Hej herinde , folte bare jeg blev nodt til at skrive om erfaring med amfetamin jeg tog for 2-3 dage siden.
Jeg er en fyr pa 20 ar som ryger hash til dagligt op til 1gram hvilket jeg har gjort i 5 ars tid nu, og har provet coke et par gange er nu ikke endt ud i et misbrug med det som jeg har med hash da det er meget dyere i forhold til hash samt har jeg ikke lyst til at vaere oppe og kore til hverdag . Dog engang imellem 1 gang hver 3 mdr ca nar jeg skal drikke med en ven eller tage lidt i byen.
Har aldrig kunne fole bivirkningerne pa coke. andet end jeg er lidt slov dagen efter ellers har jeg det ok , om jeg sa har drukket 1 flaske whisky ved siden af imenss jeg har sniffet 5gram coke i lobet af aftnen. har altid haft det perfekt med coke. Na men til sagen
Jeg har provet amfetamin 1 gang i mit liv. Det var faktisk foreste gang jeg tog streger, sniffede ca 2-3 G uden den store form for effekt andet end en masse lort der sad fast oppe i min naese. Sikkert noget darligt amf.
her for nylig modes jeg med en ven som havde en del amf liggende .
fra ca kl 23:00 til kl 16 eftermiddag drikker jeg en hel flaske CaptainMorgan imens jeg sidder og tager en streg 1-3 gange pr time.
I lobet af alt den tid havde jeg roget 5-6 bonghovder hash, taget ca 5-6Gram amf og drukket hele den flaske captain i lobet af natten.
Jeg havde det fint, havde det ikke darligt pa nogen made pa det tidspunkt.
Jeg falder i sovn kl 16 , star op kl ca 22:00 hvor jeg folte mig lidt smadret og fortaeller min ven jeg tager hjem for at slappe af.
Da jeg nar hjem .Sa far jeg den VILDESTE kvalme LIGEPLUDSIG *Sorry KAPS* MEN DEN VAR HARD!:)
Har ALDRIG i mit liv haft sadan en slags kvalme!! AMF KVALME lol
eller hvad man nu siger.
Nar jeg saette mig ned og kiggede ned pa gulvet eller la i min seng pa en speciel made , sa gik kvalmen over indtil jeg stod op og alt bare blev sloret og min krop fik det meget darligt!!
Jeg provede og knaekke mig men der var intet at knaekke sa det sad bare fast! fucking ubehaligt! havde kun alkohol og amf i kroppen sa jeg pressede to fingre ind og provede til sidst kom der noget vand agtigt ud der lugtede meget kemikalie agtigt. @tror det var amf.
Efter jeg havde tvunget mig selv til at knaekke mig 7-10 gange altsa ved at presse 2 fingre i munden . Fik jeg lige pludslig nogen maerkelige foelser i min krop somom noget rorte sig i min krop som foltes pisse nedern!! og skraemmende, intet der gjorde ondt bare en foelse i kroppen jeg aldrig havde oplevet for! jeg tror jeg gik i panik eller noget der, Begyndte stille og roligt og fa feber, til sidst trak jeg efter vejret. Jeg troede seriost jeg skulle DQ , men jeg holdte modet oppe og sagde til mig selv rolig rolig!! ikke panik! men det blev vaerre og vaerre! jeg hev efter vejret til sidst. Det var fuckking ubehaligt!
Til sidst kunne jeg ikke klare mere sa sa jeg aekker mine foraeldre og siger jegi kke kan traekke vejret. ,
Skal lige siges mine foraeldre er ikke sjove at have med at gQre nar det dreejer sig om stoffer!.
Jeg fortaaeller mine foraeldre jeg havde drukket en del og roget fed! taenkte fed er ikke det vaereste hvis jeg havde sagt amf sa havde min far smidt mig ud fra 10 sal.

anyways.
Ambulancen kommer de undersoger mig men jeg kan ikke fortaelle dem at jeg havde taget amf pga mine foraeldre. sa jeg sagde bare jeg havde roget hash og drukket 1 flaske whiskey.
De tjekker mig og siger at jeg er OK. Men jeg kunne naesten engang traekke veejret. jamen dog fortrQD! virkelig at jeg ikke fortalte dem jeg ogsa havde taget amf! men igen mine foraeldre holdte mig tilbage og jeg er sikker pa jeg havde blevet smidt ud hjemmefra hvis det var de havde vidst det var amf!
Jeg troede aldrig jeg ville blive normal igen. Tiden gik, jeg havde det virkelig skidt kvalme for det meste.
dagen efter s'ger jeg lidt pa google om amfetamin hvilket jeg nok skulle have gjort inden jeg overhovdet havde taget lortet.
Da jeg fandt denne side gik jeg naermest i chok over alle de indlaeg om amf med at hvis man tager for meget ! hvilket jeg nu har fundet ud at JEG TOG OVERDREVET MEGET! + alkohol hvilket nok ikke er den bedste kombi!
SAMT Jeg intet havde spist inden! eller imens jeg var pa amfen! ja kald mig hvad i vil. jeg dummdee mig virkelig!
Men 1 ting er helt sikker .Jeg vil aldrig nogensinde i mit liv tage amf , om jeg sa spiser inden eller kun tager 0,1 0,2
INTET AMF til mig mere. Det jeg oplevede vil jeg aldrig udsaette mig selv for at opleve igen det var for skraemmende.
Na men sa gik den ene dag til den anden jeg brugte mest tid pa at laese pa siden her imens jeg havde det skidt prove og finde rad osv. Sa et par indlaeg hvor folk havde de samme bivirkninger som jeg hvor sa folk skrev til dem de skulle opsoge en laege osv.
Tog til laegen 2 dage efter der undersogte mig og min krop og der var intet der tydet pa at jeg havde faet perm skader, eller lign Men at kvalme og lidt trykken i mit bryst samt sadan en stor kugle i min hals der gor det svaert for mig at spise eller drikke og ingen apetit , vil komme igen og alt ville blive ok igen! pisse dejlig besked og fa afvide nar man havde troet man kunne fa et hjertestop blodbrod hjerneblodning eller lign! ved disse bivirkninger jeg havde altsa ud fra det jeg havde laest rundt pa nettet.
Her nu 2 dage efter har jeg det naesten helt normalt!! NAESTEN apetitten er der nasten ikke kvalmen er helt vaek jeg smiler! og har faet livsmodet igen. Men en ting den er helt sten sikker
Jeg tager aldrig amfetamin igen! fuck ved godt at ligesom nar man bare har faet drukket for meget! sa har man tomre maend og man siger til sig selv man aldrig vil drikke igen 2 uger efter sa sidder man med flasken igen:P
Men jeg er meget overbevist om jeg kan holde mig fra lortet samt jeg skulle prove det pa den harde made! for jeg ville takke nej til det. som jeg nu har provet.
Jeg er helt klar over jeg dummede mig BIG TIME!. Det her var bare for at fa tankerne ud da jeg ingen har og snakke med det om!
Peace boys! and chicks