Grunden til at brandmændene ikke bare løb ind er fordi at de først skulle danne sig et overblik, samt sikre sig at de ikke selv kom til skade - en skadet brændmand, er ikke en brugbar brandmand. Jeg godt forstå din frustration, specielt med det du har oplevet, men husk på at brændmændene gør deres arbejde så godt de kan.
Udover at tale med andre om din oplevelse som de andre nævner, så kan du også prøve at skrive det ned. Alt hvad du husker, i detaljer, fra start til slut. Prøv at se om du kan genfinde de ubehagelige følelser og manifestere dem ned på papiret, det kan have en stor terapeutisk effekt.
Ellers få tingene lidt på afstand - vær sammen med andre mennesker, så du bliver distraheret midlertidigt og glemmer sorgen.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.