Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 15:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey :D

Her den anden dag røg jeg 2 gange i træk.. først om lørdagen og søndag aften..

Mandag morgen skulle jeg op tidligt :evil: og jeg havde ikke fået meget mere en 5 timers søvn..

så var det mig og mine venner kalder ''bag-skæv''. Meget tung i hovedet og fattede ikke en skid!!

Så da skolen var færdig skulle jeg med bus hjem senere på aftenen.. og fattede bare generalt ikke en skid af det der skete omkring mig..

Så da jeg køre i bussen kommer jeg til at halv sove op til flere gange.. og selvom jeg sidder med lukkede øjne var det som om jeg stadig var lys vågen bare i min egen verden..

Så jeg sidder i min egen verden og stener.. og for pludselig øje på en 50'er nede på gulvet i bussen.. Så vågner jeg med et sæt og og læner mig overfor at kigge efter 50'eren nede på gulvet.. den var der ikke :roll:

For denne oplevelse op til flere gange.. men der stadig ingen 50'er :roll:

Så vil bare høre om jeg er den eneste der har oplevet det? efter dagen man har været skæv?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
All the time... its called mescaline - its the only way i fly..... JA ELLER NOGET;)

Kender det godt, jeg har det hele tiden, men tror også jeg er konstant bagskæv - i en bus der falder jeg i søvn 1 gang hver 5 minut og oplever hver gang at være en del af den her anden eksistens som der åbenbart er inde i mit hoved, fordi intet af det er rigtigt når jeg kommer til mig selv igen - men det ret trippet, er ret vild med, hader bare at flyve op og ikke være kørt for langt og tro man er det....

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Kender godt det med at være bagskæv, men den med 50eren- det er sguda bare en der har haft en 50 med en snor i og taget tykt pis på dig :wink:

Medlem
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Kender godt det med at være bagskæv, men den med 50eren- det er sguda bare en der har haft en 50 med en snor i og taget tykt pis på dig :wink:

Haha :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
tror det kan forklares med at du falder i en let søvn og kommer i en halv tilstand af at være vågen og en halv tilstand af R.E.M.
tror ikke det har så meget med hashen at gøre, mere med din mangel på søvn.

Junior medlem
Brugeravatar

Det giver faktisk meget mening det francis skrev. Jeg oplevede også idag at jeg lå og småsov efter en hård nat hvor jeg kun havde sovet 4-5 timer ligesom dig. så imens jeg sov, så jeg nogle helt andre billeder af mig hvor jeg var nogle andre steder henne. Det var lidt ligesom en drøm, men var ikke stærkt nok til at være en drøm, eftersom jeg konstant så på uret efter de gange jeg vågnede. Der gik 5 min imellem mine små tanker:)

Medlem
Brugeravatar

Hehe jeg syns tit jeg ser min hund ud af øjenkrogen men når jeg så kigger er det lille bæst der ikke...så har det været noget der lignede ( min hun er en lille hvid en, der er faktisk utroligt meget der kan ligne den hund ud af øjenkrogen ) eller også har den simpelthen ik været der...det her sker ik hvis jeg kigger direkte på noget men oplever det ager til at jeg syns jeg ser noget der ik har været der ud af øjenkrogen eller hvordan man nu siger det...men altså jeg er også skæv meget af tiden...ihh det minder mig om jeg jeg skal holde pause næste måned!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Flyttet til Medaljens bagside.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Til det med søvnmangel.

Det kan jeg afkræfte at det er.... Imorges da jeg stod op, der stenede jeg lidt rundt (havde sovet i 10 timer) og da jeg havde stenet lidt rundt, røg jeg et mix på bangen.... Satte mig i min sofa og smed noget ret psykedelisk musik på, lukkede øjnene og noget tid efter var jeg i den her tilstand... men det er en form for REM fordi jeg er ret god til at kontrollere mine drømme.. Godt nok kan jeg ikke bestemme situationen i dette her tilfælde, men jeg kan stadigvæk manipulere med noget af det, det ret fedt....

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Child of Aum skrev:
Til det med søvnmangel.

Det kan jeg afkræfte at det er.... Imorges da jeg stod op, der stenede jeg lidt rundt (havde sovet i 10 timer) og da jeg havde stenet lidt rundt, røg jeg et mix på bangen....

grunden til du kom i den tilstand var vel fordi du netop røg et bongmix?
jeg syntes ikke det med søvnmangel er afkræftet, du har bare bevist at man bliver skæv af at ryge et bongmix :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]