Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 08:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej folkens
Vidste ikke lige om den skulle ligge her eller i Stoffer i medierne - mods skal være velkommen til at flytte den.
Nogen af jer kender måske Reddit? En fyr har lavet en IAmA: European Gringo kidnapped in Peru and held against my will for 3 months in a fundamentalist christian "rehabilitation center" (free as of a couple weeks ago)
I en af kommentarerne står, der han er dansker. Han tog til Peru for at lede efter planter, der kunne hjælpe ham ud af hans misbrug. Han faldt i druk igen, hvilket åbenbart ikke fungerede helt godt med planterne, så han tog på sygehuset, for at få noget der kunne køle ham ned. Her blev han spurgt om han ville på rehab, hvilket han svarer ja til - en pose bliver trukket over hovedet på ham og han ender i en jungle. Det er ret skræmmende læsning faktisk.
Men jeg tænker at denne person måske har en eller anden form for relation til Psy.dk. Er der nogen der kender ham? Kender til historien? Links på nettet eller et eller andet?
Det ville være mega cool, hvis han kunne fortælle sin historie her (også fra før Peru).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordpolen
Skal da lige følge tråden ! :gud:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Fuck en vild historie han fortæller, dansker eller ej :o Må fandme være hårdt, at være udsat for så tung psykisk tortur

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har ikke lige tid til det nu, men hvis der er andre der gider, kunne man jo hører ham ad derinde og ellers invitere ham her til?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Forstår ikke hvorfor han skulle fortælle sin historie herinde også... han fortæller den fint på reddit.

Medlem

Jeg har skrevet og spurgt ham om han vil komme herind - det er lidt forvirrende at læse derinde med alle de folk som går op i sprogdetaljer og kalder ham løgner osv.

Medlem
Brugeravatar

Det er fandme godt susannemoller - er nemlig helt enig med dig i, at det er lidt forvirrende derinde.
Ville os godt, som skrevet tidligere, hører noget om hans liv før - og tror det er umuligt at få svar på Reddit nu.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The world of Bith.
Jeg tør aldrig i mit liv at sige ja til Rehab, hvis det skulle blive nødvendigt.. Er du sindsyg en uhyggelig historie..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]