Med alt hvad du oplyser der - så vil jeg tro at det er pga. meltoninen der dannes i din hjerne på det tidspunkt i din døgnrytme ...
Mit simple og bedste råd er simpelthen at tage det for hvad det er - ta' imod det med nysgerrighed i stedet for frygt og undersøg den tilstand du møder der, som du gjorde det på dine svampe og lsd trips? ..
Er det for personligt for dig at fortælle om hvad der netop var ved dit "badtrip" på SN som skræmte livet af dig? ..
En ting som mange folk ikke ved, og selv de der ved ikke skænker en tanke, er at brug af psykedeliske/bevidsthedsudvidende substanser såsom hash, svampe, lsd, lsa etc etc! skaber en relativ permanent ændring i vores hjerne .. Her vil jeg henvise til denne artikkel for en uddybning
Mennesket er ved at udvikle en ny hjerneSindsyge er noget vi skaber selv, når det er vi pludselig bliver bange for vores egne tanker ... Fundamentalt er alle mennesker skabt til at fungere - vi fejler intet og din hjerne fungerer efter hensigten, men din underbevidsthed forsøger at fortælle 'dig' noget igennem din bevidste oplevelse

..
Lægen vil smide dig på piller, psykiatrien smide dig under en diagnose og resten af samfundet anse dig for værende syg

.. og så kører møllen ..
Hvor gammel er du i øvrigt?