Det vidst på tide at komme med en lille update.
De sidste par dage har jeg mærket en lille smule til abstinenserne. Jeg har haft svært ved at falde i søvn og kun fået 4-5 timer 2 dage i træk. I nat havde jeg dog intet problem og fik indhentet det forsømte med en bjørnesøvn på 13 timer i streg

. De sidste 2-3 dage har jeg haft nogen muskelspændinger i kæben, det giver sig udslag i, at jeg går og bider hårdt sammen uden at tænke over det.
Det er dog det eneste jeg har bemærket af negative ting og jeg er virkelig overrasket over hvor let det har været.
Efterhånden som benzoerne har forladt min krop, er det gået op for mig hvor langt ude jeg har været. De sidste 3-4 fire måneder er meget tåget og forvirrende for mig. Især den sidste måned har jeg svært ved at huske og det hele virker lidt som en drøm, hvor jeg kun kan huske enkelte brudstykker. Desuden er tiden gået meget hurtig og det føles ikke som mere end et par uger siden jeg poppede den første pille. Lidt skræmmende.
Det mest positive ved mit stop (ud over ikke at rende rundt i en tåge) er, at min seksuelle drift er tilbage med 200 procent. I benzo perioden har fisse været uinteressant for mig, nu er det det eneste jeg kan tænke på

.
Jeg går ikke ud fra at der kommer værre/andre abstinenser på et senere tidspunkt, men hvis der gør vil jeg lige smide et indlæg i den her tråd.
Mvh Den Liderlige Alt Ædende Ateist og tak for jeres støtte

Btw, god jul.