Hej med jer der ude
Jeg har været ude for noget meget underligt de sidste 4 gange jeg har drukket alkohol. Alligevel om der har været 1 månede imellem hvergang, og jeg har ikke været banke lam, har drukket hvad jeg plejer, 6-10 genstande. Og har alså festet meget i mine unge dage, er stadig ung

Har bare mistet lysten til og rande rundt stiv i byen. Er mere til et glas vin og hygge. Nå men Jeg kan kun grine men så alligevel meget uhyggeligt når jeg tænker på det, så derfor spørger jeg om i kender til det her?
Jeg var ude med en veninde og vi drikker nogen øl, sikkert 10. Og 4-5 fisk. Kan huske det hele bliver lidt sløret og tiden løber lige pludselig og barren lukker kl 00.00. Hun skal hjem og omvendt. Jeg husker ikke at vi har sagt farvel til hinanden, og pludselig har jeg ingen balance, jeg er stank stiv og tænker shit hvor er jeg stiv og alt er sløret. Vi befinder os på Vesterbrogade. Efter det husker jeg ingenting, nada... Og vågner op hjemme ved mig selv med tøj på og mit dankort i lommen, men ingen tegn på og have taget taxa eller ikke på kontoudskrift. Det var lidt vildt og ulækkert. Nå 3 uger efter kommer mine forældre på besøg det er fredag aften og vi laver god mad drikker vin og mig og min far drikker nogen bejere før vi går i seng. De sover i mit soveværelse og mig på sofaen i stuen, jeg husker jeg lægger mig og Bom så sov jeg. Morgen efter vågner jeg op i min egen seng, og tænker waaat... Så står jeg op og ser nok lidt spørgen ud, fordi så siger min far, alså hvad har du drukket i nat du kommer gående ind i soveværelset og ved ikke engang hvor du selv er eller hvem du er, så han lagde sig i stuen og jeg ved siden af mor. Jeg havde åbne øjne, og kan slet ikke huske det, overhovedet eller og have lagt mig. Vildt spooky... Nå men 2 uger efter er vi i Skagen hos min moster, mig og min mor sover på sofaen, vi har spist god mad drukket vin og 3-4 bejer. Vi går tidligt i seng jeg føler mig slet ikke fuld eller noget, kl 03 vågner jeg med min mosters plastik plante som stod på bordet i hånden ide i køknet og var igang med og ødelægge den, jeg fik et chok da jeg vågnede, eller kom til Mig selv fordi jeg havde åbne øjne. jeg har aldrig gået i søvne før, heller ikke i min barndom. Nå men nu er jeg så hjemme hos mine forældre for at holde jul og vi spiste god mad og drak lidt vin og 3-4 bajer i går, så vågner jeg fanme op med alle mine bukser som jeg har pakket med og lagt i en kommode i mit gamle værelse. I mine hænder jeg sidder på sengen med dem i min favn og dufter til dem, og jeg kan fornemme jeg har haft åbne øjne, jeg smider dem væk fra mig og rejser mig op, føler mig vildt forvirret, det sker kun når jeg drikker? Og det er vildt underligt og er begyndt og blive lidt ubehageligt. Skriv hvis i kender noget lignende? Eller har oplevet ? Jeg kan da ikke drikke alkohol på den her måde, det kan ende helt galt. Hehe. Go' aften der ude, pas på jer selv
Mvh