Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 01:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej Psychedelia

Jeg har været lidt for meget i ovenstående flaske i lidt for lang tid nu. (on/off)

Jeg har ikke noget fysisk ubehag i form af abstinenser de dage jeg holder mig fra det, kun en utrolig lyst, og min hjerne der forsøger at finde gode grunde og undskyldninger til at snuppe en smule. ;)

Det som bekymre mig meget,er hvordan lever og for den sags skyld resten af kroppen tager et lidt for lange on/off eventyr med kemiflasken i skabet.

Er der nogle der ved lidt om hvor slemt det er for f.eks. leveren? Det ligner på alle måder jo et yderst nasty kemikalie! Og nogle gange fatter jeg slet ikke hvordan det overhovedet er startet :S

Og hvor hurtigt viser abstinenser sig? For jeg har ingen problemer med f.eks. en uges pause. Jeg kunne ikke forstille der kunne komme problemer senere end det? Det er så vidt jeg ved meget hurtigt ude af kroppen igen :)

Medlem
Brugeravatar

GBL er ikke blevet super godt undersøgt, i hvert fald ikke i forhold til mange andre stoffer. Du kan prøve at søge lidt rundt på "GHB neurotoxic effects" da GBL bliver omdannet til GHB i kroppen ret hurtigt.

En undersøgelse der tyder på at gentagen brug af GHB (derfor også GBL) kan have negativ indflydelse på hukommelse:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15582677

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Det er nu ikke så meget din lever du skal være bekymret om hvis du spørger mig. Du skal være bekymret for hvordan du slipper af med dine abstinenser. Det kan godt være at det føles som leg lige nu. Du tager det måske én dag også lader du være i et par dage, men følelsen af at du skal tag det igen bliver større og større for hver gang du prøver at holde en pause. Før du ved af det, vågner du om natten og tænker på den flaske, som kan få dig til ro igen. Hvis du har de mindste abstinenser af dette stof, så synes jeg du skal stoppe nu og holde en LANG pause!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Enig i ovenstående! GBL har en tendens til at røvpule folk når de mindst venter det. Jeg har en kemiskraldespand, så jeg vil foreslå at du sender det til mig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]