Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 08:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: tilbagefald
Medlem

Geografisk sted: Holbæk
Hej alle I herlige folk, med så meget viden omkring urter og stoffer...

Jeg har fået et tilbagefald. Denne gang med coke, ritalin, amf, benzo og så min sædvanlige pind nogle gange om ugen...
Har været i gang igen i over 1 uge, og gruer simpelthen for hvad der skal ske. For ser du, jeg har været så dum at lade mig IV med ritalin og coke...
Har tænkt mig at bestille noget salvia, kan det hjælpe? alstå, det blir jo ik fysisk (så meget), så jeg tænkte at noget salvia måske ku hjælpe?

:offtopic:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Man kurer ikke den ene afhængighed med den anden. Det du har brug for, er, at tag en slapper og holde dig væk fra stoffer. Du er ude på et sidespor og hvis du har respekt for dig selv, så tag dig i nakken og stop den spiral du har gang i.

Medlem

Geografisk sted: København
Salvia vil højst sandsynligt sende dig på en rumrejse så du mister jordforbindelsen endnu mere, meget sandsynligt vil det give dig et bad trip i den tunge skala hvis du i forvejen har været påvirket af andre stoffer og så oven i købet en hel uge, eller er der noget jeg misforstår?..

Lyder som en helt sindsyg tur. Personligt syntes hjælper det meget med et par ketoganer eller andre morfinlignede midler, efter en hård tur på stimulanser... Benzodiazepiner er måske ikke løsningen hvis du i forvejen har et problem med at holde nallerne fra dem.. Men du kan aldrig stoppe hvis du ikke har lysten inden i. Vh

Medlem

Geografisk sted: Holbæk
nu er det sån, at jeg er på suboxone indtil feb, så kan ikk tag noget morfika osv, og vil heller ikke... jeg har bestilt noget man kan lave te af, og som er meget mildt... Jeg ved godt hvad det er osv, og ku heller aldrig finde på at indtage det en dag som denne...
jeg er færdig med benzoer. har som sagt haft 11 mån clean time :( indtil nu...
Men lad det nu ligge. jeg havde håbet på at få afvide hvordan man lavede te ud af det (eller røg det) så jeg ikk gør noget forkert... hvis det i det hele taget kommer :-s

Jeg søger virkelig ikke dømmende adfærd, for så ku jeg bare gå ud af hoved døren. Henvendte mig i en naiv tro om I havde nogle gode tips...

Aldrig har lysten til det? hvem er du, at snakke sådan? du kender mig ikke. du kan muligvis læse dig til hvor væk jeg har været... men ting har ændret sig... ligesom de har herinde....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Folk giver dig de råd, de synes er bedst og vil hjælpe dig mest. Gør dig selv en tjeneste og tag imod dem... også selvom det ikke lige er de råd, du gerne ville høre.

Medlem

Ligesom de andre herinde? Hvem taler du på vegne af?.
Beklager min hårde retorik men det lyder lidt for crack, at blive irriteret over jeg siger man aldrig stopper hvis man ikke har lysten, for det vel ikke altid evnen folk mangler men motivationen og det ikke med henblik på dig jeg siger det. At få et tilbagefald kan vel ske for den bedste, men så handler det om at komme på benene igem i en fart. massere sund mad, motion, søvn, fast døgnrytme, det psykiske må man arbejde med bagefter og bare tag en dag afgangen og gøre op med sig selv om stofferne er det værd, men salvia hjælper dig ikke en skid, hvad skulle det hjælpe på? Det et hardcore stof man ikke bare "lige" ryger, for ellers skal du nok få respekt for det
og hvis det er damiana te du mener, så bare bild dig selv ind det virker, placebo effekt virker meget ofte,

Medlem

Han har jo nok lysten inden i, siden at han skriver dette topic...

Medlem

Jeg har fået det indtryk at det er en pige Men han/hun spørger jo indtil om et andet stærkt stof (salvia) vil "hjælpe".

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Siden du opretter denne tråd, må du være klar over, at du er ude på et gevaldigt skråplan. Det bedste at gøre i din situation, er nok at opsøge professionel hjælp. Salvia Divinorum er på ingen måde løsningen for dig.

Prøv eventuelt at læs om ibogain. Vær dog opmærksom på at det er et meget farligt stof, og du derfor bør have en erfaren tripsitter ved din side, gerne med medicinsk erfaring, hvis du skulle vælge at prøve det. Det skulle dog være noget af et wonderdrug, til at kurere afhængighed som din.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]