Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 22:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej med jer allesammen

Jeg er en kvinde på 28 år.
Dette er mit første indlæg, da jeg er nysgerrig for at finde ud af om der er andre der har det lige som mig.

Jeg prøvede første gang at ryge tjald som 13 årig, og derefter er det bare gået derud af.

Jeg har taget amf, coke, ex, svampe, M.D.M.A osv. Alt sammen på godt og ondt og i rigelige mængder. Jeg har nu næsten været stoffri fra de hårde stoffer i 6 mdr. Ryger dog stadig tjald for at kunne sove for nogen smerter jeg har. Min læge ved det, da smertestillende piller ikke har virket.

Jeg har det sidste halvandet år haft nogen mærkelige rysteture/kramper. I starten virkede det som angstanfald. Men det aflivede min læge hurtigt. Mit blodtryk stiger fra 114/69 med en puls på 73. Til 204/108 med puls på 120.

Det starter med jeg begynder at føle mig rastløs og mærkelig til mode. Kan ikke forklare hvordan. Så begynder jeg at ryste som en sindsyg. Som jeg er blevet dyppet i et hul i isen. Derefter får jeg hjertebanken, og noget der ligner kramper eller spasmer om man vil. Mine tænder klapper som havde man taget en håndfuld piller. Det kan tage fra 30 min. til flere timer.
Jeg er blevet henvist til speciallæge, men de kan endnu ikke finde noget. Jeg skal dog CT scannes i maven, for at se om det er der den ligger. Og de snakkede også om de ville gøre det med min hjerne. (tør ikke tænke på hvordan den ser ud).

Jeg er bare nysgerrig for at finde ud af om det måske kunne være eftervirkninger fra det hurtige liv, eller.

Ellers mange tak MissNoName

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej MissNoName, og velkommen til :)
Ingen af os herinde er selvfølgelig læger, men hvis du får disse anfald uden at du have indtaget nogen former for stoffer, så vil jeg ikke tro, at det har noget med dit tidligere indtag af diverse stoffer at gøre.

Hvordan har du det når du ryger hash om aftenen? Får du hjertebanken her?

Håber lægerne finder ud af hvad der er galt, eller at det forsvinder igen!

Hilsen Fanny

Junior medlem

Hej Fanny og mange tak for dit svar.

Njar, rysteturene startede ca for halvanden år siden. Dengang tog jeg coke hver dag. Det var det der fik mig til at tænke lidt. I dag tør jeg slet ikke røre noget , bortset fra tjalden. Men at turene så er tiltagende, og længere nu end de var dengang, kunne måske også tyde på andre ting. Men nu vil jeg bare se tiden an.

Var på sygehuset for ca 14 dage siden. Og har allerede fået tid til en MR scan af hovedet i næste uge. Har også fået at vide at jeg har nogen tal der er for høje i forhold til hvad de skal være.

Er helt sikker på det ikke er tjalden. For jeg kan sagtens ryge om formiddagen eller eftermiddag uden problemer. Var bare nysgerrig om jeg er den eneste der har det sådan.

Hilsen MissNoName

Og super god weekend

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]