Karma skrev:
Naturligvis skal pillerne kombineres med professionel hjælp af forskellig slags, ingen diskussion om det. Pillerne kan som du nævner så bruges i en periode for at komme ovenpå samtidig med at problemerne bliver konfronteret, og når så de ydre omstændigheder i ens liv er blevet forbedret kan man forsøge at stoppe med medicinen igen.
Med det sagt vil jeg igen pointere at jeg skelner mellem klinisk og psykisk depression, og hvis topicstarter mener at hans depression (eller hvad det nu er), skyldes en pige, er det selvfølgelig dette issue der skal tages hånd om.
Lidt off-topic, men indenfor pick-up er der et begreb der hedder "GO FUCK TEN OTHER GIRLS", når du er gået kold i ulykkelig kærlighed til 1 pige man glorificerer og bruger al sin mentale igen på. Konceptet skal nok mere forstås som en metafor, fordi ligegyldig sex med 10 piger ikke vil løse dit problem, men min pointe er nok du er nødt til at komme ud af huset og møde andre piger - Pludselig er der sgu en anden pige der er lige så fantastisk, selvom du ikke tror på det lige nu. Måske går der 1 måned, måske et år, men tro mig det skal nok ske.
Du ved det jo godt selv, men du er nødt til at stoppe med at tænke på din eks kæreste hvis du ved at det aldrig bliver til noget. Og hvis du ikke er helt sikker, så skaf dig selv afklaring med hende, så du kan komme videre, enten med hende, eller uden hende.
Under alle omstændigheder, ønsker jeg dig god bedring. Håber ikke du spilder mere tid med hash og selvynk - Det er hårdt, men det er i sidste ende dit ansvar at få ændret de omstændigheder der gør dig ulykkelig

Ingen piller til mig.
Der er ingen grund til at erstatte et misbrug med et andet, det er altså for åndsvagt (undskyld jeg siger det )
Jeg har ikke tænkt mig at gå ud og kneppe en masse piger for at glemme hende ? ved ikke lige hvor du har det fra...
Jamen jeg vil spilde en del mere tid i mit liv med hash og selvynk... desværre.. sådan er det.. men hashen giver mig også gode tider.. lige nu er det bare tid til en laaang pause fra den, så jeg kan komme lidt god balance igen med mig selv.
og økonomisk.
Jeg talte med lægen idag.. det var ikke godt.
Jeg fortalte det var akut ( med tiden ) og jeg ville meget gerne snakke med ham hurtigst muligt, og da jeg forklarede ham sagen, og med at jeg havde været depri i lang tid, og ikk har ku tage mig samme til en skid, og nu riskiere at miste min lejlighed svarede han : jamen .. det er jo ikke vores problem ? det er selforskyldt / ( Du har røget bønne, du er selv uden om at du er gal i skrælden knægt ! )
Tja.. måske sku man bare gå amok... anskaffe sig en Ak47, og tømme et par magaziner i nogle tilfældige individer i magasin.. farve vægene røde med deres hjernemasse..... ? naaaaah ! det fejt.. og hvad får jeg ud af det ?
ud over verdens mest realistiske hardcore " computerspil " wow
Im just kidding