan jeg love dig for jeg er :lol: score over 10x så mange dåser den dag i dag. Får tit af vide jeg er for glad for mig selv. Også tænker jeg på hvor meget det lort egentlig fuckede up :!:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Talamasca skrev:
Får tit af vide jeg er for glad for mig selv.
Sådan noget Jantelovs pis skal du ikke tage dig af. Det er svært at være for glad for sig selv, det er helt umuligt. Hvem har man, hvis ikke sig selv?
Det er flot at du er kommet igennem det, og det lyder endda til, at du har fået meget godt ud af det. Værn om det, og tag dig ikke af misundere.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
And skrev:
Talamasca skrev:
Sådan noget Jantelovs pis skal du ikke tage dig af. Det er svært at være for glad for sig selv, det er helt umuligt. Hvem har man, hvis ikke sig selv?
Det er flot at du er kommet igennem det, og det lyder endda til, at du har fået meget godt ud af det. Værn om det, og tag dig ikke af misundere.

Det kommer an på hvad de menes med at "være for glad for sig selv". Det kan også betyde at man har et "oppustet ego", dvs. fylder meget, er dominerende, snakker meget men lytter lidt, og derved ikke er specielt fornøjelig at være sammen med. Sådanne personlighedstræk kan stoffer som kokain eller amfetamin jo netop fremmane eller forstærke. Hvis ens omgivelser gør en opmærksom på at man har disse træk, er det da godt at have lidt selvkritik og prøve se sig selv udefra.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Drupe skrev:
And skrev:
Talamasca skrev:

Det kommer an på hvad de menes med at "være for glad for sig selv". Det kan også betyde at man har et "oppustet ego", dvs. fylder meget, er dominerende, snakker meget men lytter lidt, og derved ikke er specielt fornøjelig at være sammen med. Sådanne personlighedstræk kan stoffer som kokain eller amfetamin jo netop fremmane eller forstærke. Hvis ens omgivelser gør en opmærksom på at man har disse træk, er det da godt at have lidt selvkritik og prøve se sig selv udefra.

Ja okay, jeg tror bare jeg går i seng nu :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
godt at du er på rette vej.

Junior medlem

^ Altså på vej i seng ? :D

- Ej spøg til side. MEGET respekt herfra. Jeg ved hvad du gennemgår.

- Mvh.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Talamasca skrev:
Hehe stolt af mig selv, det kan jeg love dig for jeg er :lol: score over 10x så mange dåser den dag i dag. Får tit af vide jeg er for glad for mig selv. Også tænker jeg på hvor meget det lort egentlig fuckede up :!:

Måske lidt for glad for dig selv? Med det udtryk du bruger om de kvinder der giver dig sin kærlighed, lyder det ikke som om du fortjener det..

Hilsen
Fanny

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Hahaha... fanny er vel en pige, eller? Synes du lyder helt okay, hvis det gør dig glad.
Godt at høre at det går bedre. Og hver flinkern mod pigerne, medmindre de farver deres hår hvidt/sort.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Talamsca en masse dåser at kneppe og cola . Tillykke med afholdenheden :!:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
FIIIIIIIIIIIIIIISSEEE!!!!!!!!

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Paul Muad Dib skrev:
Hahaha... fanny er vel en pige, eller? Synes du lyder helt okay, hvis det gør dig glad.
Godt at høre at det går bedre. Og hver flinkern mod pigerne, medmindre de farver deres hår hvidt/sort.

Jeps jeg er hunkøn som mit navn antyder, men det er egentlig lidt irrelevant her :wink: for jeg bryder mig hverken om kvinder eller mænd der bruger nedsættende ord om de elskere de er sammen med. I sidste ende falder det jo tilbage på en selv: Hvis man er sammen med en, man kun har øgenavne til overs for, hvad gør det så en selv til?

Men tilbage til topic: Talamasca, jeg er glad for at du har fået et mere fornuftigt forhold til dit stofindtag. Pas på med kokain, den kan være lumsk!

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]