Er en fyr på 21, med et festligt og ellers normalt liv.
Kort om amf'en & jeg.
Startede på det i juni måned, og allerede en uge efter fik jeg en ekstrem nedtur på pga alt for meget.
"vågnede" op fra en kåger med ekstrem paranoia, og troede det værdste om alle & mig selv. Men efter en ven
fik mig overbevidst 2 timer senere om at jeg havde fået for meget fik jeg det godt og fortsatte en dag mere.
Derefter har jeg fået værre & værre nederen på hen ad 3-4-5 dagen. Troede de andre bilister fulgte efter mig hjem & kiggede ind af vinduet og holdte øje med mig. Så når jeg skulle i bad, på toilet eller andre steder foregik det med alubat i hånden. Og dagene efter var med ekstrem nedtur hvor alt var grå & sort..
Syntes jeg så skikkelser konstand (hen ad 3-4-5-6 dagen når jeg tog hjem) ud af øjenkrogen, men som viste sig at være skygger, el'bokse og andre ting.
Den sidste oplevelse inden jeg stoppede (Den som indlæget er rettet imod) :
Jeg var begyndt at indtage amf'en oralt, ca en portion på str med 3 gode streger på længde med en langefinger som var pakket ind i et tynd lag toiletpapir (bomber)..
Efter en tur på 4 dage hvor jeg havde indtaget imellem 9-12g (både i bomber & streger) tager kæresten & jeg hjem om aftenen fordi jeg fik nederen på med paranoia igen igen.
Efter vi havde diskuteret i en times tid pga min paranoia begyndte jeg at høre lyde, som blev til stemmer der talte til mig.
Holdte min hænder for ørene med de fortsatte inde i hovedet. (klare & tydelige mandestemmer der snakkede til mig).
Samtidig begyndte jeg at se mærkelige ting i de 4 af vinduerne og på vægen.
- Det ene vindue blev skiftevis lille og normal igen. som om vinduet zoomede væk&tilbage væk&tilbage.
- Det andet vindue flimmerede(ligesom sort/grå/hvid flimmer i tv'et) i underlige mønstre.
- I det 3. vindue var der en grå/hvid sky der stille skiftede form konstant. Lignede levende vat foran natten i vinduet.
- I det 4. vindue var der en hvid skikkelse af en mand der stod udenfor, og vippede stille frem i vinduet, og tilbage bag muren. Frem & tilbage.
på den hvide væg ved det 4. vindue var 3/4 dele af en mørk skikkelse af et ansigt. Kunne tydeligt se øje, næse, mund og ansigts form.
Til sidst brød jeg sammen i gråd i min kærestes skød. Kunne ikke holde alle synerne ud, og var blevet bange fordi jeg følte mig spærret inde i min egen krop som var i et virkelig mareridt. Efter 1½ time med gråd, panik, voldsom rystelse i hele kroppet faldt jeg i søvn.
Er der nogle der har oplevet noget ligende?
Eller ved hvad der skete med mig ?
To dage efter fik jeg at vide jeg skulle være far, og har rørt det siden(2 mdr), og mangler det heller ikke.
Der er efterhånden for mange -'er i forhold til +'er.
Håber i vil forstå at jeg blot søger svar, råd, & ide'er til hvad der egentligt skete

- Undskyld grammatikken