Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 01:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: HJÆLP!
Junior medlem

Lørdag aften tog jeg en lille streg amfetamin som førstegangs bruger! aftenen forløb perfekt, og jeg havde det super! Jeg havde det udemærket om søndagen i forhold til hvor meget jeg også havde drukket.
Om mandagen skete det mærkelige... Jeg havde haft lidt forstoppelse hele dagen men om aftenen kom der lidt afføring, men det var fyldt med blod.. Ved godt det lyder lidt frastødende :D Efter begyndte jeg at lave lidt research, men pludselig blev jeg svimmel og fik hjertebanken og en masse andrenalin! Har skrevet en lidt mere detaljeret tråd under triprapporterne men kan ikke finde ud af om jeg har gjort noget galt eller om den lå det forkerte sted :) Jeg har lidt nøjer på og jeg kunne virkelig godt bruge lidt feedback på dette, inden jeg eventuelt opsøger en læge, håber i kan hjælpe!

Titel: Re: HJÆLP!
Medlem
Brugeravatar

Det kan være rigtigt mange ubehagelige ting.
Men det kan samtidig også bare være en hæmoride eller en lille rift på tarmen.
http://www.laegevagten.dk/frame.cfm/cms ... =3/menu=1/
Hvis jeg var dig ringede jeg til lægen med det samme :)

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Admin
Brugeravatar

pongo said it. Ved blodig afføring ville jeg sgu også kontakte min læge med det samme :shock:

Btw, jeg synes vi skal oprette et forum for narkobrugere med afføringsproblemer. Det virker efterhånden som om, der er brug for det :P

-Jimmy Carter

Junior medlem

Haha det syntes jeg ville være en udemærket ide!
Og Pongo, ja det havde jeg nok også selv regnet med da var, jeg syntes bare det er pudsigt det sker lige efter min første tur på amf... og desuden har jeg ingen smerter overhoved! :)
Jeg har ikke kunne finde nogle konkluderende historier om at amf har haft en bivirkning med blodig afføring..
Jeg tror jeg giver det en dag og hvis det sker igen må jeg kontakte en læge :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]