Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Brugbar eller Waste of time?
Jeg kunne bruge historiens erfaring til egne problemer. 17%  17%  [ 41 ]
Jeg kunne ikke bruge historien til egne problemer men syntes den er lærerig. 79%  79%  [ 189 ]
Jeg ikke den var realevant, none what so ever. 4%  4%  [ 9 ]
Afgivne stemmer : 239
Forfatter besked
Indlæg: 12 jun 2010 04:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2010 02:37
Indlæg: 25
Geografisk sted: Vestsjælland
** Mange tak alle sammen for de brugbare kommentare, jeg har besluttet mig at søge proffesionel hjælp, Jeg lader min tråd blive til skræk til newcommers. Og til hjælp for folk der er på vej ud i lignende situationer**

Hej Psychedelia.
Jeg er virkelig ensom fortid ang. mit misbrug, har brug for at aflæsse alle mine tanker og nu har jeg valgt jer.
Det er i det store hele et indlæg om mit misbrug fra start til nu. (Skal lige siges jeg er påvirket af Amfetamin under oprettelsen af denne post)

Vis ikke du har lyst til at læse/lytte til min historie så lad vær :) Hold venligst kommenterende på et seriøst plan så jeg ikke skal kæmpe med det. Staver som en 4-klasser, nogle gange men håber i forstår.

Jeg er en glad knægt på 20 somre, har kæreste og sammenlevende forældre. Jeg har et misbrug af Amfetamin og Kokain indrømmer jeg gerne, fortryder det ikke for det hjælper mig igennem "hårde" dage og dårlige tider. Min kæreste ved intet om mit misbrug og skal heller ikke vide det, hun har selv prøvet en enkel gang og det var ikke hende så det bestemte hun VI ikke skulle mere.
Jeg startede i en alder af 15 år med at prøve Amf med nogle nye venner, var lige flyttet til byen og fået nye venner. (har ikke en speciel social baggrund) De lokkede med det fine lyserøde pulver og jeg skulle selvfølgelig prøve. Jeg holdt det virkelig på lavt plan dengang for min Mor ville slå mig ihjel vis hun vidste det, jeg blev 16 år og skulle til at starte uddannelse og startede, fik hurtigt venner men igen var det "Festerne" de tog gerne stoffer i weekenderne til fester og byture, jeg fulgte med flokken da det jo ikke var fremmet mere. Jeg festede vel i 6 måneder hver weekend hvor hverken familie eller kærester viste noget om misbruget. Så begyndte problemerne, jeg havde tidligere altid "nasset" på dem der havde Amf med til festerne, jeg havde jo ikke brug for det vis ikke jeg kunne noget, som sagt ingen lykke uden problemer, jeg havde lige pludselig brug for Amf for at kunne feste/lave biler (Hobby jeg har) det krævede jo pludselig til min økonomi, min SU rakte ikke langt når der skulle en 30G til en måned, så jeg begyndte at sælge for min pusher, han forlangte en halv krydret pris per gram, men jeg kunne beholde halvdelen af det jeg fik af ham,Vis jeg fik den anden halvdel solgt. Det lugter allerede der langt væk af problemer, og ganske rigtigt, der gik vel 2 måneder hvor det kørte fint men så kunne jeg ikke omsætte mere og skulle betale tilbage, jeg havde brugt min "del" af Amf'en da jeg troede det ville være nemt at få skudt af. Det endte med en ordentlig røvfuld og en mistet kilde til Amf jeg var på røven nu, lignede en blomme der har været under et bildæk, og havde ikke nogen forklaring på skaderne til familien. Min mor Gættede det, for det er en "superkraft" mødre har, altså at finde ud af sandheden før eller siden. Nu var jeg på skideren så at sige, min mor var efter mig med lygte og Amfetamin testere fra nettet, så jeg flyttede i lejlighed med min storebror.
Fedt! Tænkte jeg bare, nu kunne jeg gøre hvad jeg ville, skulle kun lige holde mig på måtten når kæresten kom og var der et par dage, der blev "snust" mere Amf end nogensinde før, vi levede fedt, han havde fast arbejde og jeg små-solgte af de mængder vi fik hjem, nu gik det "sjove" af projektet, vi skulle hele tiden finde på nye ting at blande op i og nye indtagelses metoder, Vi startede med at blande X i batch'ene, folk var vilde og ville have mere, men der skete noget med X markedet, så vi måtte finde på nye "Cut" midler, det sidste vi prøvede var noget renere MDMA og så knuste vi Ca. 1G glas til hvert 10G, det var for dumt men vi tænkte jo ikke, det resulterede i jeg vågnede op på Sofaen med min afdøde storebror i armene, han døde af en "OD" om natten da jeg lå i min Koger, han havde lagt sig hen til mig i angst-anfald, og blødte forfærdeligt ud af både mund og næse. Jeg blev sendt på opholdsted for Unge Misbrugere, og snakkede ikke i næsten et halvt år, jeg havde intet at sige og følte det var min skyld.
Jeg blev sat fri, var clean og frisk, havde fået noget fedt på kroppen igen og lignede snart et dannet menneske, jeg følte mig bare alene efter den omgang, jeg fandt senere på min 18 års fødselsdag ud af løsningen, min onkel var også misbruger af Amf og han var stoppet, sagde alle, MEN! Det var han ikke, han holdte det skjult, så jeg faldt i igen, igen med familien. Jeg solgte pludselig igen, men kun til 100G’s købere, min onkel havde gode forbindelser igennem sit ”imperium” så vi manglede aldrig noget, indtil min onkel blev taget af ordensmagten. Nu stod jeg med et STORT problem, jeg havde ingen forbindelser og kunne ikke omsætte de 2,5 kilo vi fik hjem hver måned, Jeg stod nu med alt for meget Amf og alt for lidt viden, så jeg stak af! Jeg boede langt fra hjembyen nu, gik ikke udenfor medmindre jeg var i fuld forklædning, det holdt i en måned, så fandt min Onkel og hans Sælgere mig, jeg fik min anden røvfuld og den her var stor + de klippede 2 led af min højre pegefinger, jeg lå på hospitalet i 5 Uger og havde ingen besøg, familien havde efterladt mig og havde jo ingen venner mere, jeg startede forfra med nyt sted at bo, nyt navn og nyt udseende. Jeg fik kæreste og blev forlovet, og begyndte stille og roligt at snakke med mor og far igen, jeg havde det godt, havde et maksimum forbrug af Amf var Ca. 5 G om måneden, jeg savnede af en eller anden ÅNDSVAG grund spændingen ved de store handler, men holdt mig på måtten da jeg havde en kæreste at tænke på nu, vi levede stille og roligt og passede os selv, mit forbrug var stadig minimum og havde ingen gæld eller udestående med nogen. Min hobby som er bil reparationer og renovering kørte også godt, tjente mere end jeg brugte så det var jo fedt, jeg havde en måned helt glemt huslejen og måtte skaffe de penge hurtigt, så satte min kære Ford Sierra Cosworth 4x4, til salg (Speciel model med Turbolader Osv.) og havde da også mange henvendelser men som det altid er, var de useriøse og latterligt underbetalt, men så kom det rigtige bud, jeg tog imod pengene og havde sat ham ind i hvad der skulle laves før den var køreklar, men han har ikke forstået hvad jeg sagde, 6 dage efter salget kommer der en multi-van lignende bil ind i gården til værkstedet, det er 4 Rocker aspiranter og så min køber til bilen, han påstod hårdnakket at jeg havde snydt ham med bilen og han ville have pengene retur, jeg havde dem jo ikke. 7 dage fik jeg til at skaffe pengene i, nu var jeg på skideren igen, igen. Jeg skrabede halvdelen sammen på den uge, og fik en tredje røvfuld, men ikke nær så slem som min Onkels, jeg fik en ”Dummebøde” på det dobbelte og 14 dage til at skaffe 40 000 kr. Jeg lånte af mor og far, banken og svigerforældrene, men fik dem skrabet sammen. Det er nu 1 års tid siden, og jeg har stadig mit misbrug af Amf men holder det nede har jeg lovet mig selv, jeg sidder nu i min stue med min computer og mine 4G dårlig snus og skriver ind til jer da jeg skulle af med noget ”lort” fra hovedet.

Jeg håber virkelig nogen kan lære af mine fejl.
Tak fordi du tog dig tid til at læse min ”Novelle” og undskyld jeg bruger en Post på det.
Jeg har haft det hårdt, men søger ikke medynk, blot forståelse, har selv valgt livsstilen.

Misbruger – Alene – Angst


Senest rettet af Amfmisbrugeren 13 jun 2010 19:47, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jun 2010 06:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Wow, det er satme da lige til en film, din historie!
Spændende og skræmmende læsning...

Tak fordi at du delte det!=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jun 2010 08:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2010 02:37
Indlæg: 25
Geografisk sted: Vestsjælland
HopIFjordeN skrev:
Wow, det er satme da lige til en film, din historie!
Spændende og skræmmende læsning...

Tak fordi at du delte det!=)


Det er en tung ting og rende med inde i hovedet helt alene, så nu ville jeg lige dele med nogle jeg ikke kender.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jun 2010 08:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2009 03:06
Indlæg: 65
Geografisk sted: 5000
Wow det er en vild historie. Spändende läsning. Iövrigt en rigtig hyggeonkel du har dig der, gir mig voldsfantasier i farver, når jeg tänker over den dag du indhenter ham og lader karma tale sit sprog.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jun 2010 09:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Ja, der er vist ikke andet at sige end wow... Heftige ting, du har været igennem på fem år, og ganske utroligt, at du stadig kan holde fanen højt. Respekt for det! Bare husk altid at holde familien/kæresten højere end narkoforbruget, så skal det nok ende nogenlunde fornuftigt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jun 2010 22:11 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2008 13:58
Indlæg: 947
Geografisk sted: Kolding
Wow, urolig læsning! Hvordan tror (og håber) du en realistisk fremtid ser ud om 5 år? :)

_________________
Jeg danser med Mr Brownstone............................................................................. :gud: - sunshine reagge


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2010 00:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2010 02:37
Indlæg: 25
Geografisk sted: Vestsjælland
Kajkage skrev:
Wow, urolig læsning! Hvordan tror (og håber) du en realistisk fremtid ser ud om 5 år? :)


Jeg har ingen anelse men tager det en dag af gangen, lærte jeg af episoden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2010 03:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
Hallo, du bliver altså nødt til at cutte dit amf forbrug fuldstændigt. Du laver mange fejl der fører til dine røvfulder, og jeg mistænker lidt at det er fordi du i amfen har fundet en måde at flygte fra alle dine dagligdags problemer - og dermed glemmer nogle meget vigtige ting. Jeg ved ikke om du skrev dette indlæg, fordi du godt kunne se du havde et problem med amf, men jeg tvivler det faktisk lidt. Du bliver nødt til at stoppe med at tage amf, ellers bliver dit liv nok endnu hårdere end det i forvejen er. Og sig altid nej, uanset anledning. Det nytter ikke at du går og bruger det bare et par gange om året, når du har et par hårde dage. For hvis du har det hårdt, så er det fordi du har nogle problemer du skal have løst, som du ikke får løst når du er fucked op på speed.

Jeg ville søge hjælp hvis jeg var dig. Men uanset hvad du vælger at gøre, så håber jeg du får et godt liv fremover!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2010 03:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2010 02:37
Indlæg: 25
Geografisk sted: Vestsjælland
Har bestilt tid hos en psykolog og er blevet sat på et "rehabiliterings" Center. Jeg ændre mit liv nu, er jeg nød til.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2010 03:42 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 okt 2008 00:59
Indlæg: 22
Uhm spændende læsning må jeg sige - Skriv en bog? Ved godt det ik er noget seriøst svar jeg kommer med - Kan jeg simpelthen ik skrive i min koger! :D

Men håber da du kommer igennem det, og ud af dit "misbrug"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2010 04:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 mar 2010 08:41
Indlæg: 128
Geografisk sted: Ønske øen, 2. stjerne til højre lige i udkanten af Mælkevejen
Morten på 14 skrev:
Jeg ved ikke om du skrev dette indlæg, fordi du godt kunne se du havde et problem med amf, men jeg tvivler det faktisk lidt.fremover!


Amfmisbrugeren skrev:
Jeg har et misbrug af Amfetamin og Kokain indrømmer jeg gerne, fortryder det ikke for det hjælper mig igennem "hårde" dage og dårlige tider.


Amfmisbrugeren så fedt at du deler din historie.
Jeg har længe villet fortælle min egen historie som startede for 12år siden, da jeg lissom dig gerne vil ha det ud af hovedet, men har bare svært ved at nedfælle mine tanker og følelser på papir.
Håber at andre der læser dette vil lære af dine fejl.

Amfmisbrugeren skrev:
Tak fordi du tog dig tid til at læse min ”Novelle” og undskyld jeg bruger en Post på det.

Du skal da ikke undskylde for at for at gøre lige præcis det som forummet her er til for, nemlig harmreduction.

Amfmisbrugeren skrev:
Jeg har haft det hårdt, men søger ikke medynk, blot forståelse, har selv valgt livsstilen.

Kunne ikke være mere enig.
Min post blev ikke helt som jeg havde forestillet mig, men har som sagt svært ved at få tingene rigtigt ned på skrift.

_________________
Se mit cover det er hvidt som coken
alt hvad jeg suger det er hvidt som den
det er fordi, jeg elsker mine stoffer
og fordi en snemand er min ven


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2010 23:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
Tak fordi du deler din historie med os. En sådan skræmende historie er nød til at blive fortalt, om ikke andet for andre ikke skal havne i samme sitiuation.

Fedt at høre, at du nu søger professionel hjælp. Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke fremover!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2010 23:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2009 02:29
Indlæg: 432
De andre har vidst sagt hva der skal siges, så jeg vil egentlig bare sige tak fordi du valgte at dele historien med os, og at jeg håber du får mere styr på tingene fremover :) Held og lykke herfra ! :)

_________________
Æk' så majt pæs' - Hold kæft.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2010 02:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2010 02:37
Indlæg: 25
Geografisk sted: Vestsjælland
mange tak. laver en ny tråd efter mit første psykolog og behandlings møde.

Hilsen Amfmisbrugeren.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2010 11:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 mar 2010 12:47
Indlæg: 169
cutte mdma op med glasskår? er du tosset i hovedet? eller bare ligeglad med om folk fucker sig selv op?!

_________________
Touché!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2010 11:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 apr 2009 14:50
Indlæg: 323
Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Noget af en historie. Må sige er virkelig imponeret over dig, at du stadig holder fanen nogenlunde oppe - efter de oplevelser!

Håber det ordner sig for dig. ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2010 14:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jul 2002 01:01
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Saliva skrev:
cutte mdma op med glasskår? er du tosset i hovedet? eller bare ligeglad med om folk fucker sig selv op?!


Nej, jeg tror ikke han var ligeglad, men ude i et alvorligt misbrug og det får folk til at handle irrationelt til tider, men som du kan se er han på rette spor nu, så jeg synes ikke der er nogen grund til at smide den slags efter ham. Han har brug for støtte og ikke vrede udbrud :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2010 15:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2010 02:37
Indlæg: 25
Geografisk sted: Vestsjælland
Jeg har ikke haft en rationel tanke siden jeg begyndte dengang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2010 23:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 aug 2009 09:48
Indlæg: 10
Amf, din historie her er det vildeste, jeg nogensinde har læst på psy.dk. Er dybt rørt, især hvad din bror angår, der gik et sug gennem min krop, da jeg læste det. Stor respekt for at du tør dele det med os. Jeg håber inderligt at tingene bliver bedre for dig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2010 16:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2010 02:37
Indlæg: 25
Geografisk sted: Vestsjælland
Det var også kun På grund af henvændelser om ikke at slette den, er ikke stolt over min historie.

Men mange tak for besvarelse.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team