Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 07:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Gruppe.
Jeg har igennem de sidste 20 år haft et misbrug/forbrug af opiater, morfin præparater og heroin og det er ikke lykkedes mig at slippe ud af dette.
Nu søger jeg så en person med erfaring med Ibogain og afgiftning med dette. Så hvis du kender en, der kender en, som har forstand på dette, og har mod på at hjælpe mig igennem et sådan et trip på en sikker fornuftig måde så ville jeg blive sindsygt glad.
:life:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har ingen erfaringer med det selv, men du kan prøve at læse Gonzo og bøh's triprapporter omkring det: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=59&t=24706&hilit=ibogain http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=56&t=31329&hilit=ibogain
Der bliver også fint beskrevet, hvor vigtigt det er at forberede sig ordenligt inden man kaster sig ud i det!

Junior medlem

Må meget gerne opdatere omkring hvordan det går.... Har selv i 5 år haft et massivt misbrug af oxycontin, med op til da det var værst næsten 1000 mg om dagen, og kæmper en voldsom kamp om at komme ned og for fanden hvor jeg føler med dig og ved hvor skidt man bliver.... Det er så altoverskyggende svært

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du er velkommen til at kontakte mig hvis jeg kan kaste lidt lys over nogen ting du er usikker over.En ting.Hvis personen er på Metadon skal det være på en meget lav dosis.Bedst er det hvis det er et kortvirkende Opiat som Heroin,Morfin eller lign.Metadon abstinenser starter faktisk først når Iboen begynder at klinge af på grund af den lange halveringstid.Det KAN lade sig gøre,men jeg vil ikke anbefale det. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]