nej ? men derfor kan det godt være rigtig svært for nogle at stoppe med den, også sel om man rigtig gerne vil stoppe. Andre kan have det mere svært end dig - den der med (øh det jo ikke coke man ! ) er noget tåbeligt noget at fyre af, der kan være uendelig mange psykiske grunde til at det er svært at ligge pinden, og flot af dig at du har erfaret at det ikke var så slemt for dig men styr dig nu lige lidt og vis noget forståelse for trådstarter. du ved tydeligvis ikke hvad du taler om, og psykisk afhængighed kan skam være rigtig rigtig hårdt. også selv om man er fint afklaret med at man ikke vil mere, det kan bunde i mange ting du tydeligvis ikke forstår, angst, traume os.v
ON TOPIC trådstarter, de gange jeg har stopped med cannabis i mit liv efter misbrug har jeg også haft ekstremt angst, især når jeg skulle ud og handle os.v - det var sådan så sveden løb ned af mine arme og drybbede fra mine fingre - men det går over !!! husk på det - i den første periode kan det være en god ide at få nogen til at hjælpe en med at handle ind os.v - og alt det der er svært, så man kan blive derhjemme og "pleje" sig selv - til man har det bedre.. ta det som en feber... influenza... det er ikke rart, man har det af helvedes til men det går over igen - og græsset er grønere på den anden side. alle de der "syge" tanker er forhåbentlig bare et frusteret sind med abstinenser, har du prøvet at holde dig røgfri i f.eks 30 dages tid ?
efter egen erfaring er det værst de første 3-5 dage. så går det op af bakke somregel men personligt går der de der 30-50 dage før jeg føler mig nogenlunde helt normal igen efter et misbrug, kan få lettere syns forsytrelser og endda depressive følelser, for mit vedkommende gælder det om at hive game interesser frem, nye ting at lave (HVER DAG) som du kan forbinde med behah, og gode tider, prøv at lav noget der giver mening for dig, MOTION !!!!!!! er også en rigtig god måde at få det bedre på, faktisk nok en af de bedste - og efter et par dage uden cannabis i blodet vil dine abetit hormoner begynde at få sig et normalt nievu igen - og du kan begynde at tænke på at spise sundt og få dine vitaminer. gør det godt for dig selv og du vil blive overasket over hvor godt din krop vil/kan reagere på det. man er sin egen lykkesmed