Goddag jeg skriver pga. min kæreste da hun her på det sidste har haft det psykisk dårligt og jeg vil derfor gerne hjælpe hende.
Der er uden tvivl noget galt med hende men jeg ved bare ikke hvad det er. Hun tror og mener personligt at hun har fået en hashpsykose, som
jeg tvivler meget på.
Hun har tidligere røget hash men har aldrig gjord det dagligt. Hun har måske taget to hiv en gang om måneden eller sådan noget. Indtil hun
en dag var sammen med nogen af mine og hendes
venner hvor de så røg. Hun tog ca. 1 til 3 hiv af jointen og fik det straks utrolig dårligt.
Hun var helt væk og var i sin egne verden og følte hun ikke var til stede. Hun sagde at hun ikke havde nogen tidsfornemmelse og var bange
for alt og bad alle om at ringe efter en ambulance, fordi hun troede at hun var ved at blive sindsyg.
Siden den dag har hun haft det svært ved at falde i søvn, når hun sover alene. Hun begynder meget let at græde og får det meget mærkeligt
når hun er et nogle steder hvor der er mange mennesker som for eksemepl til en diskotek eller fest. Hun siger at hun er bange for at hun
for det dårligt og kan tænke inde i hende selv at hun gerne vil hjem og at hun ikke har lyst til at være der. Når hun er alene får hun
mærkelig tænker som at hun ikke håber at hun pludselig kommer til at tænke at hun ikke vil leve mere og hvordan hun kan få det til at gå
væk. Også bliver hun meget ked og kan begynde at græde.
Hun kan ikke lide at tænke tilbage på den dag hvor hun røg og fik det dårligt.
Udover det skal det også siges at hun også havde været igennem en abort.
Det sidste halv år har hun heller ikke gået i skole eller haft nogen arbejde hvilket jeg tror at kan være med til at gør at hun har det
sådan.
Jeg beklager meget at jeg måske kan være lidt svært at forstå, men det er netop fordi at jeg også selv har svært ved at forstå hvordan hun
har det men jeg prøver så godt jeg kan og jeg vil bare gerne hjælpe hende.
Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig

Mvh. Lars