Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 15:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Falster, Nykøbing F.
Hey et ellers velfungerende menneske på 18 år...
Jeg får konstant visualser, jeg ser tit noget som ikke er der, en person, en kat osv..Mest en kat :S
"-Uden at være påvirket af noget." ! (Når jeg er på job eller til familiefester osv.)

Jeg ryger hash hver dag (bong) Og jeg ved jeg ikke kan undvære det, kunne måske skrue lidt ned for forbruget, men kan/vil ikke stoppe.

Når pengene er der, er jeg til amf, e, LSD syre og Cola..(vil meget gerne prøve psylosobin svampe og MDMA)

Siger heller ikke nej til alkohol når der er en lejlighed til det..Eller når jeg bare vil være fackt..

Mit spørgsmål er ikke hvorfor jeg har alle de visualser, ved godt mit vilde forbrug af euforiserende stoffer er skylden..

Men er der et "middel" som kan dæmpe det? Der ikke kræver at jeg dropper drugs helt, men måske bare slapper lidt af..

"HepHey!"

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der findes ét svar på alle dine spørgsmål - Mindre narko.

Junior medlem

Så det forsvinder når jeg har holdt mig fra narko, eller bare skruet lidt ned for forbruget??

Havde lidt nøja over at det måske var noget som aldrig forsvandt igen, at jeg simpelthen havde skadet mig selv med for mange drugs og for meget fed..Er der en som har prøvet det samme? Evt en som fandt en "kur", eller har kunnet konkludere at det aldrig forsvinder.. :S?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm altså er det noget du tror du ser, eller er det noget du virkelig føler du ser? fordi når jeg er lidt uopmærksom og drejer blikket ser jeg også til tider alt muligt som ikke er der. Et eksempel var sidst jeg var ude hos de gamle og skulle pisse på deres toilet så jeg en fugl derinde da jeg var på vej ind af døren. Så kiggede jeg efter den men kunne ikke finde den. Havde det også i forgårs troede der gik en mand igennem min entré om morgenen da jeg var stået op. Så jeg løb ud efter ham men der var ikke nogen, men det er blevet dæmpet mere og mere nu længere tid der er gået siden jeg stoppede med at ryge hash (7 ugers dag idag, sig tillykke) er det noget lignende eller?

8)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg tror også at dit forbrug af rusmidler er skyld i dit problem. Jeg har nu været røgfri i 18 dage, efter et godt 2.5 års langt hash (mis)brug. Det sidste års tid, inden jeg stoppede, begyndte jeg også at få milde visuals ind i mellem. Tror mest det skyldes, at når du ud af øjenkrogen ser lys ændringer, forskydelser af objekter osv. så begynder din hjerne at bygge videre på det og pludselig har du set noget, som ikke er det. Jeg havde i slutningen af mit forbrug også begyndt at få temmelig slem paranoia, når jeg fx skulle nedenunder for at pisse (når det var mørkt). Havde alle mulige forestillinger om diverse ting, som kunne overfalde mig nede i mørket :P, og der skulle ikke mange lyde til at gøre mig seriøst bange. Alt dette stoppede da jeg stoppede med den fede.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
hver nat/aften når jeg skal sove har jeg det som om der er en der sidder i min computer stol det er virkelig scary , ved godt det er en stol men når der er mørkt på mit værelse ligner det der sidder en på stolen , jeg har næsten altid visuals med farver når jeg ryger mig skæv

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Budha skrev:
hver nat/aften når jeg skal sove har jeg det som om der er en der sidder i min computer stol det er virkelig scary , ved godt det er en stol men når der er mørkt på mit værelse ligner det der sidder en på stolen , jeg har næsten altid visuals med farver når jeg ryger mig skæv

du lyder sku da som en af de mere ''heldige''.
eller i denne situation er det måske ikke lige tilfældet men du lyder ihvertfald SINDSYGT modtagelig overfor THC.

har du det også sådan med psykelika?
for så ville jer sku gerne prøve LSD i sine sko.

til trådstarter. er det bare visuals? - altså som en skygge, eller er det nærmere en hallu?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

lige siden jeg har taget mange svampe så når jeg ryger tjald kommer der masser af forskellige farver og former på væg gulv alt ;D

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hmm hvis du decideret ser ting som ikke er der, lad det være katte eller mennesker i sober tilstand ville jeg blive en anelse bekymret.

Step 1. er nok at droppe alle former for rusmidler af nogen art og dermed se om det løser problemet. Hvis det ikke gør ville jeg opsøge en psykolog/psykiater.

Junior medlem

Det er noget jeg virkelig føler jeg ser, altså jeg ved godt at det ikke er rigtigt, men det gør det ikke mindre troværdigt..(Lidt kryptisk måde at forklare det på..)

Jeg har røget fed siden jeg var 13 år gammel, det er nu 5 år siden...Har måske røget hver dag i et år, selvfølgelig med undtagelser af en enkelt pause på ca. en måned, og nogle enkelt små pauser på 3-4 dage..

Har fået en klar melding fra flere af jer, i mener at det forsvinder hvis jeg stopper med den fede. Tror i også det forsvinder hvis jeg dropper den fede, og i stedet nøjes med en ordentlig blæser en gang hver anden måned eller noget i den stil?

DR-D ; Jeg er mere end velkendt hos psykologer og psykiatere, de har mere eller mindre dømt mig "tabt bag en vogn" med hensyn til deprisioner og den slags tror først jeg får sat streg under dette hvis jeg kommer og siger at jeg ser ting der ikke er der..
Jeg ved ikke hvem jeg skal vende mig til, derfor har jeg fået min bruger herinde..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Bobbleplast skrev:
Har fået en klar melding fra flere af jer, i mener at det forsvinder hvis jeg stopper med den fede. Tror i også det forsvinder hvis jeg dropper den fede, og i stedet nøjes med en ordentlig blæser en gang hver anden måned eller noget i den stil?

jeg tror lige i det her tilfælde er det sku enten eller.
men start dog med at stoppe helt med det hele og hvis det går væk kan du jo tage en ''ordentlig blæser'' og se om der sker noget videre.

Junior medlem

..start med at stoppe helt med det hele...Pyha...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Budha skrev:
lige siden jeg har taget mange svampe så når jeg ryger tjald kommer der masser af forskellige farver og former på væg gulv alt ;D

Har det fuldstændig på samme måde om det er mit indtag af svampe eller LSD er jeg lidt i tvivl om. Selvom jeg sidder her en helt almindelig mandag og kigger på vægen er den spækket med flotte lyserøde farver og mønstre. Hvis jeg ryger lidt hash forekommer der nogen gange spiraler som om jeg er på LSD i skiftende farver. Hvis jeg ryger bong er det voldsomme visuals faktisk ikke langt fra et mildt syretrip. Prøvede lattergas fornyligt og hold da kæft kan slet ikke se for farver og mønstre i 1-2 minutter efter. Så tror bare nogen folk er mere heldige end andre, skal siges det aldrig genere mig det mindste for det er mest om aftenen hvor der er lidt mørkt. Har forsøgt med lange pauser både fra svampe og syre men det er fuldstændig det samme så har bare lært at leve med det :) .

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Bobbleplast skrev:
..start med at stoppe helt med det hele...Pyha...

Jeg orker ikke at betale til dig når du står helt af :roll:

Lyt nu til de råd der kommer og læg stofferne HELT på hylden for et godt stykke tid! Hvordan kan du ignorere de advarsler din krop sender dig fuldstændigt?

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Jeg er mere end velkendt hos psykologer og psykiatere, de har mere eller mindre dømt mig "tabt bag en vogn" med hensyn til deprisioner og den slags tror først jeg får sat streg under dette hvis jeg kommer og siger at jeg ser ting der ikke er der..
Jeg ved ikke hvem jeg skal vende mig til, derfor har jeg fået min bruger herinde..

Prøv eventuelt misbrugscenter? De kan jo godt vejlede dig selvom du ikke skal på ophold.
Har du husket at fortælle din psykolo/psykiater dit (over)forbrug af stoffer?
Men somsagt prøv og stop og se om der sker en ændring. :)
Mvh.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Gartnersvinet skrev:
Budha skrev:

Har det fuldstændig på samme måde om det er mit indtag af svampe eller LSD er jeg lidt i tvivl om. Selvom jeg sidder her en helt almindelig mandag og kigger på vægen er den spækket med flotte lyserøde farver og mønstre. Hvis jeg ryger lidt hash forekommer der nogen gange spiraler som om jeg er på LSD i skiftende farver. Hvis jeg ryger bong er det voldsomme visuals faktisk ikke langt fra et mildt syretrip. Prøvede lattergas fornyligt og hold da kæft kan slet ikke se for farver og mønstre i 1-2 minutter efter. Så tror bare nogen folk er mere heldige end andre, skal siges det aldrig genere mig det mindste for det er mest om aftenen hvor der er lidt mørkt. Har forsøgt med lange pauser både fra svampe og syre men det er fuldstændig det samme så har bare lært at leve med det :) .

det er overhovedet ik noget der heller genere mig tværtimod, eller når man køre i tog eller bil også når bilen eller toget stopper så fortsætter landskabet udenfor ruden, det fortsætter meget langsomt indtil man lige, ja jeg ved det ik men før man ved det så holder landskabet også stille men er du gal jeg blev forvirret første gang jeg opdaged det, det er altså ik sådan at det hele bevæger sig meget kraftigt videre selvom toget/bilen er stoppet det er mere hvis man lige kigger på en hæk eller et træ også når man så holder stille så ser det ud som om man stadig køre med 2km/i timen i 2 sekunder hvis i forstår mig ret.

Budha skrev:
Gartnersvinet skrev:
Budha skrev:

det er overhovedet ik noget der heller genere mig tværtimod, eller når man køre i tog eller bil også når bilen eller toget stopper så fortsætter landskabet udenfor ruden, det fortsætter meget langsomt indtil man lige, ja jeg ved det ik men før man ved det så holder landskabet også stille men er du gal jeg blev forvirret første gang jeg opdaged det, det er altså ik sådan at det hele bevæger sig meget kraftigt videre selvom toget/bilen er stoppet det er mere hvis man lige kigger på en hæk eller et træ også når man så holder stille så ser det ud som om man stadig køre med 2km/i timen i 2 sekunder hvis i forstår mig ret.

Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg ikke dig er nogle der forstår dig.

Medlem

Hvad har i gjort for at skaffe jer denne omgang HPPD? Jeg ved det handler om for mange drugs, men er der kun tale om en risiko ved overforbrug af psykedelika, og hvor meget/ofte skal man trippe før man er i farezonen?

Junior medlem

Geografisk sted: grøfthøj
balle skrev:
Hvad har i gjort for at skaffe jer denne omgang HPPD? Jeg ved det handler om for mange drugs, men er der kun tale om en risiko ved overforbrug af psykedelika, og hvor meget/ofte skal man trippe før man er i farezonen?

Du kan ikke gøre noget der 100% sikrer du ikke kan udvikle http.

g4s skrev:
balle skrev:

Du kan ikke gøre noget der 100% sikrer du ikke kan udvikle http.

Hvis du mener HPPD kunne man jo lade være med at tage psykedelia

Vil da mene begrebet HTTP er noget internetfishalløj

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]