Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 23:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey Psychedelia. I Fredags røg jeg en masse 80'er ryger som gjorde mig pænt basket, vi var 6 personer og jeg tror vi røg 10 gram, og det skal siges at lige da jeg stod op dagen efter begyndte jeg at ryge igen.

Nu er det så tirsdag, og igår begyndte jeg at føle mig syg. Tror i det kan have nogen sammenhæng at får den vildeste hovedpine og ondt i maven?

Medlem
Brugeravatar

Mit bedste bud er at du har røget for meget dårlig hash.. Når du siger 80'er hvad mener du så? Jeg kan næsten regne ud det er prisen for et gram men hvordan er kvaliteten? Ellers kan du også bare være løbet ind i en omgang influenza 8)

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Jeg tror bare du er løbet ind i en omgang sygdom, jeg har i hvert fald aldrig selv oplevet at få det dårligt efter en omgang røg, heller ikke i meget store mængder.

Junior medlem
Brugeravatar

altså når jeg siger 80'er mener jeg en semi ryger.. 80 kroner pr. gram, og jeg synes det var godt røg, det kom lige fra en plade og gjorde mig glad og jeg grinte meget. Men tja, jeg håber da det bare er sygdom. Ellers så røg jeg satme også mange smøger i den her weekend (klamt)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
marijuanaman skrev:
altså når jeg siger 80'er mener jeg en semi ryger.. 80 kroner pr. gram, og jeg synes det var godt røg, det kom lige fra en plade og gjorde mig glad og jeg grinte meget. Men tja, jeg håber da det bare er sygdom. Ellers så røg jeg satme også mange smøger i den her weekend (klamt)

Hvor mange smøger ca?
Når jeg tager psykedeliske stoffer ryger jeg til tider sindssygt mange smøger, 60 på et døgn ca. Mange smøger kan give slem hovedpine hvis man ryger mange flere end man plejer.

Junior medlem
Brugeravatar

altså jeg tror jeg røg 50 på et døgn og kunne bare mærke at det havde mine lunger slet ikke godt af dagen efter.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]