Hejsa

Jeg havde, sidst jeg indtog trøfler for snart mange måneder siden, en ny oplevelse, som på sin vis var fascinerende, men samtidig også noget foruroligende...
Det foregik under et solotrip, hvor jeg havde indtaget en 3-4 gram indtørrede trøfler, lidt under hvad jeg tidligere har indtaget.
Trippet var ikke noget særligt at berette om ift hvad jeg ellers har oplevet, bortset fra den lille del, hvor det tog en lidt uhyggelig drejning. Kan huske at det pludselig blev noget rødt, og jeg mærkede så umiddelbart efter denne lyst/impuls til at dræbe. Den var forholdsvis stærk, men jeg kunne stadig godt kontrollere det.
Jeg har en økse under sengen, som jeg så forestillede mig at jeg anvendte til at slå nogle af beboerne i bofællesskabet ihjel med.
Derefter tog rejsen en anden drejning og impulsen forsvandt. Anslår at det ikke varede mere end et minut eller 2.
Må hellere nævne at øksen anvendes ift min interesse for friluftslivet, og aldrig har været ment til andet

, ligesom det er et helt almindeligt bofællesskab jeg bor i.
Har siden da som skrevet ikke taget trøfler, men har været på flere åndedrætstrip, a la holotropisk åndedrætsterapi, uden problemer.
Må da indrømme, at det har skræmt mig lidt, for jeg kunne som sagt godt kontrollere impulsen, men det har da sat tankerne i gang om hvordan det kunne have gået, hvis jeg havde været på en højere dosis og den samme impuls var kommet.
Det var første gang i livet jeg har haft så reel en impuls. Alle mennesker har jo i vrede haft lyst til at slå nogen ihjel, men det er jo ikke noget man reagerer på, hvis man er normal i roen.
Dette var anderledes.
Så har derfor ikke taget trøfler siden, og tænker at hvis jeg gør det igen, skal der en sitter på, og ingen økser i nærheden
Jeg har tidligere taget ayahuasca 5 gange, hvor jeg en enkelt gang oplevede at blive reduceret til rent rovdyr, med knurren og det hele

, det var faktisk ret sensuelt på en lækker måde, men der var ingen impuls på samme måde til at dræbe, som den jeg oplevede under trøffeltrippet.
Så, er der andre herinde der har haft lignende oplevelser?