Hej Alle, eller hvad man nu siger!
- Jeg har tit besøgt siden og fulgt med i mange af de forskellige forums, men har aldrig selv deltaget, så nu prøver jeg, bær over med mig.
Siden jeg var barn, har jeg følt der var mere end verden og jeg. Som barn havde jeg værelse mod syd-vest i huset, og et specielt farvet vindue mod vest. Jeg sad der i vindueskarmen flere timer dagligt, i min barndom og den dag i dag kan jeg kun huske følelsen af, at der var noget derude, lige præcis den vej!
Jeg blev ældre og huset blev renoveret, vinduerne blev skiftet ud og jeg flyttede værelse mod nord-vest og har stadig et vindue mod vest.
I mange år tænkte jeg ikke over, alle de timer jeg brugte foran de gamle farvede ruder, men en aften hvor jeg lå i min seng og hørte noget stille musik, slog det mig!
Jeg er utroligt draget mod den side af huset og alligevel sygeligt angst for at kigge ud gennem det nye vindue - der er bare noget, den vej. Der er ALTID rullet for, jeg kan ikke huske at gardinerne nogensinde har været trukket fra, på mit nye værelse.
Jeg kan ikke forklare hvad jeg er bange for, hvad der er derude, hvorfor jeg er draget mod det, for jeg har aldrig set noget

Derudover vil jeg lige pointere, at jeg aldrig har eksperimenteret med andre stoffer, end cannabis.
Har overvejet om jeg vil have svar på, hvorfor jeg føler sådan omkring husets vestlige side og om jeg overhovedet har lyst til at vide om der er noget eller ej. Jeg har aldrig fortalt nogen om disse følelser, da det er noget jeg har meget svært ved at forklare og ikke helt selv forstår.