Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 00:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hey Drenge.

Ja - Så er jeg igen tilbage i medaljens bagside. Jeg er fandme røget i igen, det er noget værd lort! Den står på amfetamin, coke, ecstasy, sprut osv (Ja, faktisk alt hvad jeg kan komme i nærheden af desværre!!) hver uge. Men er begyndt i behandling igen ..

Men det er nu ikke det som jeg vil snakke om. Jeg er begyndt at få meget underlige drømme, de er virkelig så langt ude og nogle gange meget skræmmende. I nat dukkede en person lige pludselig op, som jeg så da jeg var lille og som jeg skændes/Tottes lidt med. Jeg havde helt glemt ham, og det er mange år siden. Jeg ville ikke kunne sætte ansigt på ham idag, men igennem min drøm kunne jeg. Folk som jeg normalt aldrig tænker på, og ikke har kontakt med mere opsøger mig i mine drømme..

Kan giv et eksempel mere. For ca en uge siden, havde jeg en drøm som på ingen måde hang sammen. Det hele smeltet nærmest sammen, det var som om at jeg kunne styre drømmen på en mærkelig måde, men af uforklarelige årsager havde jeg ikke "lyst" til at styre drømmen over i noget positivt istedet. Og er ret sikker på det ikke var lucid dreaming af en mærkelig grund. Jeg vågnede så med et chok på et tidspunkt, da det hele var for underligt og skræmmende. Og jeg turde ikke rigtig sove igen, men en halv time senere faldt jeg i søvn igen. Og det fortsatte hele natten, med at jeg vågnede lidt efter igen i chok!

Jeg havde en donna sovende, som jeg kender ret godt. Og hun bekræftet mig i dagen efter, at jeg havde opført mig meget underligt.

Jeg kan desværre ikke rigtig uddybe det mere lige nu - Da jeg er en smule tom i hovedet og skal lige have drømmene helt på plads. Men vil prøve at beskrive dem bedre senere ..

Men er der andre som kender til dette? Eller på anden måde, har nogle "tricks" til at kunne sove bedre.

Medlem
Brugeravatar

Det kan være svært at fortolke drømme, og især andres, men hvis grunden for dine livlige/skræmmende drømme skulle have noget på sig, kan det måske bunde i noget du gennemgår psykisk nu du er begyndt på (mis)brug igen? Ikke at jeg kender til din historie, men ville da være en nem forklaring :)

Hvor tit går du ellers lam i seng? Har selv haft nogle af de mest grillede drømme efter hårde aftener. Normalt husker jeg ikke mine drømme så godt, men nogle står virkelig klart fra en weekend med keta+alkohol.

Det var virkelig forunderligt. Men sorry for OT :) held og lykke med rehab Blod.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
quad skrev:
Det kan være svært at fortolke drømme, og især andres, men hvis grunden for dine livlige/skræmmende drømme skulle have noget på sig, kan det måske bunde i noget du gennemgår psykisk nu du er begyndt på (mis)brug igen? Ikke at jeg kender til din historie, men ville da være en nem forklaring :)

Hvor tit går du ellers lam i seng? Har selv haft nogle af de mest grillede drømme efter hårde aftener. Normalt husker jeg ikke mine drømme så godt, men nogle står virkelig klart fra en weekend med keta+alkohol.

Det var virkelig forunderligt. Men sorry for OT :) held og lykke med rehab Blod.

Jeg er ret sikker på der gemmer sig noget psykisk, som jeg ikke rigtigt kan sætte ord på. Har altid haft svært ved at sætte ord på hvad der foregår i mit hoved. Men det er ikke sådan at jeg nede over, jeg faldt i igen. Så længe jeg er igang igen med behandling og modtager hjælp, er jeg stolt af mig selv.

Her på det sidste, har jeg gået ret ofte lam i seng. Altså alkohol bruger jeg stort set hver dag, og så amfetamin, coke osv 2 dage på en uge. Som du selv er lidt inde på, så er det nok meget normalt at få underlige/Mærkelige/Skræmmende drømme hvis man har indtaget store mængder stoffer. Men hvad så med de dage, hvor jeg kun har drukket et par øl?

Føler mit sind er lidt rodet for tiden! Igen, sorry hvis teksten er lidt rodet og svær at forstå =)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
Jeg oplevede også noget lignende to dage i træk for nogle dage siden, hvor jeg vågner op og ikke kan sove igen, fordi jeg var for disorienteret og ubehagelig til mode.
Men jeg har også angst og sover generelt rigtig dårligt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
Jeg går også hele tiden og prøver, at analysere disse drømme, men kommer aldrig rigtig nogen vejne. Jeg har hængt mig alt for tungt i det og tænker alt for meget over det.
Jeg tror at drømme er et produkt af din underbevidsthed, men samtidig tror jeg også at hverdagen spiller en rolle, så jeg ved ikke hvor meget du skal gå og tænke over det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]