Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 19:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Håber jeg....har ikke været særlig aktiv, men har læst mange af jeres indlæg... er rigtig glad for infomation og at selv-medicinere mig selv.

Er født anderledes (sikkert en mindre hjerneskade, men har andre kvalifikationer men de ikke så meget værd i mine øjende) og grundet det fandt jeg det enormt tiltrækkende at flygte i stoffernes verden, og ja det gik ikke så godt.... især fordi jeg en meget stædig person … alle de her år har jeg ikke på noget tidspunk rigtig helhjertet ville indrømme at jeg havde problemer. Nu køre alt rundt i knoppen på mig ( det har det gjort i flere år)... der er ingen anden udvej skal undersøges grundig af sagkyndige læger, så jeg måske kan få et svar på om jeg nogensinde kommer til at fungere i det så kaldte normale liv.

Som del i det hele har jeg tænkt mig at slette profiler alle steder på nettet, måske vender jeg tilbage... vi for at se.... men kan ikke rigtig finde ud af det lige nu ( er ret høj og forvirret ) håber at en eller anden admin vil fjerne min profil … indlæg osv er ikke vigtigt

Vil gerne give et råd med på vejen............................ :hm: du skal aldrig være for stolt til at spørger folk omkring dig om hjælp ... selv om du er Mand ..... tabu ? jeg siger fuck tabu ... det her er mit liv, og jeg giver ikke op!

Held og lykke der ude... ryg en for mig!

:sucks:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Right back at ya'! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvilke stoffer er det du har problemer med?

Medlem
Brugeravatar

Jeg krydser fingre for dig, og ønsker dig alt held og lykke med det hele :)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
SOlbaer skrev:
Som del i det hele har jeg tænkt mig at slette profiler alle steder på nettet, måske vender jeg tilbage... vi for at se.... men kan ikke rigtig finde ud af det lige nu ( er ret høj og forvirret ) håber at en eller anden admin vil fjerne min profil … indlæg osv er ikke vigtigt

Held og lykke med det hele. Bekræft gerne lige her i tråden eller per PM at du ønsker din profil slettet, så skal jeg nok gøre det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]