Neslow skrev:
Hey guys, sidder lidt med en lidt underlig oplevelse, har søgt lidt men kunne ikke rigtig finde noget relevant.
Har de sidste weekender (3-4 måneder) kørt rimelig hårdt på både Amf og Kokain.. Blev dog sidste Torsdag nat enig med mig selv om at det skulle være slut nu. Bliver simpelthen for dårlig, dagene efter, og det smadrer min hverdag fuldstændig.
Jeg ved at de typiske amf-tømmermænd jeg får, i ... høj grad, er ganske naturlige. Hjertebanken, svedture, opkast, depressive tanker, osvosv. er ikke noget der bekymrer mig, det er bare begyndt at være så slemt at jeg ikke gider mere.
Fair enough, havde så en bytur igår, fuldstændig uden stoffer (credit til mig!) skide fuld, godt nok. Men succes oplevelse, kun på alkohol. Yay.
Bliver så vækket imorges af en ven med joints, som vi da lige skulle ryge. Rimelig hæftig hash, i guess.
Har honestly ikke gjort mig så meget i det. Når en joint er gået rundt om bordet til festerne har jeg da røget med, men kun for at konstatere at det dræber partystemningen mere end det opløfter noget.
Er da blevet stoned og småskæv, men det har aldrig rigtig sagt mig noget.
Vi røg så de 2-3 joints her, og jeg blev røvskæv. Ikke nogen særlig behagelig oplevelse, så han røg ud og jeg gik i seng.
Her kommer det underlige, (imo) - jeg vågner nogle timer efter og har det PRÆCIS som hvis jeg har kogt på amf.
VOLDSOM hjertebanken, sovende / prikkende fingerspidser, sindssyg kvalme + opkastninger, triste tanker, jeg ryster helt vanvittigt og har svært ved at trække vejret "helt ned i maven" .
Her kommer så mit spørgsmål. Er det normalt? Kan amfetaminen fra de tidligere weekender have noget og skulle have sagt, eller er det bare sådan når man har været så skæv?
På forhånd tak!
De symptomer, du nævner, er for nogle mennesker almindelige alkoholtømmermændssymptomer.