Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 14:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey boys..

har været på coke i halvanden dag nu suget nok 4-5 gram i alt.

Men lige pludselig fik jeg dobbelt syn i cirka 1 times tid.... har prøvet det sådan 3 gange indenfor 4 måneder..

vildt mærkeligt, for har aldrig oplevet det før nu. har taget masser af piller, især ecstacy, for lang tid siden, cirka 6-8 siden.

har aldrig oplevet det før nu, og ja har taget mange stoffer i cirka 15 år.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Tid til pause :)

Junior medlem
Brugeravatar

Ja nok tid til pause... Nærmere eftertanke så var det nok tættere på de 10 g coke, nu jeg har sovet ud og er blevet frisk.

Da jeg skrev det, var det efter jeg havde fået synsforstyrrelser. Altså jeg var stadig på. Tog så en ordentlig snitte på næsten et halvt g bagefter. Pisse dumt dengang for....

Som skrevet, så har jeg prøvet det 2 gang tidligere, og burde have forudset hvilke konsekvenser der ville komme...

Lige pludselig blev jeg dårlig, virkelig rådårlig skæv.... Begyndte og svedperle af mig, hele min krop var under fange og helt væk i hovedet. Sad i sofaen og ku dårlig bevæge mig i cirka 30 min tror jeg. Jeg var så skæv at jeg skulle kæmpe imod skæverten i mit hovedet imen, for det var ikke behageligt. Dvs jeg ku ikke slappe af imens.. Og sveden dryppede af mig og kroppen sagde fra og bar helt væk.

Men havde et par gode venner ved siden af mig, som var parat til og smække mig en hvis jeg skulle gå i chok, eller falde i søvn, det var det jeg kæmpede i mod, mens det stod på. Det var virkeligt vildt, kan næsten ikke beskrives, for var væk, nu jeg husker tilbage.

Første gang det skete var for nogle måneder siden. Også med synsforstyrrelser først. Der ville jeg have frisk luft, så gik ud på altanen, derfra flimrede det for mig og jeg ku dårligt vakle mig tilbage på sofaen på gele ben og sveden haglende af mig. Så sate jeg ned og gik helt i sort inden i i hovedet, Så en sort flimmer tunnel.og tænkte nu det sku ude med mig, virkelig ubehageligt.

Men ja, sku nok tid til pause.... Har virkelig kørt på i 4 mnd nu, og det ik små mængder coke jeg har indtaget.

Men de to gange det er sket, føler det som om coken er reserveret i kroppen, og så lige pludselig bar blir udløst på en gang. BUM !!!

Er der nogen der har prøvet noget noget af det samme eller har nogle indputs? Ja ved godt jeg har kørt min krop for hårdt, og den står på pause nu. For vil ikke have så dårligt igen.

Jeg starter også min træning op igen, og lægger stofferne på hylden. For vil bare træne, og stofferne er en helt anden boldgade.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Citat:
Altså jeg var stadig på. Tog så en ordentlig snitte på næsten et halvt g bagefter. Pisse dumt dengang for....

Jeg skal lige have denne her skåret ud i pap.. du skriver altså først et indlæg her hvor du søger hjælp til hvad der sker for dig med dit syn, hvorefter du liiige skal have en bane til?
Hvad sker der for dig? Er det pludselig blevet mode at skilte med sin dumhed?
Du har ikke brug for vores svar, for du ved alt hvad du behøver i forvejen. Tag ansvar for dit liv, og mærk og forstå hvad der sker i din krop istedet for at spørge os, når du alligevel fylder mere lort i næsen bagefter.

Fanny

Junior medlem
Brugeravatar

Rigtigt observeret.

Tror vi alle kender den med ikke og ku stoppe igen, når man er i gang. Stoffer gør noget ved ens hjerne, men behøves jeg jo ikke fortælle jer.

Som jeg skrev så burde jeg have forudset konsekvenserne, men var på, så tænkte ikke så langt.

Men troede man kunne få hjælp herinde. Synes ikke mit indlæg er så skide dumt når jeg læser mange topics herinde. Nogle lyder dobbeltmoralske, andre bedrevidende osv...

Ved godt hvad mine problemer er, håber i ved hvad jeres er ?

Jeg er blevet lidt skræmt over hvad der er sket, som jeg også skriver i dette topic. Kan holde til meget, men ik så meget mere. Søgte nok nogle som havde haft det på samme måde, ik en moralprædiken.

Det som om at herinde er der alle de kloge hoveder som kan deres kemi, Så er der dem der spørger om stoffer. Hvor der blir rådgivet om hvordan og hvorledes. Men er det ikke dumhed ? Jeg beskriver hvordan jeg har haft det, spørger ind til det. Behøves ikke og få og vide det er en dumhed, for det har jeg jo skrevet at det var det.

Men okay, herinde kan der nok kun rådgives i og få et misbrug, i stedet for folk der kan komme med lignende erfaringer om noget som er sket. Tro mig, ville ik skrive herinde hvis jeg ikke syntes det var skræmmende.

Men den nye dreng i klassen skal lige have en løftet pegefinger, fair nok. Men la vær med og være dobbeltmoralsk på denne side. Desuden har jeg postet i Medaljens bagside, hvor jeg troede man ku fortælle om bagsiden som jeg gør.

Det vil svare til ens læge ik vil teste en for alt muligt pga bla bla. Men der kan man da i det mindste få hjælp, bar efter skaden er sket. Men her ? Dumhed, og tag dig sammen. Tak for svaret, men ikke det ledte efter.

Fanny ---> Har du haft oplevelser på stoffer eller lignende ? Gerne vide om du også har lavet dumheder eller er dobbeltmoralsk.

Ha det smukt allesammen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
heinejohnny skrev:
Ja nok tid til pause... Nærmere eftertanke så var det nok tættere på de 10 g coke.

Ja nok tid til pause - Bingo! Tror virkelig du skal overveje dit stof forbrug. Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre at suge 10g coke på halvandet døgn!?

Heinejohnny, jeg tror nu ikke helt Fanny mener det så hårdt som det er skrevet. Men forstår ham egentlig godt. Det er lidt onsvagt, først at spørge om hjælp fordi du får dobbeltsyn pga. af coke, hvorefter du vælger at suge endnu mere coke. Selvom du oven i hatten har en ekstremt stor dosis i kroppen! Så det er nok mere for at få dig til at forstå, at det er farligt det bliver sagt sådan ..

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Hvis du ikke har sovet i halvanden døgns tid, kun suget coke ( og højst sandsynligt ikke spist så meget mad) har synet det med at fucke op. Ihvertfald hos mig.

Dog kan jeg kun tilslutte mig de andre moralprædker, og sige lyt til din krop og tag en pause! :)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
heinejohnny > Det er helt i orden at du skriver herind fordi du er bange for hvad der skete med dig. Men du kan vel næppe være uenig med mig i, at det var MEGET dumt at tage et halvt gram til, bagefter du har råbt på hjælp?
Det er iorden at skrive herind og fortælle hvor dumt man har opført sig.. men du fortsætter med at opfører dig dumt, efter du er blevet bange for hvad der er sket.
Du skriver at du skrev herind, fordi du syntes det var skræmmende.. ja, men åbenbart ikke skræmmende nok?!

Du er klassens nye dreng... tja, det kan jeg kun give dig ret i, og som altid skal de nye lige finde ud af hvordan omgangstonen er i klassen, samt om hans fordomme om den nye klasse holder.

Slap hellere lidt af med dit forsvar, og indrøm at du var dum i at tage en streg ekstra. Og forresten, hvad er det egentlig du ønsker at få at vide fra os? At det er helt normalt at se dobbelt, og at man bare skal kurere det med en bane ekstra? Eller forventer du at vi kan komme med en fuldendt diagnose, som fortæller dig hvad der gik galt med din hjerne? Du får ingen af delene her. Her giver vi dig et ærligt svar, og hvis du lige læser det en gang til (mit svar), så får du faktisk her serveret alt hvad du behøver at gøre, for at rette din idiotiske og ansvarsløse opførsel igennem at blive bevidst om din egen krop. Som jeg skrev: du ved det hele i forvejen, og behøver ikke vores hjælp. Er du uenig?

Og tilsidst, som svar på dit spørgsmål, om jeg har begået dumheder med stoffer:
Jeg er ikke dobbeltmoralsk og jeg har aldrig foretaget mig noget dumt, farligt eller uansvarligt med stoffer.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]