Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 08:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bad trip.
Junior medlem

Hej søndags friske mennesker ;)

Denne historie ligger ca 15 måneder tilbage i tiden.
Håber i kan give mig lidt svar på hvad der skete den nat og nogen evt selv har prøvet det.

Det hele startede med at jeg begyndte at snakke med en gammel kammerat som jeg ikke havde set i et Par år.
Han solgte coke og tog selv en gang imellem
Var ca 21 på dette tidspunkt og havde ikke prøvet det før, da jeg er opvokset med forældre der selvfølgelig sagde det var farligt. Samtidlig havde jeg en fætter der var kommet ind og side for mord netop pga stoffer.
Men det skulle jo prøves :rocking:
Alt gik godt. Damer i byen, mødte nye mennesker
Det var jo fedt.
Den ene streg tog den anden og var oppe og runde de ca.0,8 - 1,2 G om dagen og da jeg besidder et job hvor lønnen bestemt ikke er dårlig gik det jo bare derud af.
Begyndte at tage i hverdagen og på arbejde. Tog lidt afstand fra min familie da min samvittighed plagede mig lidt. Men det var ikke et problem der.. Sådan stod det på i ca 14 måneder.

Jeg var inviteret til 25 års og sad hjemme foran computeren og hørte Musikhuset skrev nogen tekster færdig.
Men manglede et lille boost til at få skrevet det sidste færdig
Så tog en halv stor bandit og skrevet lidt videre. Men kammeret ringede og spurgte hvornår jeg var klar og sagde om ca 2 timer kl var der 22,30
Tog lidt mere coke :rocking:
Og lidt mere
Og lige en sidste gang. Havde taget ca 0,8 på hele dagen.
Så kom hun den lille søde coke engel og bang en på skalden fik jeg.
Mit hjerte bankede afsted.
Sad med fødderne oppe på det skammel
Og røven på en stol.
Da mine ben pludselig løftede sig hurtig og faldt til jorden som om hjernen prøvede at få mig væk fra der hvor jeg var fik et chok og tænkte hvad sker der her..
Min hjerne lukkede ned
Jeg skulle bare væk fra hvad ved jeg ikke.
Jeg tog sko på uden strømper da jeg bare skulle jeg.
Jeg gik ud og sagde til mig selv fuck fuck fuck, nu er det gået galt du er da også for dum din snotskovl
Da jeg havde gået rundt i byen i ca 1-1,5 time og er kommet lidt til mig selv beslutter jeg mig for at gå hjem
Går ind i seng sætter huset på Christianshavn på computeren og ligger under dynen
Og kan mærke min krop arbejder på højtryk. Men i søvn faldt jeg. Dagen efter jeg vågnede havde jeg det seriøst psykisk dårligt. Kunne ingenting.
Men den påskefeokost med familien skulle jeg jo til. Så tog derud men alle de mennsker de var for meget
Så sad ude på wc'et en lille time og slog mig i hovedet for at komme til mig selv. Da min moster jo forståeligt nok også gerne ville benytte wc'et måtte jeg forlade det stille sted og ud og gå en tur ned til vandet med det andre.
Dette hjalp meget. Til jeg kom hjem og kunne tænke igen.
Jeg var nærmest fanget i. Kunne det ikke få det ud af hovedet.
Dagene gik og jeg Stadig mærke det lå derinde og ventede på at se sit snit til at komme frem igen og drømme mig fra hvid og sans. begyndte at sætte grænser for mig selv ligepludselig kunne jeg ikke side ved siden af i bilen hvis en anden kørte, for så kunne jeg jo ikke komme væk hvis det ligepludselig kom igen sådan forsatte det. Blev paronoid og indelukket.
Idag ca 14 måneder efter er jeg kommet oven på igen. Og kan se det lyse ihverdagen igen.
Dette skete først efter jeg begyndte at erkende at jeg ikke var dum fordi jeg havde taget den dejlige coke. Men erkendte at det var en fed tid. For det var det jo.. Men at jeg nok ikke skulle tage det igen.. Trangen til det vil egentlig nok altid være der, smagen af Coken når man hiver den ned, savner det.. Men respekten for det vejer mere og rør ikke stoffer igen

Er der nogen der har en ide om hvad der skete. Angst anfald. OD ?

Tak fordi du gad at læse min lille historie
undskyld for stave fejl er ordblind :roll:

Pas på jer selv derude

Titel: Re: Bad trip.
Medlem

har aldrig selv prøvet men det lyder godt nok voldsomt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder som om du har fået et rap over nallerne fordi du har ikke behandlet stoffet med respekt og har indtaget det for ofte og i for store doser. Det er klart at kroppen siger fra på et tidspunkt og straffer dig for at du behandlet den som skidt. Stimulansmisbrug er nok noget af det mest belastende for kroppen, især hjertet. Psykisk er det bestemt heller ikke sundt. Jeg håber du er kommet dig over oplevelsen og har lært noget af den :wink: God søndag ellers

Junior medlem

Min fejl var som du selv siger. Jeg havde ikke respekt for det. Men kan rolig sige at jeg har nu. Jeg er 90% oven på nu. Ting tar tid. Så det skal nok komme. Tak for svar ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]