Hey Psychedelia. Jeg vidste ikke helt om det skulle postes i visionære planter, eller syntetiske stoffer - Så valgte medaljens bagside, for det er sådan set "bagsiden af medaljen" som har fået mig til at bruge de sidste par måneder på at undersøge ibogain og dets potentiale som eventuel afvænnings stof. Jeg har læst det meste info jeg har kunne finde på nettet om emnet. Både hvordan det kan bruges som rusmiddel - Det har dog ingen interesse for mig. Ville bare have alle vinkler af rusen osv på plads. og så har jeg self gennem studeret hvordan det er blevet brugt som afvænnings medicin igennem tiden, både af private og på diverse undergrunds klinikker. Jeg er efter al min studeren kommet frem til at det er et stof jeg vil give et førsøg - For som mit eget liv ser ud lige nu kan det sgu nærmest ikke blive værre end det i forvejen er (tænker på evt psykoser). Jeg sidder uhjælpeligt fast i mit misbrug. Jeg har efterhånden prøvet alt fra metadon til kold tyrker -men ender altid med bare at skifte det stof der som udgangspunkt er "mit hoved stof", ud med et nyt og lige så vanedannende rusmiddel. Jeg er næsten ude af heroinen nu, men også kun næsten. Fixer dope en gang om måneden, ellers kan jeg ik holde mig fra det, altså på dagligt plan. Men resten af tiden er det er bare blevet skiftet ud med amfetamin, coke, sprut, methylphenidat og endnu mere thc end før. Så jeg står jo egentlig lige præcis hvor jeg stod for et år siden. Hvilket var der jeg bestemte mig for at få stoppet mit lange misbrug og prøve at vende mit liv. Jeg føler at jeg har spildt et år på at kæmpe og lide under den ene form for abstinenser efter den anden, og helt uden at det er blevet bedre. Jeg i.v´r stadig stort set alle stoffer. Både piller og dårlig gade amf, ja det er faktisk først efter at jeg droppede dopen jeg er begyndt at skyde piller også, så det går ikke den rigtige vej hvis man ser det på den måde. Jeg fungerede også meget bedre på dope end jeg gør nu, altså på diverse stimulanser og big loads og weed and booze. Min krop er også ved at give efter, både helbredsmæssigt set og hvad mit udseende angår Jeg er mere end motiveret til at komme ud af det og aldrig se mig tilbage. For nu har jeg brugt de år på det som jeg havde planlagt fra starten af, af mit misbrug.. + 1 år ekstra. Jeg har helt siden jeg startede på at tage stoffer planlagt en time line og hvad jeg ville prøve hvornår. Så alle mine valg har været gennemtænkt, altså ment på den måde at jeg har læst alt jeg kunne finde før jeg har taget et nyt stof og sat mig ind i hvad det nogenlunde gør ved mig. Nok ikke på samme plan som mange herinde, men stadig mere informeret end "den normale misbruger" og også betydeligt mere end mange af de misbrugskonsulenter + læger jeg har haft med at gøre det sidste år. (hvilket skræmmer mig en del).
Alligevel er det gået galt på mange måder.For min "indre junkie" har med tiden fået overtaget lidt efter lidt, men nu skal det sgu være slut for altid! Jeg ved af erfaring at døgn og dags behandling ikke hjælper mig på nogen måde, for det er afprøvet flere gange. Lige meget hvor meget jeg vil det og ønsker at det skal virke - falder det altid sammen når jeg er færdig med behandlings tilbuddet/programmet. Kan sagtens være clean en måned, men det er også max. Så er det som om jeg har glemt hvad jeg er ved og uden selv at tænke over det bare giver efter lidt efter lidt.
nok om mit liv og problemer - det jeg søger er folk som måske selv har prøvet at stå i en lignende situation og SPECIELT folk som har prøvet ibogain.
Så alle der har bare den mindst brugbar info at tilføje (som ikke er "normal" viden) bedes venligst dele det med mig, for har tænkt mig at gøre det under alle omstændigheder. Jeg kan bare bedst lide at vide alt hvad jeg kan finde af viden og informationer inden jeg kaster mig ud i noget, specielt når det er bevidsthedsudvidende stoffer vi taler om
På forhånd tak og P.L.U.R!