Dr. Phibes skrev:
Kan det ske, at du fokuserer for meget på det at blive fuld frem for at være social?
Det er godt du siger det, fordi det er faktisk ikke noget der er faldet mig ind, det er dog nok svaret på hvorfor det altid går galt. Jeg drikker næsten aldrig shots, medmindre det er Arnbitter (det hjælper sgu nok ikke på situationen.)
Tak Phibes.
Marcusdee skrev:
En hård og dyr måde at "redde" Dig selv fra at gå kold var hvis du tog senere afsted til opvarmning med færre øl. Så var du tvungen
til at købe dit alkohol og byen, og som fattig studerende burde du kunne holde dig bare nogenlunde tilbage når regnen løb
op i nogen ubehageligt høje beløb

Jeg er ikke fattig studerende, livet var dog sjovere dengang jeg var.
Trixzadelic skrev:
Det er møghamrende kedeligt at gå i byen uden at drikke. Nuff said.
Jeg ved ikke hvor gammel du er, da det også har en del at sige. Men da jeg var yngre, drak jeg mig også altid lam og kom tit op og toppes med mine venner, da jeg slet ikke kunne styre mit temprament, især ikke når jeg drak. Det blev bedre med årene, og jeg begyndte at kunne styre hvor meget jeg drak, og hvad jeg drak, da jeg også synes det har en del at sige. Sprut kom jeg helt op og køre af, og øl blev jeg mere døsig af.
Jeg er 20 år.
Jeg har aldrig været oppe at slås seriøst, mit temperament har jeg godt styr over. Problemet er simpelthen at jeg formår at opnå en meget høj promille på meget lav tid, jeg har formået at ligge mig til at sove på trappestenen ind til et værtshus, flere udendørs bænke, på gaden i London(!), i detentionen i Dublin (blev fundet på en bænk af politiet). Jeg overlever dog altid, men det er ikke sikkert det forbliver sådan i fremtiden.