Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 02:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 9764 Jeopardy Lane
Eftersom dette skete under påvirkning af alkohol, har jeg smidt den herinde.

Kort: Forleden sad jeg og drak noget sprut med et par venner derhjemme, og i min brandert tog jeg noget fra en jeg bor sammen med og berusede mig på.

Gider ikke gå i detaljer med hvad det var.

Idag vågnede jeg op med lidt dårlig samvittighed, og han havde da også sendt mig en sms hvor han skrev at han betragter det osm tyveri osv.

Sidder og ryster over det her, ka ikke formulere mig bedre :cry:

Ved ikke hvad der sker, har det som om jeg er ved at få et angstanfald.

Har i andre gjort lignende dumme ting i jeres branderter, og fortrudt af helvede til dagen efter??

Hvad har i så fald gjort?

Jeg har ikke mere strøm på min mobil så jeg ka ikke kontakte ham igen..

Ved at det var dårlig stil jeg gjorde det, men det var ikke noget dyrt jeg tog.

Jeg er ellers til at stole på :(

Medlem
Brugeravatar

alle har vel gjort dumme ting når de har været lidt for væk, hvis jeg var dig ville jeg købe noget nyt til ham og sige det må du squ undskylde viste ikk hva jeg tænkte på,,, btw sur bummert

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det lyder mest af alt bare som en omgang moralske tømmermænd, men det er altså ikke jordens undergang.

Vær en mand og tag hen og snak med ham. Giv ham en undskyldning, og sig at du har det rigtig skidt med hvad du har gjort, samt at du nok skal erstatte hvad du har taget fra ham.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Sig undskyld, giv ham en fadøl i byen og hvis du ikke kan give den genstand du har hugget tilbage, så erstat den. Så burde den ged være barberet. Tror de fleste har gjort noget lignende i branderter.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hvad de andre sagde... Mænd bør ikke bære nag, hvis de gør, er de ikke værd at hænge ud sammen med. Det er dårlig stil når folk stjæler rusmidler fra én, man har som regel en plan med at gemme dem jo, men alle ved at alkohol kan få svage sjæle til at bukke under, det må han kunne forstå.

God dag

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har også skrevet undskyld og at jeg nok skal erstatte det, men han har ikke svaret.

Tværtimod har han hængt mig ud på facebook på hans wall, og begyndt at få medhold fra forskellige.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Lyder som dårligt selskab i mine ører... Jeg hænger ikke ud med folk som jeg ikke ved ville tage mod et undskyld, uanset hvad jeg har lavet af dumheder. Måske du skulle revurdere værdien af dit venskab med vedkommende, det havde jeg gjort hvis jeg var dig; men det er jeg jo ikke, så valget er dit.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg var til julefrokost i min lokalafdeling af enhedslisten, jeg har aldrig været aktiv så det var pretty much mit første møde med medlemmerne. Aftenen slutter rimelig dårligt...
Jeg er kommet op og diskutere med en halvgammel håndværker og jeg er rasende. Jeg kan ikke huske hvorfor. Bl.a. fortæller jeg ham hvor grimt jeg synes hans skæg er (en fed skovsnegl, som jeg ellers normalt synes er rimgeli stilfuldt), og det ender måske også med at jeg skubber ham fordi han ikke mere vil snakke med mig. På vej hjem laver jeg en kolbøtte på cyklen, og jeg vågner med en meget øm, blå hånd, og måske også de værste moralske tømmermænd jeg har haft. Jeg gik i lang tid med meget seriøse tanker om at kontakte ham og undskylde dybt, men det blev selvfølgelig ikke til noget... Jeg var nervøs i laaang tid for at
møde nogen der havde været med til julefrokosten, det skete heldigvis ikke. Jeg fik ikke nogen invitation året efter - jeg fortæller mig selv, at de ikke har holdt en.

Det var min dumme historie, jeg håber du får det lidre bedre af det :)

Junior medlem
Brugeravatar

Tak Homo Superior, godt at høre at man ikke er den eneste der træder ved siden af. Håber du er kommet ovenpå igen.

Jeg kan bare ikke klare når man ikke kan stole på sine venner, og derfor er jeg fucking træt af at jeg selv havde et svagt øjeblik igår.

Men nu har ham der lige skrevet at han stadig elsker mig (nej, vi er ikke kærester :) ), og at han bare var sur imorges over det. Så skrev han til sidst 'one love' og han har slettet det fra hans væg.

Medlem
Brugeravatar

Psykiske tømmermænd- de værste af alle tømmermænd!
Man har mest lyst til bare at gemme sig væk, og håbe på at de problemer man har skabt for sig forsvinder af sig selv.
Men tag et fast tag i dine nosser, få snakket med dem der skal snakkes med, få erstattet de ting der skal erstattes!

Medlem

jeg tager(prøver) alt når jeg er stiv.. Altså stjæler ikke, men hvis der står en øl uden ejer tager jeg den, er der en deo et sted, er det på med dufte vand, er der smøger, penge, damer tager jeg os det..

Mine venner ved godt jeg tager nogen ting når jeg er stiv, men det kan altid reddes af en "ej det er sq min skyld"-øl , dagen efter , og evt gi de "værdifulde ting" tilbage :) .. Vi gør det jo alle, om vi vil indrømme det eller ej , ellers drikker man bare ikk nok ;)..

Medlem

men hvis det er nogen rusmiddel du har "lånt" , så er en god regl af gi det dobbelt tilbage.. taget 1 g, gi 2 g tilbage .. ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Vagten skrev:
jeg tager(prøver) alt når jeg er stiv.. Altså stjæler ikke, men hvis der står en øl uden ejer tager jeg den, er der en deo et sted, er det på med dufte vand, er der smøger, penge, damer tager jeg os det..

Mine venner ved godt jeg tager nogen ting når jeg er stiv, men det kan altid reddes af en "ej det er sq min skyld"-øl , dagen efter , og evt gi de "værdifulde ting" tilbage :) .. Vi gør det jo alle, om vi vil indrømme det eller ej , ellers drikker man bare ikk nok ;)..

Nej. Jeg tager ikke folks penge eller damer. Der sætter jeg grænsen. Men en smøg, øl, et pift deo og føde er jeg ikke bleg for at "stjæle". :-)

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Man kan ikke stjæle damer, medmindre de da holdes som slaver af nogen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside
yeti skrev:
Man kan ikke stjæle damer, medmindre de da holdes som slaver af nogen.

Velkommen til Danmark.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Pas på med deoen, den er sgu ikke nem at skjule :D Blev smidt ud fra en førfest engang fordi jeg kom til at prøve værtens deo uden at have spurgt om lov

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ønske øen, 2. stjerne til højre lige i udkanten af Mælkevejen
I lørdags til en personalefest løber jeg efter en tøs med en dåse flødeskum, vrikker på foden og i faldet vrikker jeg den så os den anden vej,
så jeg forstuver anklen på begge sider af foden eller hvordan man nu skal formulere det.
Dette sker 2 min efter jeg har været ude på parkeringspladsen, for at mødes med en ven der lige kunne komme forbi med lidt coke,
da jeg var ved at være rimelig stegt.
Nå men kommer ind og min chef rabler et eller andet af, i stil med:
Man kan sagtens drikke med ondt i foden, stikker mig et shot fisherman og rækker mig min drink og råber SKÅL! Giver mig et nyt shot og siger skål.
Nå men jeg humper ud på toilettet og suger en jævnt stor snitte, mærker med det samme at det er prima coke.
10 min senere gør det egentlig ikke mere ondt i anklen end at jeg kan danse, alkohol og coke jo "på ingen måde" smertestillende,
så den må jo være i orden.

Tager så i byen med de andre, danser i mange timer....
Kommer hjem søndag morgen,
fuck det gør ondt at få min sko af,
hmm hvorfor er min fod så stor,
af med strømpen,
SHIT fra nederst på skinnet og nedefter er 70% af huden en meget forkert blålig farve...
Nå sove først.
Vågner ved 15 tiden, beslutter at se om den ikk lige får det bedre.

Mandag morgen: ringer til en ven for at blive kørt på skaden stuen, får taget en bunke røngent billeder.
Bliver kaldt ind, der sidder 3 læger som har rådspurt hinanden om mine billeder fordi de ik kan se noget brækket, eller ledbånd beskadiget.
På trods hvordan min fod/ankel ser ud og hvor det gør ondt når de trykker.
Den ældste læge spørger mig så hvad jeg har lavet, svarer vrikket om og danset på den i 8 timer.
Han kigger bare på mig og siger helt koldt: Det var så svaret på resten af mine spørgsmål.
Du har en kraftig forstuvning.
Hvorefter jeg med et stort smil og rimelig højt konstarer, aaah jeg har altså bare været dum!

Anyways jeg er rimligt glad for at der ikke er røget et ledbånd, som var min store frygt, da jeg om 6 uger skal vandre på 15 km af den kinesiske mur c",
Til den tid burde jeg være klar igen hvis jeg altså passer på mig selv...

Og bare rolig Psykosen du er ikke alene om at lave dumme ting i retning af at låne noget at beruse sig på i en brandert, sidst var jeg sikker på jeg havde tilsvarende liggende derhjemme...
Jeg havde amf og lånte coke, men troede det var amf indtil jeg kom for at erstatte hvad jeg havde lånt, god spritbrænder den dag.

og fordi en snemand er min ven

Dedikeret medlem
Brugeravatar

NightflierDk skrev:
Den ældste læge spørger mig så hvad jeg har lavet, svarer vrikket om og danset på den i 8 timer.

hehe jeg går ud fra du godt selv kan se hvor dumt det lyder? :P

Medlem
Brugeravatar

Har sagt og gjort en del meget dumme ting i løbet af mit liv. Det var altid i alkoholrus (ikke blandet med andre rusmidler).
Alkohol er absolut det værste stof, jeg kender, når det kommer til tømmermænd. Både de fysiske og de psykiske/moralske.
En af grundene må være at jeg aldrig får blackouts - selv de gange, jeg har været ved at besvime pga. sprit-forgiftning, har jeg kunnet huske aftenen i rimelige detaljer.
Og ja, nogle af tingene var småting, men tømmermændende gjorde at alt føltes som mit livs værste fejltagelse, endda i op til flere dage efter.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
NightflierDk skrev:

Hahaha! fedt svar!
Godt at du "kun" forstuvede den!

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]