Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 00:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 52 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

hey jeg har kun prøvet hash, alc, lsa og lightergas men jeg har en utrolig stor lyst til at være lam døgnet rundt og når jeg sidder her på psy og læser om rohypnoler og alt det så kan jeg faktisk side og blive pisse misundelig og ked af at jeg ikke også har prøvet det her kommer så mit spørgsmål.. Hvordan kan jeg være lam det meste af tiden uden at få for høj tollerance og det bliver for dyrt har læst lidt om benzoer og hørt om rohypnol hvor man efter signe ikke skulle kunne mærke sin krop men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo lige pludselig og det er jo trods alt medicin som der ikke er så meget af i min omgangskreds eller rettere dem i min omgangskreds ville ikke sælge stoffer til mig fordi jeg kun er 17 men skal snart ud og finde nogen gode pushere men tænker bare ikke at der er så meget medicn på gaden som der er af stoffer eller tager jeg helt fejl? ved godt hvor skidt stoffer kan være men det eneste jeg ville er at være lam så i kommer ikke til at kunne tale mig fra det.

Medlem

overskriften er forkert

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Nej, det er en retarderet ide. For din egen skyld håber jeg ikke, at du gennemfører din sindsyge plan. Man skal IKKE være lam hele tiden. Det kommer der ikke noget godt ud af. Og slet ikke på benzoer!

Desuden bør du vente med overhovedet at beruse dig til du er lidt mere moden! Dit indlæg udstråler en kæmpe uviden- og umodenhed. Brug lang tid på at læse om de forskellige stoffer, hvad de gør ved dig osv.

Medlem

Det er en helt tåbelig ide ja, og det er nok meget heldigt du ikke har adgang til stoffer / folk ikke vil sælge dem til dig, med den attitude du har!

Det lyder til du burde få dig nogle hobbyer, og ting at gå op i så du ikke går og har lyst til at beruse dig konstant. :rocking:
Når du bliver gammel nok / mere fornuftig og får adgang til stoffer, så gem dem til specielle lejligheder, så vil du få langt mere ud af det, undgår tolerance, og har noget at se frem til. :)

Og forstår faktisk ikk rigtig formålet med den her tråd .. :p

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Jeg har desværre også lyst til at lamme mig døgnet rundt, og ved præcis hvad du mener. Men i det lange løb fucker det dit liv op. Lad være for din egen skyld!

Begyndt at spille League of Legends. Det er gratis at downloade og spille, og det er vildt fedt. Det er ligesom en blanding mellem World of Warcraft og Warcraft 3.
Man kan få massere af timer til at gå med at spille det.

Medlem

jeg har læst om alle stoffer (tror jeg) både her på sitet og andre sites og kender godt konsekvenserne men det er det liv jeg ville leve og har taget mit valg

Medlem

og igen det var en forkert overskrift!!!!!!!!!!!!!! har også erkendt at jeg er misbruger

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej, du har ikke læst om alle stoffer. Hvis du rent faktisk vælger at gennemføre det her, vil du meget hurtigt opdage, at det var MEGET dumt. Du kan lave uforbedrelig skade på dig selv. Tænk dig nu om!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det hjælper at lade være. Jeg plejede at være konstant påvirket, men stoppede så med det. Har stadig oftere trang til various stoffer og alkohol, vandpibe, chokolade, cigaretter, sex, junk food; ja alt, der kan få mig til at slappe af et øjeblik, men det bliver bedre dag for dag. Hvis du har det rigtig dårligt, så opsøg en psykolog, mediter, få nogle gode venner, begynd at lave noget du kan finde ud af, og elsker. Sæt dig noget for, så forsvinder trangen mere og mere.

Medlem

altså mit spørgsmål var hvordan jeg kan være påvirket konstant ude at det kommer til at koste så meget at jeg skal lave kriminalitet, for det er sjældent der er narko i fængslerne

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan du ikke.

Medlem

Lightergas burde være til at skaffe, så bare kør på med det, ellers prøv med rensebenzin, almindelig benzin (12kr literen er da en billig rus?), lim, eller lav dig noget jenkem. Du kunne også prøve at kaste dig ud i noget simpel køkken kemi og lave dig noget krokodil, det skulle være ret populært blandt de helt slum junkier i Rusland:
http://en.wikipedia.org/wiki/Desomorphine

Det er nemt at blive fucked hvis det er det man vil, men jeg synes stadig det er en dum ide. :stupid:

Medlem

kan du ikke lige smide nogen flere link omkring "krokodil"??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

kan du ikke lige smide nogen flere link omkring "krokodil"??

Nej, nu stopper galskaben! Er du ude på at slå dig selv ihjel?! SØG HJÆLP!

Medlem

Det var nu mest sarkastisk ment, men her:

http://www.independent.co.uk/news/world ... 00787.html

http://www.youtube.com/watch?v=rv1QAk2-8d8

enjoy.

Og ja, jeg er enig i Fry, du bør nok søge hjælp.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Håber virkelig det er en god omgang trolling du har gang i, for ellers ender du højst sandsynligt med at være død eller godt derhen af inden du er 30.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Håber virkelig det er en god omgang trolling du har gang i, for ellers ender du højst sandsynligt med at være død eller godt derhen af inden du er 30.

Inden han er 20, nærmere.

Medlem

det er sku da ikke noget at lave sjov omkring min humor er ihvertfald ikke sådan og tak for links

Medlem
Brugeravatar

jeg tror ikke du er i stand til at træffe nogen fornuftige valg - du er kun 17 år- dine forældre burde gi dig stuearrest- uden adgang til internet.

Medlem

det ved jeg da godt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 52 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]