Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 06:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Kommunerne i Danmark misbruger psykiatrien på følgende måde, når du vil modtage kontanthjælp eller andre offentlige ydelser, og du har gjort det i mere end et par måneder, vil de forsøge at påtvinge dig en psykiatrisk lidelse de har opfundet, formålet er at de kan kontrollere din hjerne med narko og psykiatrisk behandling som fx elektrochok.

kommunen vil forsøge at sende dig til en af deres "udvalgte" psykiatere, som vil give dig en term diagnose, og vil efterlade dig uden ret til dit liv, herfra tager kommunen over, og bestemmer alt om dig resten af dit liv!

de kan med en falsk diagnose nægte atudbetale dig kontanthjælp, og derved gøre dig hjemløs, hvis du ikke lader dig fejlmedicinere eller fejl behandle af deres købte og korrupte psykiatere.

sådan tager staten økonomisk svage borgere og gør dem til medicinslave og stats narkomaner, som de kan trække rundt i manegen som det passer dem.

jeg opfordre til at disse kommunal medaebejdere og psykiatere som deltager bliver sat på en liste så borgerne kan beslyttes mod disse svage individer, som udnytter svage borgere, for udelukkende økonomisk vinding.

fortæl denne historie videre tak

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Den slags postulater skal simpelthen bakkes op med dokumentation, hvis man ikke skal lyde som en paranoid tosse

Forstå mig ret, jeg synes også psykiatrien får alt for lidt opmærksomhed, men det der..
Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
på en måde rigtigt nok men måske lige lovligt groft sagt smurff :D de vil jo ikke kontrollere din hjerne :D ? de gør det de tror er bedst for dig og sender dig til psykiater og lign, jeg f.eks der har været igennem møllen med medicin siger bare til dem hver gang de er inde på det (har prøvet medicin fik det værre af det - det skal jeg ikke igen, det er en del af min angst PILLER) og så lukker de.

Men ja kommunen har før været ude i at de ikke vil hjælpe mig hvis jeg ikke vil hjælpes, heldigvis er sådan noget som at tale med en psykolog og lign i mange tilfælde også en slags hjælp :) deres såkaldte "udvalgte" psykiatere er nogle usle pillepushere ja. det kan vi hurtige blive enige om. der er alt for lidt snak og alt for mange recepter der udskrives.

hvorfor skulle kommunen være interesseret i at have "statsnarkomaner" rendende smurf ? en benzo misbruger kan knap nok passe sine mødetider på kommunen - eller komme igang med arbejde som de ønsker, de får ikke meget godt ud af at have en borger rendende der er smadret i hovedet. det er jo nok derfor de til at begynde med gerne vil hjælpe borgere der er smadret i hovedet, fordi VI koster dem penge :)

Dedikeret medlem

jow de vil, jeg kender utallige skæbner, som alle har fået samme tur, kommunerne er bundrådne, og borgernes autoritetstro er bare et tegn på uvidenhed og naivitet. eller fordi de selv deltager i festen.

Dedikeret medlem

viridris> kommunernes ansatte er interesseret i at fastholde folk i systemet, så der er overdrevet meget arbejde til dem selv så de kan sjofle sig igennem og undsktlde med at de havde travlt, de er bund rådne.

det er det samme som foreår i det amerikanske fængselssystem, det er blevet en leve kilde for fagligt uduelige og skruppeløse pengenarkomaner, at leve på andres ulykke, de tjener ingen penge vedvar hjælpe folk i job.

*ved at

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det har nok også at gøre med kommunernes kassetænkning som blev implementeret gennem New Public Management. Altså vil de bare gøre med dig hvad der koster mindst
Jeg fik en arbejdsskade. Her fik jeg også en diagnose på at jeg var rask, selvom denne læge aldrig havde set mig.

Spyt deres lort ud. Held og lykke

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Den gang de udførte det hvide snit, var det sådan set også for dit eget bedste.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jeg er chokeret af at se det stigende antal af paranoide på psy :D jeg syntes ikke det er særlig svært at takke nej tak til medicin og samtidig få sine penge, det må være jer der ikke er kreative nok på det pungt. jeg tror ikke selv på at deres medicn virker, men jeg kender personligt folk der arbejder hos kommunen, søde mennesker der da aldrig ville gå med til sådan noget svineri :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Slip din indre svinehund løs, burde denne tråd omdøbes til :rocking:
Ja, kan det dokumentes, spørger jeg også om?

-John Rooney.

Dedikeret medlem

Måske er det, det rigtige for dig.

Senest rettet af sicris 06 jan 2014 02:34, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Søen
Jeg tror smurff har brug for nogle benzoer

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

det kunne være du havde brug for anti mobbe piller :D

Medlem

Geografisk sted: Søen
Det kan da umuligt betegnes som mobning. :D
Man må da forvente at "få den" når man snakker om hvordan systemet vil fastholde dig i et evigt misbrug, uden at underbygge påstanden med nogen form for dokumentation.

Dedikeret medlem

viridis> der er ekstremt mange der ikke er istand til at opdage kommunernes misbrug, derfor skriver jeg om det for at oplyse dem som er uvidende om det, så de måske kan træffe et bedre valg i forhold til dem selv.

jeg er egentlig ligeglad med folk der kun bruger psy til at nedgøre og ydemyge andre istedet for at kontribuere konstruktivt. der er altid RØVSLIKKENDE PIGGYBACKING TROLLS herinde som ikke har noget liv, ud over at nedgøre andre online fordi de aldrig har turde sige deres lort i virkeligheden, det er de samme facistoide mennesker der ødelægge vores samfund ved at være ligeglade med andre mennesker! fuck jer der er sådan i er bunden af samfundet. ;)

Dedikeret medlem

Det kan da umuligt betegnes som mobning. :D
Man må da forvente at "få den" når man snakker om hvordan systemet vil fastholde dig i et evigt misbrug, uden at underbygge påstanden med nogen form for dokumentation.

hvordan skal man bevise socialt misbrug der er underbygget af loven og skjult af 3 led fra medarbejder til ledelsen. NOT! tænk dig om naive fjols

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

men hvad så når jeg siger til kommunen jeg ikke vil have medicin og de godtager det ?... jeg er ikke helt med på hvordan jeg misbruges her. gider du at forklare mig det ? jeg er på kontanthjælp pt, lider af angst og andre ting der gør det svært for mig at starte et normalt liv op, uddannelse arbejde os.v men jeg er i forbedring og ikke pga deres medicin :) så hvordan tvinger de mig ? jeg syntes de lyder så glade når jeg fortæller jeg får det bedre.

Du lyder som en med psykotiske træk med den måde du "oplyser" os smurff... den der (jeg har set lyset og nu skal alle i andre uvidende bare høre her) er et mønster der gentager sig gang på gang herinde. Har du nogen diagnoser ? paranoid ? hvad siger din kommune da til dig når du f.eks siger du ikke vil have medicin ? at de ikke vil give dig penge ? så siger du til dem at du gerne vil snakke med en psykiater, hvis det endelig kommer til at du af en eller anden mærkværdig årsag SKAL tage en pille for at få penge må der jo virkelig være en grund til det, og hvis det endelig kom til det kunne man jo bare være smart og købe de piler et par gange og smide dem ud (man SKAL jo ikke tage dem fordi man har fået en recept) og sige at man har prøvet og det virkede ikke... hvad er problemet var ? come on :D jesus.. så farlige er de heller ikke at gå til, de hjernevasker dig jo ikke ligefrem vel ;)

som sagt behøver man ikke at tage medicin. man har lov til at tænke lidt selv her.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

@Smurf

Der er helt klart kommet et voldsomt skred i psykiatrien, og kommunerne arbejder under nogle ofte uhensigtsmæssige rammer, når det kommer til at skulle forholde sig til medborgere, der af den ene eller den anden grund falder lidt ved siden af normalen. Det kan vi godt blive enige om... men hvorfor skulle "kommunen" - som du behændigt kalder de kommunalt ansatte - ønske at "trække folk rundt i manegen" eller gøre nogen til "statsnarkomaner"? Kommunens interesse må da først og fremmest være, at få nedbragt de udgifter som kontanthjælpsmodtagere udgør for det offentlige, og de regner med at recepterne er det mest effektive middel. At det er en misforståelse, er jeg fuldstændig enig i, men at det er i ond tro... det kan jeg ikke forestille mig. Hvis du vil have mig med på vognen, må du underbygge dine statements væsentlig mere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

^Andreas 1+
og så kan borgere iøvrigt også være familie medlemmer og venner. de har ingen grunde til at behandle folk med direkte onde hensigter selv om det af og til godt kunne føles sådan, men de har jo også deres regler at skulle rette sig efter.

Dedikeret medlem

fastløn og bnp

Dedikeret medlem

det handler om statistikker og ære blandt lederne, hvis ikke de kan over holde kvoten, så kommer de i bad standing, ved at påtvinge folk de ikke kan putte i en kasse, en falsk diagnose, og derved gøre dem stabelbare, som en kasse, så kan de få staristikken til at gå op, her bruger de de borgere der ikke har en diagnose i forvejen, til at fylde op med så hyldeene i statistikken altid macher kvoten.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]