Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 19:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

har efter en snetur hvor jeg fik for meget amf og fik mega nedtur fået mindre selvtillid selv her 3 til 4 dage efter er min selvtillid blevet mindre end den var før sneturen..

men efter de to tidligere sneture jeg har været på tror jeg faktisk min selvtillid blev bedre og der fik jeg heller ikk for meget amf det var faktisk en tilpas dosis..

mit spørgsmål er om man får mere selvtillid med længden (ikk kun under rusen) af at tage tilpasse doser amf og efter at have haft en god og rar rus.. og om man får mindre selvtillid af en dårlig rus/et dårligt trip ved f.eks at have taget for meget..

håber i kan give mig et svar for har fået en rimlig dårlig selvtillid..

Junior medlem

altså imens du er i Selve rusen har du mega god selvtillid og de næste 2-4 dage er det meget normalt med lav selvtillid og en følelese af depression
Men det går over d:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Valhalla
Amf er usselt 3-5 dage efter turen... Men selve rusen er lækker :) bare totalt øv med ammo tømmermænd :P

Det skal nok gå over igen, be positive duuuude :joint:

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
hejlolhej skrev:
mit spørgsmål er om man får mere selvtillid med længden (ikk kun under rusen) af at tage tilpasse doser amf og efter at have haft en god og rar rus.. og om man får mindre selvtillid af en dårlig rus/et dårligt trip ved f.eks at have taget for meget..

håber i kan give mig et svar for har fået en rimlig dårlig selvtillid..

Selvtillid har intet med Amfetamin at gøre. Det handler om du hviler i dig selv, har det godt med dit eget væsen, og behandler andre på en måde du kan stå inde for. Du kan ikke ikke bruge amfetamin til at give dig mere selvtillid. Det får man kun ved at kende sig selv og arbejde med at bevidstgøre sin psyke.

At tage for meget amfetamin er selvfølgelig altid en dårlig ting, og hvis det er noget du gør flere gange, bør du måske se på hvorfor du bliver ved?
Hvorfor tog du for meget? Hvad fik dig til at få det dårligt, osv.

Hilsen Fanny

Junior medlem

Det er meget normalt at føle sig lidt 'slået ud' efter amf.. Hvis man om aftenen er KONGEN, og næste dag er man bare normal igen..
Der er desværre ingen fidus i amf, hvad selvtillid angår...:P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Amf er det mest usle "dødsnarko" der findes. Kæft jeg hader det stof!
Og føler sku med dig, amf nedturen er noget værre bæ..
Hvis du ønsker at opbygge en større selvtillid på sigt, så begyndt til noget kontaktsport, det får ved de fleste hulemanden op til overfladen.
Mere generelt... lad vær med at tage amf, det smadrer kroppen og rusen står slet ikke mål med de bivirkninger der findes ved dette stof. Plus det sådan cirka også er det narkotika der bliver cuttet aller mest op inden at du som forbruger stikker snuden ned i det.

Junior medlem

hey jeg er total speed freak 24 7 er ikke i trivl om mine vare er prima men tænkte på en løsning til lave noget der virker "ligesådan" som ikke kræver de kæmpe kemi briller :)?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Arh lazydrugdug, det kommer ikke til at ske de næste mange år. Du skal nok være en verdensklasse forsker for at kunne lave sådan et stof, desværre :/

Site Admin
Brugeravatar

lazydrugdog skrev:
hey jeg er total speed freak 24 7 er ikke i trivl om mine vare er prima men tænkte på en løsning til lave noget der virker "ligesådan" som ikke kræver de kæmpe kemi briller :)?

LOL! Fantastisk at du spørger efter det!

En god gammel kending er BANANSKRALD. Bare ryg nok af det, så virker det fuldstændig lige som SPEEED man!

Hilsen Fanny

Medlem

du kan på ingen måde få noget positivt ud af amfetamin i længden.. det smadre dig på sigt.. især din pyske

Medlem
Brugeravatar

Amfi dur ikke til at give dig selvtillid, tag noget coke i stedet.
Nej to be honest: hvis du er ude efter selvudvikling i form af mere selvtillid, så er det den helt forkerte skuffe du roder i. Start til faldskærmsudspring eller sådan noget. Amfetamin er kun godt hvis du er forfatter og vil holde en kreativ skriveproces kørende i flere dage...

Junior medlem

Til alle som har skrevet i det her post vil jeg bare sige jeg har fundet svaret på mit problem.. jeg er kommet ind i noget som hedder "The Game" som er noget selvudvikling.. nogen der kender det?

I de sidste par måneder har mit liv taget noget af en vending.. Jeg har gået fra at være ham den generte dreng som ikke kunne snakke med fremmede og ikke engang hans venner til en fyr som tror på sig selv og ingen hæmninger har :)

Hvis nogen kunne være interesserede i at at vide mere om det her så send mig en privat meddelse for vil dele det her med så mange som vil være med, for det er enestående..

Medlem
Brugeravatar

Amf er noget underligt shit. Har oplevet den velkendte nedtur efter amf, og har også oplevet at mit humør og min selvtillid var hævet i dagene efter. Det kan man vidst aldrig helt regne med.
Fedt du har fundet noget der kan hjælpe dig! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Klart, skift amf ud med en masse overfladisk fisse. Hvorfor ikke bare tage i militæret og komme ned og nakke nogle p3rkere nu når du er i gang? :roll:

Ej, fair nok hvis du får noget ud af the game. Synes bare det er utroligt hvilke midler folk tager i brug for at booste deres eget selvværd.

Insane psychedelia user!

The Game FØJ FOR SATAN :!:
Så ville jeg sgu hellere begå langsomt selvmord, med et 24/7 amfetamin misbrug. .

Junior medlem

hey :D en gamer herinde! nice nok... er du på TGO?

Junior medlem

i lost the game

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
sidder og ærgrer mig lidt over jeg er på amf, med de posts i skriver. Jeg kan dog trøste mig selv med at det ikke er ritalin jeg er på, syntes det er endnu klammere end amf. Jeg kommer sku også nogle gange i dårligt humør når jeg kommer ned fra amf, og bliver helt ugidelig. Men jeg regner dog med at en god nats søvn i nat kurerer det(sov ikke i nat). Jeg har heller ikke blæst hjernen ud på det heldigvis. Bare taget en lille streg her og der for at holde mig frisk siden igår.Det er fedt at man får ævler på af det syntes jeg.
venlig hilsen
Martin

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Undskyld mig for off topic..
Men fråder.. var du ikke begyndt på rehab? Består det normalt ikke i at man stopper med at tage stoffer? :roll:
Nu har du både i din tråd hvor du fortæller om dit rehab og her, nævnt at du tager amf på det center. Hvor smart mener du lige selv det er på en skala fra 1-10 synes du selv at det lyder at tage stoffer og ryge hash, i et forsøg på at stoppe med stoffer? Du bliver nødt til at indse at du ikke skal være en "af de seje" på sådan en center for at få succes. Altså.. nu er du endelig på det center, sikkert frivilligt. Hvorfor så ikke vokse bare et par cm rygrad og sige nej til de stoffer når du er kommet derned for at slippe for dem?

Ovenstående er ikke ment som noget personligt, men synes da at det er for dumt at fortsætte dit misbrug når du nu engang er på et center for at stoppe. Brug dog den mulighed du har fået for surt tjente skattepenge!

Site Admin
Brugeravatar

Godt sagt Obama.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]