Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 16:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Andholdt
Medlem

Mig og min beste ven gik rundt i byen og bankede på folks ruder for at købe smøger blæst på:

MDMA MDPV + GHB + 2C-I + Diazepam + Brephedrone
+ 25D-NBOMe

da det var halv to om natten blev der self ringet efter politieti og min ven havde ikke mødt op til 60 dages afsoning så han blev anholdt og taget med.

Hvad sker der så nu? kan jeg snakke med ham F2F telefonisk i morgen?

Titel: Re: Andholdt
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Sikke da nogen tosser i også er, for at sige det bundærligt lige ud af posen...!

Kan desværre ikke svare på dine spørgsmål, men hvad der sker og om du kan snakke med ham face2face, kommer vel også helt an på hvad det er han skulle afsone..

Medlem

Mon ikke det er en and?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu skriver du ikke noget om doserne, men for mig lyder det som om du skal være mere urolige for jeres omgang med stoffer end de 60 dage din ven har fået i brummen...

Admin
Brugeravatar

Enig med psyduck. Med den tilgang til stoffer, sku det ikke undre mig, hvis I kradser af snart. Din kammerat er nok mere sikker i fængsel end i friheden.

Når man ryger i fængsel, er der som regel en mønttelefon derinde. Ihvertfald i åbne fængsler. Du skal vente på, at han tager kontakt til dig. Medmindre du har nummeret, på den tlf han er tilknyttet, kan du ik ringe til ham.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Snubi, det her er ikke første gang du kommer med en syg kombination. Jeg synes virkelig du skal overveje at søge professionel hjælp. Det kommer til at gå så galt en dag.

Ellers forsøg dig måske med at ringe til politiet og spørge, om det er muligt at få lov til at snakke med ham?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

Er træt af jeres advarsler, er ligeglad med om jeg dør. vil bare hvordan sådan en afsoning foregår.

det var vidst trusler/vold mod en tog kontrollør

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er træt af jeres advarsler, er ligeglad med om jeg dør.

hehe, lidt ironisk at du er på et harm reduction narko forum, hvis du er ligeglad med dit liv...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Er træt af jeres advarsler, er ligeglad med om jeg dør.

...Og jeg er træt af dine indlæg hvor du fremlægger den ene potentielt dødbringende kombination efter den anden. Man risikerer at nogen tror at det er normalt at omgås stoffer så respektløst og kommer galt afsted. Jeg gider ikke at se på det længere, og det vil for fremtiden blive bortredigeret medmindre det har direkte relevans for rådgivning med hensyn til at få dig på en sundere kurs.

Medlem

Skal på afvænning i næste måned. er narkoman. er udemærket klar over at det jeg har gang i er livsfarligt, har besvimet mange gange. og køre 5-10 dage af gangen. MEn er så hooked at jeg ikke kan stoppe. håber da jeg kan blive mig selv igen en dag of få lysten til livet tilbage. det bare svært når man ryger MDPV hver dag, så bare bare lige glad med alt.

ville bare hører hvordan sådan en afsoning fungere, har aldrig siddet inde. han blev taget i nordsjælland

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du skal på afvænning, hvilket er et tegn på at du ønsker bedring i din situation. Gør dig selv den tjeneste, at skil dig af med de restende stoffer. Det kan ende grueligt galt, hvis du fortsætter din dybt uansvarlige adfærd.

Håber du får hjælp til at komme videre med dit liv.

Mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg vil lige påpege at Brephedrone er under mistanke for at være ekstremt neurotoksisk. Så start evt. din rejse mod et bedre liv med at skylle dette stof ud i toilettet!

Mdpv har jeg selv haft få erfaringer med og på trods af jeg anser mig selv for værende forholdvis fornuftig angående indtagelsen af rekreative substanser, så flåede dette stof alt fornuft ud af mig og fik mig til at handle mod al rationel tankegang. Kort sagt, så kostede det mig næsten livet. Lesson fucking learned. Drop det hurtigst muligt.

Håber sku du kommer ud på den anden side med en hjerne og et nervesystem som stadig er noglelunde intakt. Ingen drømmer om at tilbringe resten af livet som en savlende grønsag.

Jeg ønsker dig alt held og lykke med at komme ud af dit misbrug. Find livet igen og hold fast.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skal på afvænning i næste måned. er narkoman. er udemærket klar over at det jeg har gang i er livsfarligt, har besvimet mange gange. og køre 5-10 dage af gangen. MEn er så hooked at jeg ikke kan stoppe. håber da jeg kan blive mig selv igen en dag of få lysten til livet tilbage. det bare svært når man ryger MDPV hver dag, så bare bare lige glad med alt.

ville bare hører hvordan sådan en afsoning fungere, har aldrig siddet inde. han blev taget i nordsjælland

Har du kigget på hypnoterapi? Synes det er værd at kigge på og høre om det kunne hjælpe dig, men ja, start med afvænning. Held og lykke med det, og sørg for at holde os opdateret! Psykedelia er til for at hjælpe :)

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]