Jeg skal ikke sige hvordan landet ligger da vi alle er forskellige, nogle går i koma over at røre en edderkop mens andre wrestler med krokodiller
Vi har vel alle haft vores tripz, og medmindre du har været det forkerte sted, så skete der jo trods alt ikke andet end at man bare faldt i søvn...
Jeg har dog svært ved at se hvordan thc kan have den altafgørende faktor, mens man ligger alt andet i ens hverdag bag sig. Det kunne måske være et udestående med en flok farlige typer, der vil have fat i en, økonomiske eller andre personlige problemer og så er det da ingen hemmelighed at en koger intensivere tingene en hel del.
Jeg har selv haft nogle svære ting i livet at tage stilling til og har efterhånden røget i mange år, men jeg har aldrig oplevet konstante vrangforestillinger, voldsomme sanseforstyrrelser, haluccinationer, mani, agressivitet som du nævner, dog helt sikkert angst, hvis man går alene ude på en mark i dyb mørke f.eks. men angst i sig selv er vel et vigtigt redskab at kende om sig selv, da man måske har lettere ved at skildre reel angst, som at have en pistol holdt for hovedet eller angst skabt af tanker i hjernen.
Kroppen er også en sjov ting, jeg havde engang en dårlig aften med en flaske rom, ligesiden får jeg voldsomt følelsen af opkast af lugten af rom, alt andet spiritus ryger ellers ned.
Medmindre man sidder og ryger skunk med mug, glasfiber, crack eller hash med benzin, så kan jeg ikke selv se hvordan en lille joint på 0,20-0,30g, direkte kan fremkalde så voldsomme følelser, medmindre man har nogle psykiske problemer i forvejen, som man nødvendigvis ikke kender til og så er det da helt klart at foretrække overhovedet ikke at ryge thc.
Jeg er ikke læge eller kemiker, men jeg vil mene piller som anti-depressiv påvirker din krop værrere end thc, da det også bare gemmer problemer væk og alligevel ikke er en holdbar løsning i længden. En ting er sikkert dog, man kan ikke løbe eller gemme sig fra sine problemer.