Citat:
Mit spørgsmål er så om jeg kan blive paranoid af at bare at ryge det jeg har?
Ser jeg bort fra alt andet ville dette trådspørgsmål, kogt helt ned, lyde sådan:
Kan jeg blive paranoid af at ryge??
Svar: Ja, der findes mange der vil lægge hoved på blokken under påstanden det var cannabis der gjorde dem eller andre tossede.
Andre mener det er latente sygdomme der bryder ud og havde brudt ud med tiden eller under andre forhold.
Meningerne er mange..
Jeg vil råde dig til, ligesom bubber, at du holder en lille pause fra dit "crew"
Lyder som om det på tide med en pause fra dem eller dem fra dig??
OG:::: Gør hvad du føler er bedst for dig. Du skal ikke tænke over hvorfor/hvorfor ikke, du skal udføre det du føler.. Stop med at ryge/ skift crew/ gå på druk/ køb en luder/ rejs til sverige i en hytte med sauna/ gå på VUC/ søg læge/ hold en rygepause/ spring ud som trans/ køb et afslapningskursus...
Du kan evt invitere crewet med til nogle af de events?, f.eks ved transen vil de enten skraldgrine, eller også ved du lige hvor du har dem i forhold til dine tanker om, hvad de tænker om dig??
Gør hvad du føler er bedst og især hvad er bedst for dig selv.
Har selv haft en følese af det du sidder med..
Bungyjump var/er sagen for mig idag.
Er der et problem kaster jeg mig i "døden" over det. Bagefter er problemet så tiny som noget kan være.
Enten det eller også fandt jeg svaret idet jeg sprang.
Andre får lavet en tusse i det halve af deres ansigt/på hånden eller får lavet spyfluen..
Siger det lige igen..
Hold en lille pause, tænk, og tag en handling for hvad du føler er bedst.