Tak for svarene.
Min kæreste og jeg var faktisk begyndt, at trappe ned sammen, vi har i en længere periode kun røget i weekenderne. Men jeg har nu fundet ud af hvori mine problemer med hash ligger; Jeg kan egentlig godt tåle at ryge, hvis jeg holder det til enkelte dage, men ligeså snart jeg ryger flere dage i træk, f eks i en uge, begynder jeg, at blive utrolig ked af det, og har svært ved at overskue noget som helst. Hvilket resulterede i, at jeg sidste torsdag tog på psyk skadestue, fordi jeg simpelthen blev bange for, hvad jeg kunne finde på at gøre mod mig selv. Og dette var et rigtig smart træk fra min side, for jeg er nu blevet tilknyttet misbrugscenteret i min kommune, hvor jeg er blevet tilbudt psykologhjælp og hjælp til at nedsætte mit hashforbrug, sådan at jeg bedre kan styre det. Jeg har nemlig IKKE lyst til, at stoppe rygningen helt, og det fortalte jeg også den konsulent jeg talte med

Så alt i alt er jeg nok en llille smule mere positiv, og prøver på at holde humøret oppe. Jeg har før vist mig som værende en stærk person, så med lidt hjælp udefra håber jeg at alt falder på plads igen.